Конспект уроку може бути використаний на уроці англійськоїх мови в 4 класі. Урок створений в незвичайній формі і під час виконання певних завдань учні створюють спільну картину за власним бажанням.
Тема: We like travel
Мета:
Навчальна: вивчити нові ЛО з теми «Подорожі», активізувати вивчений лексико-граматичний матеріал, висловлювати своє ставлення до когось, чогось, удосконалювати вміння будувати своє висловлювання.
Розвиваюча: розвивати логічне мислення, увагу та зорову пам'ять, усні комунікативні вміння з опорою на наочність, ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи.
Виховна: виховувати зацікавленість у розширенні своїх знань, скріплення навчального матеріалу з життям.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Обладнання: тематичні картки, підручник, зошит, сонечко, хмаринки, квіточки.
Хід уроку
Ι. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
1.Привітання
2.Повідомлення теми та мети уроку
Today we start teach new unit “Travelling. On these lessons, we will learn new words, study spell about your travels, read, write and many other. When we learn this unit, we can talk our English friends about your travels; you can talk where they can travel in your country. Let’s start our lesson!
3. Введення в іншомовну атмосферу
Бесіда
1.What day is it today?
2. What month is it now?
3. What season is it now?
4. What is the weather like today?
5. Who is on absent today?
ΙΙ. Основна частина уроку
Я підготувала для вас картину до теми «Подорожі», але у вас у класі було трохи жарко і я відкрила вікно щоб провітрити клас, але подув сильний вітер і розвіяв картину по всій дошці. Тому я прошу вас, щоб ви за власним задумом з частинок картини створили нову картину. Кожна частинка картини це завдання, яке вам потрібно буде виконати і потім прикріпити частинку картини на нашу велику картину. Are you ready?
1.Повторення та вивчення нових ЛО з опорою на наочність.
Now let repeat and learn the words. Look at the picture and say what you can see (показую малюнки авто, корабель, автобус, поїзд, літак, велосипед). Учні називають англійською транспорт.
Travel-подорожувати be going to – збиратись on foot- пішки
-Якщо нам треба сказати що ми подорожували чи будемо подорожувати наприклад plane, то до нього треба добавити слово by.
Першою частиною нашої картини є квіточки. Я буду казати речення, а вам потрібно їх перекласти, хто перекладе правильно – отримає квіточку.
Я збираюсь плавати. I like travel on foot. I do not travel by plane.
2.Робота з підручником
Ex.3 p.73. Учні читають і перекладають текст.
Бесіда
3.Робота в парах
А зараз попрацюємо в парах. Але спочатку навчимось запитувати: Чим ти збираєшся подорожувати?
Repeat after me: how are you going to travel? Учні по одному повторюють, вчитель слідкує за правильною вимовою.
А щоб відповідати на це питання потрібно так: I am going travel by…
Потім учні отримують один вид транспорт, одному потрібно запитати, а іншому відповісти чим він буде подорожувати і прикріплює малюнок на картину.
4. Фізкультхвилинка
I like travel by car, I like travel by plane, I like travel on foot, I like travel by bike.
5.Робота в зошиті. Створення сонечка.
Ex 1, 2 p.45 Look at the picture, please. We can see the sun, but it has not rays.
Учні пишуть речення, отримують по промінчику і прикріплюють промінчики до сонечка.
ΙΙΙ. Заключна частина уроку
1.Підведення підсумків уроку
Гра «Перекладачі»
- On the clouds are Ukrainian sentence you must tell it in English and other pupils translate it into Ukraine.
Учні отримують по хмаринці. Їм потрібно перекласти речення на англійську мову і прикріпити хмаринку на картину.
Я збираюсь подорожувати поїдом. Я люблю подорожувати автобусом.
Я не люблю подорожувати пішки. Я збираюсь подорожувати кораблем чи машиною.
- Our lesson is finish, we have fine do and look at the blackboard children we make nice picture.
2.Домашнє завдання
Ex 5 p.73. Вивчити ЛО