Модуль 2. Моральні настанови у взаєминах з Богом
Тема1. «Я – Господь Бог твій…»
Віра зроджується від слухання Божого Слова (Рим.10;17)
Мета навчальна: допомогти учням усвідомити, що Бог – Творець всесвіту і Вседержитель, Мудрий Батько, що піклується своїм творінням;
мета розвиваюча: розвивати навички працювати з текстами Святого Письма;
виховна мета: виховувати бажання прославляти Отця Небесного, любити і берегти Його творіння,служити ближнім щиро і безкорисливо.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Обладнання: Святе Письмо, Акафіст подяки Пресвятій Тройці (кондак 4), презентація «Бог у житті найвідоміших вчених світу», фільм «Лист від Бога» (https://www. Yotube.com/(4 хв)), гарна інструментальна музика.
Хід уроку
Як насолоджуєш Ти, Господи, тих, хто думає про Тебе!
Яке животворяще і святе слово Твоє!
М”якіша за оливу та солодша від меду розмова з Тобою, окрилює і живить молитва до Тебе.
Яким тоді трепетом наповнюється серце, якою величною та розумною стає природа й усе життя!
Де немає Тебе – там порожнеча,
Де Ти – там багатство душі, там живим потоком ллється пісня: Алилуя!
Найкращі слова,які ми промовляємо – це слова молитви, слова любові до наших ближніх. Як Говорить до нас Господь з мудрістю і ніжністю, так і ми маємо вчитися спілкуватися з Його творінням.
Сьогодні ми розпочинаємо вивчати Декалог,Божу науку, зміст якої є основою Конституцій багатьох країн світу. Для початку пригадаймо:
Відповіді учнів.
Відповіді дітей.
Мені дуже подобаються слова відомого психолога Беша: «Цілий всесвіт – це одна велика, Божою рукою написана книга, що на кожній сторінці подає глибокий зміст…Дивися на світ, як на Божу Святиню, і так поводься, наче б ти був на святому місці». На попередніх уроках я неодноразово згадувала, що най відоміші вчені світу були глибоко віруючими людьми. Серед них Макс Планк, Креслі Моррісон, Блез Паскаль, Анрі Ампер, Ісаак Ньютон, Луї Пастер і список можна продовжувати досить довго. Послухайте молитву Йоганна Кеплера, відомого німецького астронома і фізика (1571 – 1630).
Великий Боже… Дякую Тобі за радість, яку я відчуваю при спогляданні Твоїх чудес. Ось я закінчив книгу, у якій – результати усіх моїх пошуків. Я вложив у неї всі здібності, якими ти мене обдарував. Я розповів людям про велич Твоїх чудес. Але якщо я, немічний хробачок, що виріс у гріхах, сказав що – небудь негідне, недостойне Тебе, тоді, о Господи, молю Тебе не допустити, щоб я впав у марнославство від моєї праці, яка присвячена Твоїй Божественній славі.
Перегляд презентації « Бог у житті найвідоміших вчених світу».
Бога ніхто ніколи не бачив. Один богослов на реколекціях сказав, що Бог вічно молодий і красивий . Пропоную Вам дослідити і пізнати, яким є Господь.
Праця учнів у групах ( 7 – 10 хв.). Завдання: прочитати фрагменти Святого Письма; визначити Божу рису і записати одну із цитат.
Учні отримують аркуші із вказаними цитатами без готових результатів.
Яким є Господь Бог
Це для 1 групи. Для ІІ групи:
Для ІІІ групи:
Для ІV :
Відповіді учнів.
Запис у зошити цитат Гал 4;6 – 7 1Ів. 3;1
Яким є Господь Бог:
Господь наш святий і незбагненний, Він кличе нас бути подібними до Нього, бути досконалими. Тож, дорогі діти, чим глибше ми будемо пізнавати нашого Отця, тим більше будемо ставати подібними до Нього.
Учні діляться враженнями від фільму, уроку.