Початковий етап уроку. Психологічна настанова Вправа «СОНЕЧКО» Пропоную вам зібрати свою позитивну енергію в долонях. Для цього треба терти долоні одна об одну протягом хвилини, відчуваючи потік позитивної енергії. Потім різко розводимо перед собою на відстані 1-2 см і відчуваємо між ними енергетичний струм. Із цього струму «ліпимо» уявний «сніжок-сонечко» і кидаємо у сусіда, ця енергія потрапить до кожного з нас і таким чином ми зарядимо гарним настроєм, позитивними емоціями, радістю, добротою, щирістю один одного.
Вправа “Мікрофон”Вправа “Складання речень за малюнками” Спілкування українською мовою. Етап актуалізації опорних знань – Як змінюється погода взимку? – З чим пов’язані ці зміни? – Що таке погода? – Для чого людям потрібно передбачати погоду?– Назвіть народні прикмети передбачення погоди взимку у нашій місцевості.
Модуль практики Гра «Упізнай комаху за ознаками»Загальнокультурна компетентність. Літає, бігає, стрибає, плаває. Дзижчить, скрекоче, пищить, мовчить. Чорне, сіре, зелене, жовте, в смужку, в цятку, у візерунках. Кусається, жалить, лоскоче, нешкідливе. Жорстке, м'яке, гладке, мохнате. Коник-стрибунець. Комар. Метелик. Бджола. Павук
Модуль практики Гра «Упіймай комаху»Загальнокультурна компетентність. Учитель називає тварин. Кожну назву комахи учні супроводжують оплесками долонь. Матеріал для гри: соловей, сонечко, метелик, тарган, жаба, джміль, зайчик, колорадський жук, бабка, муха, блоха, риба, змія, ведмідь, водомірка, оса, мураха, їжак.
ДОСЛІДЖЕННЯ-СПОСТЕРЕЖЕННЯ Проблемне питання + Театральна педагогіка. Якого кольору сніг?Чому рипить сніг під ногами?Продемонструйте, як рипить сніг?Чому гуде хурделиця?Продемонструйте, як гуде хурделиця?Чому мороз малює візерунки на вікнах?Модуль практики Соціальні і громадянські компетентності