Інформатика 8 клас Урок 24.
Тема: Вкладені алгоритмічні структури розгалуження.
Цілі:
Тип уроку: Комбінований.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.
Програмне забезпечення: браузер, пакет офісних програм, середовище програмування Scratch
Епіграф до уроку: - Хоч слова «так» і «ні» короткі, все ж вони вимагають серйозних роздумів.
Піфагор.
Хід уроку
І. Організаційний етап
Створення позитивного настрою на уроці. Діти, послухайте вислів і поясніть його:
Чоловік відправив дружину-програміста до магазину і сказав: “Візьми батон хліба. Якщо там будуть яйця, то візьми десяток”. Дружина повертається з десятьма батонами і повідомляє: “Там були яйця”.
ІІ. Актуалізація опорних знань
Які ви знаєте види розгалужень?
Які розгалуження називають вкладеними?
Як працює фрагмент алгоритму наведений на малюнку?
ІІІ. Формулювання теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності.
На попередньому уроці ми з вами розглядали вкладені алгоритмічні структури розгалуження, навчились складати алгоритми, використовуючи дані структури. Сьогодні продовжимо вивчати вкладені розгалуження в середовищі SCRATCH 2.
IV. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)
Робота з підручником: § 3.3 ст. 102 - 104
V. Засвоєння нових знань, формування вмінь
Виконайте завдання. Розв’язання.
Завдання 4, ст. 108
Складіть блок-схему алгоритму, у якому потрібно задумати число та дадати до нього 10, якщо воно менще ніж 3; додати до нього 20, якщо воно не менше ніж 3, але менше ніж 25; Виконайте складений алгоритм для чисел 2;14;30.
Відповідь: для 2 – 12, для 14 – 34, для 30 - 29
Практичне завдання.
Робота за комп’ютером
Підручник ст. 105 – 106 пункт 1- 4
Вправи для очей.
VI. Підбиття підсумків уроку
Чи відчули ви якими важливими сьогодні для нас були слова «так», «ні»? Чому вони важливі?
1.Вправа «Коло знань»
VІІ. Домашнє завдання
Підручник § 3.3 ст. 103 - 105
VІІІ. Оцінювання роботи учнів