Конспект уроку ЯДС "Органи чуттів. Дотик"

Про матеріал
Конспект уроку з інтегнованого курсу "Я досліджую світ" "Органи чуттів.Дотик".
Перегляд файлу

1

 

ХІД УРОКУ

 

І. Організація класу

Діти стають у ранкове коло.

-Добрий день, любі діти. У мене сьогодні дуже гарний настрій. А який настрій  у вас? Поділіться своїм добром з сусідом.

Наше коло, мов сімя.

Друзі ми: і ти, і я.

- Добрий день сусіду зліва.

- Добрий день сусіду справа.

Ми – одна сімя.

Наше коло, мов сім’я.

Друзі ми: і ти, і я.

Обніми сусіда зліва.

Обніми сусіда справа.

Ми – одна сімя.

 - Діти, покладемо свої долоньки одна на одну та побажаємо добра, тепла, усмішок.

 - Яке сьогодні число?
- Який день тижня?

- Який місяць?

- Яка погода?

- Пригадаємо тему тижня. (Театр)

 

 

2

 

Театр – це гра, у якій беруть участь актори. Він здатен змусити нас сміятися та плакати: це місце, у якому багато таємничих та надзвичайних перевтілень. Відкриймо для себе чарівний світ театру, спробуймо увійти в роль акторів.

 - Що потрібно для створення власного театру?(Маски)

 - У нашому театрі я буду режисером, а ви – акторами. Я допоможу вам увійти в образ та найкраще донести ідею вистави.

- То ж пограємо в гру? (Маски)

- Я кожному з вас роздам маски.

  •  Розгляньте уважно свою маску, запамятайте, який настрій вона передає.

Діти надягають маску і розповідають, який у них настрій, передаючи його голосом, за можливості – й рухами.

  • Будь ласка, шановна маско, скажи, яка ти. (Я – весела маска!)
  •  

 

3

  • Якщо маска весела, вона про це говорить весело, радісно, завзято, може навіть виконати будь – який веселий рух!
  • А ти, маско, яка? (Я – сумна маска!)
  • У сумної маски сумний голос, жести і рухи теж висловлюють смуток.
  • А тепер усі сумні маски зробіть крок вперед і поверніться до веселих масок. Я пропоную маскам привітати одна одну.
  • Спочатку веселі маски вітаються із сумними. Завзято й весело! (Здрастуй, сумна маско!). А потім сумні маски – тихо і сумно. (Здрастуй, весела маско!).

Нині в театрі маски рідко використовують, адже актори обовязково мусять зображувати різні настрої людини : смуток, радість, задум, подив. А ось для постанови казок використовують маски різних тварин. До мене дійшла така новина, що деякі маски загубилися. Спробуємо їх відшукати. Будь ласка сідайте на свої місця.

 

4

Вправа «Оживи предмет»

  • Ой, а що це за чарівні коробочки? Загляньте в них,тільки не називайте те,що побачили. Пограємо в гру.

Для гри мені потрібні представники від кожної групи. Один учасник повинен від імені маски озвучити її думки.

  • Що я люблю?
  • З ким дружу?
  • Чого боюся?
  • З ким не дружу?
  • Про що мрію?

-Але розповісти так, щоб решта здогадалася, хто це.

 

ІІ. Актуалізація знань

 

-  За допомогою чого ви змогли всі ці маски побачити?(очі) почути їх думки? (вуха)

- А що ще нам допомагає сприймати світ?
- А як можна назвати те, за допомогою чого ми сприймаємо світ двома словами? (органи чуттів)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

 

- Для того, щоб більше дізнатися про органи чуттів  , пропоную вам об’єднатися у групи, обравши картку з нашого осіннього кошика. 

Діти обирають кольорову картку. На кожній картці малюнок.

- У кого на картці ніс? вухо? язик? очі? Сідаємо за відповідні столи.

- Кожна група отримала предмет,  який потрібно дослідити.

Група «Очі» досліджує картину осені. Група «Язик» досліджує на смак яблуко. Група «Ніс» досліджує запах мила. Група «Вухо» слухають звуки природи.

 

- Діти, пропоную дослідити предмети,які у вас на парті. А досліджувати вам допоможуть очі, ніс, вуха і язик.

- Пам’ятаємо про правила роботи в групах: поважаємо один одного, не викрикуємо.

 

Підходжу до кожної групи, запитую..

  • За допомогою чого ваша група розглянула картину осені? А ваша дослідила мило? А що вам допомогло почути звуки природи? А вам відчути смак яблучка?
  • Дякую вам за роботу в групі. Повертайтеся на свої місця.

 

 

6

 

 

  • Діти, до нас сьогодні завітав робот Воллі. Він може бачити, чути, розрізняти запахи і навіть смаки. Але у нього немає ще одного органу чуття, який маємо ми. Що це за орган чуття ви дізнаєтесь, виконавши наступне завдання. Для цього ви повинні бути активними, організованими і дисциплінованими.

 

  • Воллі приніс нам чарівну рукавичку. А що в ній ви повинні дізнатися, закритими очима.

 

У мішечку дзвіночок, цеглинка лего, мушля...

  • Ви повинні, не заглядаючи у мішечок, опустити руку всередину, обрати один предмет  і лише дотиком дізнатися що це за предмет. Діти, хто не встиг пограти в гру, продовжимо на перерві.

 

 

 

7

ІV. Повідомлення теми і мети уроку.

  • Ви сьогодні дуже уважні. Діти, що вам допомогло впізнати ці предмети? (руки, шкіра). Отже на сьогоднішньому уроці ми дізнаємося про такий орган чуття як шкіра.
  • Що  ми можемо відчувати дотиком? Холодне чи гаряче, тверде чи м’яке, гладеньке чи жорстке.
  • Звичайно. І саме цього не вистачає нашому Воллі. Але для робота то не є проблема.

Фізкультхвилинка «То не є проблема»

  • Ми повинні піклуватися про свою шкіру і завжди тримати її в чистоті.
  • А як підтримувати шкіру в чистоті?

 

8

VІ. Закріплення навчального матеріалу.

Відрийте,будь ласка, підручники на с.

Робота з підручником.

Робота у зошиті.

ОЛІВЦІ

Після виконанням першого завдання – пальчикова гімнастика (рибки).

Завдання 2.

VІІ. Підсумок уроку. Робота з лего.

У вас на партах цеглинки лего. То ж створимо піраміду з них. Для цього нам необхідні будуть 5 цеглинок (червоного, жовтого, зеленого, блакитного та помаранчевого кольорів).

  • Слухаємо уважно.
  • Який орган чуття допоможе відчути смак малини? Покладіть першою цеглинку відповідного кольору.
  • А за допомогою якого органу кожен відчує запах троянди? Покладіть другою цеглинку відповідного кольору.
  • Колір третьої цеглинки відповідає органам, які знадобляться для перегляду мультфільмів.

9

  •  
  • А що допоможе почути спів пташок? Поклали цеглинку.
  • І остання цеглинка – за допомогою чого ми відчуємо колючки кактуса?
  • Ось і склали піраміду. То ж перевіримо, хто як справився.

 

 

Рефлексія.

Якщо на уроці вам все було легко та зрозуміло – піднесіть догори зелену цеглинку. Якщо щось було не зрозуміло, виникали труднощі – синю  цеглинка. Зовсім нічого незрозуміло – червону цеглинку.

Дякую за урок.

docx
Додано
26 січня 2020
Переглядів
2000
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку