1
ХІД УРОКУ
І. Організація класу
Діти стають у ранкове коло.
-Добрий день, любі діти. У мене сьогодні дуже гарний настрій. А який настрій у вас? Поділіться своїм добром з сусідом.
Наше коло, мов сім’я.
Друзі ми: і ти, і я.
- Добрий день сусіду зліва.
- Добрий день сусіду справа.
Ми – одна сім’я.
Наше коло, мов сім’я.
Друзі ми: і ти, і я.
Обніми сусіда зліва.
Обніми сусіда справа.
Ми – одна сім’я.
- Діти, покладемо свої долоньки одна на одну та побажаємо добра, тепла, усмішок.
- Яке сьогодні число?
- Який день тижня?
- Який місяць?
- Яка погода?
- Пригадаємо тему тижня. (Театр)
2
Театр – це гра, у якій беруть участь актори. Він здатен змусити нас сміятися та плакати: це місце, у якому багато таємничих та надзвичайних перевтілень. Відкриймо для себе чарівний світ театру, спробуймо увійти в роль акторів.
- Що потрібно для створення власного театру?(Маски)
- У нашому театрі я буду режисером, а ви – акторами. Я допоможу вам увійти в образ та найкраще донести ідею вистави.
- То ж пограємо в гру? (Маски)
- Я кожному з вас роздам маски.
Діти надягають маску і розповідають, який у них настрій, передаючи його голосом, за можливості – й рухами.
3
Нині в театрі маски рідко використовують, адже актори обов’язково мусять зображувати різні настрої людини : смуток, радість, задум, подив. А ось для постанови казок використовують маски різних тварин. До мене дійшла така новина, що деякі маски загубилися. Спробуємо їх відшукати. Будь ласка сідайте на свої місця.
4
Вправа «Оживи предмет»
Для гри мені потрібні представники від кожної групи. Один учасник повинен від імені маски озвучити її думки.
-Але розповісти так, щоб решта здогадалася, хто це.
ІІ. Актуалізація знань
- За допомогою чого ви змогли всі ці маски побачити?(очі) почути їх думки? (вуха)
- А що ще нам допомагає сприймати світ?
- А як можна назвати те, за допомогою чого ми сприймаємо світ двома словами? (органи чуттів)
5
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
- Для того, щоб більше дізнатися про органи чуттів , пропоную вам об’єднатися у групи, обравши картку з нашого осіннього кошика.
Діти обирають кольорову картку. На кожній картці малюнок.
- У кого на картці ніс? вухо? язик? очі? Сідаємо за відповідні столи.
- Кожна група отримала предмет, який потрібно дослідити.
Група «Очі» досліджує картину осені. Група «Язик» досліджує на смак яблуко. Група «Ніс» досліджує запах мила. Група «Вухо» слухають звуки природи.
- Діти, пропоную дослідити предмети,які у вас на парті. А досліджувати вам допоможуть очі, ніс, вуха і язик.
- Пам’ятаємо про правила роботи в групах: поважаємо один одного, не викрикуємо.
Підходжу до кожної групи, запитую..
6
У мішечку дзвіночок, цеглинка лего, мушля...
7
ІV. Повідомлення теми і мети уроку.
Фізкультхвилинка «То не є проблема»
8
VІ. Закріплення навчального матеріалу.
Відрийте,будь ласка, підручники на с.
Робота з підручником.
Робота у зошиті.
ОЛІВЦІ
Після виконанням першого завдання – пальчикова гімнастика (рибки).
Завдання 2.
VІІ. Підсумок уроку. Робота з лего.
У вас на партах цеглинки лего. То ж створимо піраміду з них. Для цього нам необхідні будуть 5 цеглинок (червоного, жовтого, зеленого, блакитного та помаранчевого кольорів).
9
Рефлексія.
Якщо на уроці вам все було легко та зрозуміло – піднесіть догори зелену цеглинку. Якщо щось було не зрозуміло, виникали труднощі – синю цеглинка. Зовсім нічого незрозуміло – червону цеглинку.
Дякую за урок.