Конспект уроку Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 2. "Вправи і задачі на додавання і віднімання в межах 100".

Про матеріал
опрацювати таблицю множення числа 2; вправляти учнів у розв’язуванні прикладів і задач на застосування таблиці множення числа 2; закріплювати вміння виконувати додавання і віднімання в межах 100; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу учнів; виховувати працелюбність, почуття взаємопідтримки і допомоги.
Перегляд файлу

Урок: математика

Клас 2

Тема: Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 2. Вправи і задачі на додавання і віднімання в межах 100.

Мета: опрацювати таблицю множення числа 2; вправляти учнів у розв’язуванні прикладів і задач на застосування таблиці множення числа 2; закріплювати вміння виконувати додавання і віднімання в межах 100; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу учнів; виховувати працелюбність, почуття взаємопідтримки і допомоги.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: мультимедійна презентація, геометричний матеріал, іграшка-м’яч,

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку.

ІІ. Контроль та корекція знань та вмінь учнів.

  1. Вправі «Мозковий штурм»
  • З якою арифметичною дією ми нещодавно познайомились?
  • Що називається множенням?
  • Як називаються числа при множенні?
  • Що показує перший множник? Другий множник?
  • Як називаються числа при додаванні? Відніманні?
  • Якщо в простій задачі запитується, скільки залишилось, яку дію виконуємо?
  • Якщо в простій задачі запитується, скільки було? Всього?
  • Як дізнатися, на скільки одне число більше чи менше від другого?
  • Як знайти периметр прямокутника?
  • Чим квадрат відрізняється від прямокутника?
  1. Робота за таблицею.

 

 

 

    

  • Як називається число 2 у квадраті? В прямокутнику?
  • В якій фігурі число 2 є множником, а в якій доданком?
  1. Робота в парі.
  • Розкажіть один одному таблицю множення числа 2.
  1. Гра з «З м’ячем» (учитель починає кидати учневі м’яч, називаючи приклад, учень відповідає та називаючи приклад, передає другому учню і т.д.)
  2. Математичний ланцюжок:
  1. - 20 + 19 – 44 + 8 – 13 + 4 – 3 + 9 +86 – 36 =
  1. Каліграфічна хвилинка

Презентация "Число и цифра 2" - математика, презентации

ІІІ. Повідомлення теми та завдань уроку.

  • Сьогодні на уроці ми повторюватимемо табличне множення числа 2, будемо розв’язувати приклади, порівнювати вирази, розв’язувати задачі, використовуючи таблицю множення числа 2.
  1. Складання і розв’язування задач за малюнками.

ТАБЛИЦЯ МНОЖЕННЯ ЧИСЛА 2

ТАБЛИЦЯ МНОЖЕННЯ ЧИСЛА 2

  1. Розв’язування задач усно.

(Учні знаходять розв’язок усно і піднімають картку з відповідним результатом)

* В одній банці 2 л олії. Скільки олії в 4 банках олії?

* П’ятьом учням роздали по 5 яблука. Скільки яблук роздали?

* Скільки вух у трьох зайців?

* Скільки хвостів у трьох зайців?

* Скільки разом вух і хвостів у трьох зайців?

ІV. Закріплення вивченого матеріалу.

  1. Порівняння виразів з коментуванням.

ТАБЛИЦЯ МНОЖЕННЯ ЧИСЛА 2

2. Самостійна робота.

І варіант                                 ІІ варіант

2+2+2+2_2х4                        2+2_2х2

2х6_14                                   2х4_10

19_2х8                                   19_2х9

Взаємоперевірка.

3. Фізкультхвилинка (Кількість сторін геометричних фігур вказує на відповідну кількість дій фізкультхвилинки).

Скільки разів у долоні плеснемо -

Скільки разів ногою тупнемо -

Ми присядемо скільки разів -

І піднімемось у той час -

Підстрибнемо рівно стільки -

Ну й рахунок, гра та й тільки -

4. Розвиток математичних знань

5. Робота в групах. Гра «З’єднай». (Учні працюють у групах, з’єднуючи числовий вираз з відповідним результатом).

 

 

 

І група

2х3                                         12

2х5                                          6

2х7                                         10

2х6                                          8

2х8                                         16

2х4                                         14

 

ІІ група

2х6                                          8

2х8                                         12

2х4                                          6

2х3                                         14

2х5                                         16

2х7                                         10

  1. Дидактична гра «Дістань іграшку».

 

2х3=                          2х6=                     2х4=

2х8=                          2х5=                     2х9=

 

V. Рефлексія

Я знаю…

Я вмію…

Я хочу знати і навчитись…

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
18 листопада 2021
Переглядів
849
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку