Конспект уроку "Вкладені алгоритмічні структури розгалуження"

Про матеріал
Конспект уроку. Інформатика 6 клас "Вкладені алгоритмічні структури розгалуження"
Перегляд файлу

 

Інформатика 8 клас              Урок 24.

Тема:  Вкладені алгоритмічні структури розгалуження.

Цілі:

  • навчальна: продовжувати формувати поняття вкладених алгоритмічних структур розгалуження, приклади їх застосування;
  • розвивальна: розвивати світоглядні уявлення про роль інформаційних технологій у сучасному світі, логічне мислення, дослідницькі навички;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання.

Тип уроку: Комбінований.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.

Програмне забезпечення: браузер, пакет офісних програм, середовище програмування Scratch

Епіграф до уроку: - Хоч слова «так» і «ні» короткі, все ж вони вимагають серйозних роздумів.

Піфагор.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання
  • перевірка присутніх
  • перевірка готовності учнів до уроку.

Створення позитивного настрою на уроці. Діти, послухайте вислів  і поясніть його:

Чоловік відправив дружину-програміста до магазину і сказав: “Візьми батон хліба. Якщо там будуть яйця, то візьми десяток”. Дружина повертається з десятьма батонами і повідомляє: “Там були яйця”.

ІІ. Актуалізація опорних знань

Які ви знаєте види розгалужень?

Які розгалуження називають вкладеними?

Як працює фрагмент алгоритму наведений на малюнку?

ІІІ. Формулювання теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності.

На  попередньому уроці ми з вами розглядали вкладені алгоритмічні структури розгалуження, навчились складати алгоритми, використовуючи дані структури. Сьогодні продовжимо вивчати вкладені розгалуження в середовищі SCRATCH 2.

IV. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)

Робота з підручником: § 3.3 ст. 102 - 104

V. Засвоєння нових знань, формування вмінь

Виконайте завдання.    Розв’язання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 4,    ст. 108

Складіть блок-схему алгоритму, у якому потрібно задумати число та дадати до нього 10, якщо воно менще ніж 3; додати до нього 20, якщо воно не менше ніж 3, але менше ніж 25;  Виконайте складений алгоритм для чисел 2;14;30.

Відповідь: для 2 – 12,  для 14 – 34,  для 30 - 29

 

Практичне завдання.

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами.

 

Підручник ст. 105 – 106 пункт 1- 4

Вправи для очей.

VI. Підбиття підсумків уроку

Чи відчули ви якими важливими сьогодні для нас були слова «так», «ні»? Чому вони важливі?

1.Вправа «Коло знань»

 

VІІ. Домашнє завдання

Підручник § 3.3 ст. 103 - 105

VІІІ. Оцінювання роботи учнів

 

docx
Додав(-ла)
Заікіна Галина
Додано
2 березня 2020
Переглядів
4422
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку