КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ з алгебри( академічний рівень) для учнів 10класів за оновленою програмою на 2017

Про матеріал

КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ з алгебри (академічний рівень) для учнів 10 класів за оновленою програмою на 2017 – 2018 навчальний рік

Перегляд файлу

            Алгебри та початки аналізу   10 клас

(академічний рівень)(2.5 год )Всього 87 год

 Навчальна програма: Математика. 10–11 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів (затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 14.07.2016 № 826).

Навчальний підручник: Алгебра  : підруч. для 10 кл. загальноосвіт. навч. закл. / А.Г. Мерзляк . – Х :   «Гімназія», 2010.

 

 

Зміст навчального матеріалу

Кіль­кість годин

Дата

Прим

Інструктаж з ТБ .Повторення Діагностична к\р

3

 

 

Функція.Рівняння і нерівності.

 (6 год)  +2

 

 

 

1

 Функція та її основні властивості

1

 

 

2

 Функція та її основні властивості Парні і непарні функції

1

 

 

3

 Парні і непарні функції  Обернена функція

1

 

 

4

 Рівносильні рівняння. Рівняння-наслідок. Рівносильні нерівності

2

 

 

5

Метод інтервалів

2

 

 

6

Контрольна робота №1

1

 

 

ІІ. Степенева функція (10 год)+ 2

 

 

 7

Степенева функція з натуральним показником Степенева функція з цілим показником

2

 

 

8

Означення кореня n-го степеня Властивості кореня n-го степеня

2

 

 

9

Тотожні перетворення виразів, які містять корені n-го степеня

2

 

 

10

Функція y =

2

 

 

11

Означення степеня з раціональним показником. Властивості степеня з раціональним показником

2

 

 

12

Перетворення виразів, які містять степені з раціональним показником

2

 

 

13

Ірраціональні рівняння

4

 

 

14

Контрольна робота №2

1

 

 

ІІІ. Тригонометричні функції (16 год)+3

 

 

15

Радіанне вимірювання кутів Тригонометричні функції числового аргументу

2

 

 

16

Знаки значень тригонометричних функцій. Парність і непарність тригонометричних функцій

2

 

 

17

Періодичні функції

2

 

 

18

Властивості і графіки функцій y = sinx і y = cosx

2

 

 

19

Властивості і графіки функцій y = tgx і y = ctgx

2

 

 

20

Контрольна робота №3

1

 

 

21

Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного й того самого аргументу

2

 

 

22

Формули додавання

2

 

 

23

Формули зведення

2

 

 

24

Формули подвійного аргументу

2

 

 

25

Сума і різниця синусів (косинусів)

2

 

 

26

Формули перетворення добутку тригонометричних функцій у суму

2

 

 

27

Гармонічні коливання

1

 

 

28

Контрольна робота №4

1

 

 

IV. Тригонометричні рівняння   (8 год)+2

 

 

29

Рівняння cosx = b

2

 

 

30

Рівняння sinx = b

1

 

 

31

Рівняння tgx = b і ctgx = b

2

 

 

32

Функції y = arccosx, y = arcsinx, y = arctgx, y = arcctgx

2

 

 

33

Тригонометричні рівняння, які зводяться до алгебраїчних

2

 

 

34

Розв’язування тригонометричних рівнянь методом розкладання на множники

2

 

 

35

Розв’язування найпростіших тригонометричних нерівностей

2

 

 

36

Контрольна робота №5

1

 

 

 

                                             Похідна(26 )+6

 

 

 

37

Неперервність та границя функції.

1

 

 

38

Задачі, що приводять до поняття похідної.

1

 

 

39

Означення похідної. Геометричний та фізичний зміст похідної.

2

 

 

40

Правила обчислення похідних.

2

 

 

41

Правила обчислення похідних.

1

 

 

42

Таблиця похідних.

3

 

 

43

Похідна складеної функції.

3

 

 

44

Похідна складеної функції.

1

 

 

45

Розв’язування типових вправ.

4

 

 

46

Контрольна робота №6.

1

 

 

 

                            Застосування похідної

 

 

 

47

Достатня умова зростання (спадання) функцій.

2

 

 

48

Достатня умова зростання (спадання) функцій.

1

 

 

49

Критичні точки функції. Точки екстремуму.

2

 

 

50

Критичні точки функції. Точки екстремуму.

2

 

 

51

Застосування похідної до дослідження функцій.

2

 

 

52

Застосування похідної до дослідження функцій та побудови графіків функцій.

3

 

 

53

Застосування похідної до дослідження функцій та побудови графіків функцій.

3

 

 

54

Найбільше та найменше значення функції на відрізку.

3

 

 

55

Найбільше та найменше значення функції на відрізку.

4

 

 

56

Розв’язування типових задач.

2

 

 

57

Розв’язування прикладних задач.

1

 

 

58

Розв’язування задач.

1

 

 

59

Контрольна робота №7.

1

 

 

V. Систематизація і узагальнення навчального матеріалу

 (8 год)

 

 

Підсумкова  к\р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

            Тематичне  планування індивідуальної роботи

з алгебри та початків аналізу для  учнів 10 класу

 

 

Зміст навчального матеріалу

Кіль­кість годин

Дата

Прим

І. Множини. Повторення і розширення відомостей про функцію

 

 

 

 

1

Повторення. Розвʼязування вправ.

1

 

 

2

 Розвʼязування вправ. Функція та її основні властивості  .

1

 

 

3

 Розвʼязування вправ. Рівняння .   Нерівності 

2

 

 

4

  Розвʼязування вправ. Рівняння .   Нерівності 

3

 

 

5

Метод інтервалів Розвʼязування вправ.

2

 

 

ІІ. Степенева функція 

 

 

 6

Степенева функція з натуральним показником Степенева функція з цілим показником Розвʼязування вправ.

1

 

 

7

Функція y = Розвʼязування вправ.

2

 

 

8

Ірраціональні рівняння Розвʼязування вправ.

2

 

 

ІІІ. Тригонометричні функції 

 

 

9

Знаки значень тригонометричних функцій. Парність і непарність тригонометричних функцій Розвʼязування вправ.

2

 

 

10

Формули перетворення добутку тригонометричних функцій у суму

3

 

 

IV. Тригонометричні рівняння   

 

 

11

Розв’язування найпростіших тригонометричних нерівностей

3

 

 

 

                                             Похідна

 

 

 

12

Означення похідної. Геометричний та фізичний зміст похідної.

1

 

 

13

Правила обчислення похідних.

2

 

 

14

Похідна складеної функції.

2

 

 

15

Розв’язування типових вправ.

1

 

 

 

                            Застосування похідної

 

 

 

16

Застосування похідної до дослідження функцій та побудови графіків функцій.

1

 

 

17

Застосування похідної до дослідження функцій та побудови графіків функцій.

1

 

 

18

Найбільше та найменше значення функції на відрізку.

1

 

 

19

Найбільше та найменше значення функції на відрізку.

1

 

 

20

Розв’язування типових задач.

1

 

 

21

Систематизація і узагальнення навчального матеріалу

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Алгебра, 10 клас, Планування
До підручника
Алгебра і початки аналізу (академічний рівень) 10 клас (Мерзляк А.Г., Номіровський Д.А., Полонський В.Б., Якір М.С.)
Додано
10 січня 2018
Переглядів
4009
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку