Інтегрований урок Я досліджую світ в 2 класі
Тема: Як птахи готуються до зими.
Мета: ознайомити учнів з життям птахів восени і взимку, зі змінами, що відбуваються в їхньому житті; закріпити та поглибити знання про підготовку до зими пташок; вдосконалювати обчислювальні навички та навички роботи з природним матеріалом; розвивати пізнавальний інтерес; формувати ключові компетентності: комунікативну, інформаційну, навчально-пізнавальну; виховувати екологічне мислення.
Обладнання: картки-завдання для роботи в групах, кольорові олівці, насіння, клейстер, картонні основи для годівничок, відео та аудіо до уроку, ілюстративний матеріал, мультимедійний проектор, екран.
Тип уроку: комбінований
Хід уроку
І. Організація класу. Психологічна підготовка учнів до сприйняття матеріалу
Холодно зараз в лісах і в лугах,
Холодно зайчикам, лискам, птахам.
Тепло і затишно в класі у нас,
Друзі мої, я вітаю всіх вас!
Діти сідають півколом
На сьогоднішньому уроці ми будемо повторювати вивчене, пізнавати нове, рахувати, творчо працювати і, звичайно, відпочивати. Отже, починаємо урок, щоб дістатись до зірок.
ІІ. Підсумок спостережень за погодою. Вправа «Синоптична лабораторія».
- Назвіть сьогоднішню дату.
- Яка пора року?
- Який стан неба?
- Яка температура повітря?
Діти разом з вчителем створюють на дошці календар погоди на сьогодні.
ІІ. Актуалізація знань. Мотивація навчальної діяльності
- Діти, послухайте, будь ласка, звуковий запис і потім скажете, що ви почули.
(Звучить аудіозапис звуків пташок)
ІV. Сприймання і усвідомлення нового матеріалу
- Розпочнемо ми з роботи у підручнику. Відкрийте ст. 118. Наша робота буде супроводжуватися показом слайдів, тому уважно дивіться на екран.
Розповідь учителя (слайд 7 - 20 )
-Розгляньте уважно у підручнику зображення 3 пташок, адже вам потрібно буде їх упізнати.
-Зараз я пропоную вам утворити 3 групи.
(пояснення вчителя)
Повторення правил роботи у групі.
ІV.Фізкультхвилинка.
Отже, у нас утворилася група снігурі, чечітки, омелюхи.
Аналіз виконаної роботи
Пояснення вчителя.
- З настанням холодів всі птахи до зими. +
- Всі птахи відлітають у теплі краї -
- Пташки змінюють колір пір’я -
- На зиму деякі птахи залишаються +
- Птахи люблять цукерки -
- Ми нічим не можемо допомогти пташкам -
- Я буду допомагати зимуючим птахам +
-Подивіться, які чудові годівнички ви зробили з доступних матеріалів!
VII. Підсумок. Рефлексія
Тепер у нас цілий багаж знань.
Продемонструйте цеглинками Lego ваш настрій у кінці уроку.