Розробка конспекту уроку з алгебри для 10 класу на тему "Арифметичний корінь п-го степеня і його властивості"
Тема: Арифметичний корінь п-го степеня і його властивості.
Мета уроку:
Компетенції: Спілкування державною мовою: розуміти, пояснювати і перетворювати тексти математичних задач (усно і письмово), грамотно висловлюватися рідною мовою; доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку, аргументувати, доводити правильність тверджень; поповнювати свій словниковий запас.
Тип уроку: засвоєння нових знань
Обладнання: робочий зошит, підручник, комп’ютерна презентація; інтерактивні завдання, розроблені в додатку Learning Apps
Хід уроку.
Вчитель пропонує учням записати своє прізвище у чаті конференції
Я хочу розпочати наш урок із слів поета Миколи Дорізо: «Життя – як розв’язування задачі. З невдачі зумій ти добути корінь удачі». Отже, сьогодні ми будемо не тільки знаходити корінь n-го степеня, але й «добувати корінь удачі».
І удача сьогодні буде на стороні тих учнів , які використавши свої знання та вміння з вивченої теми отримають правильний результат.
В попередніх класах ви вивчили властивості квадратного кореня, застосовували ці властивості до перетворення виразів з коренями. Та якщо існує дія піднесення до степеня ( квадрат, куб, четверта степінь числа ), то і існує обернена дія – добування кореня п – го степеня . Тому на сьогоднішньому уроці ми з вами розширимо поняття кореня n–го степеня і вивчимо його властивості.
Вправа із додатку Learning Apps. Вчитель призначає 4 – х учнів, які виконують по одному стовпчику. Правильність виконання контролює один учень (відмінник). Які властивості квадратного кореня ви застосували при розв’язуванні цих вправ? Запишіть їх у зошиті (вчитель подає їх на слайді 2).
https://learningapps.org/view5264787 (5 хв)
https://learningapps.org/view4146619
Необхідно визначитись, яка властивість буде застосована при спрощенні виразів.
Обговорення правильності виконання кожного завдання.
Фронтальне опитування по вивченому матеріалу.
Вчитель: приємно повідомити, що протягом уроку ми створювали умови для мотивації до самостійної роботи і останнє: на цьому уроці ми лише описали, але не довели жодної властивості, тому я рекомендую розглянути доведення властивостей самостійно за підручником, а на наступному уроці ми розглянемо їх в класі
п. 5 вивчити формули
№№ 5.2, 5.4