Конспект уроку "Я - Господь Бог твій..."

Про матеріал
Мета уроку - допомогти дітям усвідомити велич і красу Божого творіння. Під час роботи у групах учні, читаючи Святе Письмо, досліджують прикмети Божої любові.
Перегляд файлу

Модуль 2. Моральні настанови у взаєминах з Богом

Тема1. «Я – Господь Бог твій…»

Віра зроджується від слухання Божого Слова (Рим.10;17)

 

Мета навчальна: допомогти учням усвідомити, що Бог – Творець всесвіту і Вседержитель, Мудрий Батько, що піклується своїм творінням;

мета розвиваюча: розвивати навички працювати з текстами Святого Письма;

виховна мета: виховувати бажання прославляти Отця Небесного, любити і берегти Його творіння,служити ближнім щиро і безкорисливо.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Обладнання: Святе Письмо, Акафіст подяки Пресвятій Тройці (кондак 4), презентація «Бог у житті найвідоміших вчених світу»,  фільм «Лист від Бога» (https://www. Yotube.com/(4 хв)), гарна інструментальна музика.

Хід уроку

  1. Організаційні моменти.
  2. Молитва

Як насолоджуєш Ти, Господи, тих, хто думає про Тебе!

Яке животворяще і святе слово Твоє!

Мякіша за оливу та солодша від меду розмова з Тобою, окрилює і живить молитва до Тебе.

Яким тоді трепетом наповнюється серце, якою величною та розумною стає природа й усе життя!

Де немає Тебе – там порожнеча,

Де Ти – там багатство душі, там живим потоком ллється пісня: Алилуя! 

  1. Актуалізація опорних знань.

Найкращі слова,які ми промовляємо – це слова молитви, слова любові до наших ближніх. Як Говорить до нас Господь з мудрістю і ніжністю, так і ми маємо вчитися спілкуватися з Його творінням.

Сьогодні ми розпочинаємо вивчати Декалог,Божу науку, зміст якої є основою Конституцій багатьох країн світу. Для початку пригадаймо:

  • Що таке віра?
  • Християнська віра?
  • Заповідь?
  • Гріх?
  • Що відомо про Божі Заповіді ( від кого,ким, коли і де передані нам)?
  • Чому Божі Заповіді є основою життя християнина?
  • Чим повинен користуватися християнин, щоб виконувати Божі Заповіді?

Відповіді учнів.

  1. Оголошення теми, мети модуля, теми уроку.
  2. План уроку
  1. Господь – Творець і Вседержитель.
  2. Яким є Господь?
  3. Бог – мій люблячий Батько.
  1. Розвиток теми.
  • Друзі, як ви розумієте слова:   Господь – Творець і Вседержитель?

Відповіді дітей.

  1. Читання 8 псалма під супровід інструментальної музики.
  • Які слова псалма особливо запали в душу?
  • Яка  його основна думка?

Мені дуже подобаються слова відомого психолога Беша: «Цілий всесвіт – це одна велика, Божою рукою написана книга, що на кожній сторінці подає глибокий зміст…Дивися на світ, як на Божу Святиню, і так поводься, наче б ти був на святому місці».  На попередніх уроках я неодноразово згадувала, що най відоміші вчені світу були глибоко віруючими людьми. Серед них Макс Планк, Креслі Моррісон, Блез Паскаль, Анрі Ампер, Ісаак Ньютон, Луї Пастер і список можна продовжувати досить довго.  Послухайте молитву Йоганна Кеплера, відомого німецького астронома і фізика (1571 – 1630).

     Великий Боже… Дякую Тобі за радість, яку я відчуваю при спогляданні Твоїх чудес. Ось я закінчив книгу, у якій – результати усіх моїх пошуків. Я вложив у неї всі здібності, якими ти мене обдарував. Я розповів людям про велич Твоїх чудес. Але якщо я, немічний хробачок, що виріс у гріхах, сказав що – небудь  негідне, недостойне Тебе, тоді, о Господи, молю Тебе не допустити, щоб я впав у марнославство від моєї праці, яка присвячена Твоїй Божественній славі.

Перегляд презентації « Бог у житті найвідоміших вчених світу».

  1. Робота над текстами Святого Письма.

Бога ніхто ніколи не бачив. Один богослов на реколекціях сказав, що Бог вічно молодий і красивий .  Пропоную Вам дослідити і пізнати, яким є Господь.

Праця учнів у групах ( 7 – 10 хв.). Завдання: прочитати фрагменти Святого Письма; визначити Божу рису і записати одну із цитат.

Учні отримують аркуші  із вказаними цитатами без готових результатів.

Яким є Господь Бог

  1. Івана 3;16, Рим. 8;39. 1Ів.4;7 – 11 (Бог – любов);
  2. Еф. 2,4; 8- 10, Пс.138; 1-3, Пс. 102; 1-22 (милосердний);

Це для 1 групи. Для ІІ групи:

  1. 2 Петра 3;9, 1Кор. 10;13. 1 Сол.3;1-5, Втор.7; 8-9( вірний);
  2.  Пс. 103; 1-6,Пс. 138; 1-3 (всезнаючий, всевідаючий);

Для ІІІ групи:

  1. Гал. 6; 7 – 10, Пс.51;8 (справедливий);
  2. Ів.15;11, Фил. 4; 4 -8  (радісний, джерело радості);

Для ІV :

  1. 1 Кор. 1;5. Як.1;2 – 8,Як. 1; 17 – 18 (мудрий);
  2. Пс 117; 1 – 9 (добрий).

Відповіді учнів.

  1. Закріплення теми.

Запис у зошити цитат Гал 4;6 – 7 1Ів. 3;1

Яким є Господь Бог:

  • Люблячий;
  • Милосердний;
  • Вірний;
  • Всевідаючий;
  • Справедливий;
  • Радісний;
  • Мудрий;
  • Добрий;

Господь наш святий і незбагненний, Він кличе нас бути подібними до Нього, бути досконалими. Тож,  дорогі діти, чим глибше ми будемо пізнавати нашого Отця, тим більше будемо ставати  подібними до Нього.

  1. Рефлексія. На  завершення переглянемо фільм «Лист від Бога».

Учні діляться  враженнями від фільму, уроку.

  1.  Домашнє завдання: вивчити одну із цитат Святого Письма.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Парастюк Галина
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Пов’язані теми
Етика, 8 клас, Розробки уроків
Додано
19 лютого 2019
Переглядів
4007
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку