КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ з алгебри (академічний рівень) для учнів 10 класів за оновленою програмою на 2017 – 2018 навчальний рік
Алгебри та початки аналізу 10 клас
(академічний рівень)(2.5 год )Всього 87 год
Навчальна програма: Математика. 10–11 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів (затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 14.07.2016 № 826).
Навчальний підручник: Алгебра : підруч. для 10 кл. загальноосвіт. навч. закл. / А.Г. Мерзляк . – Х : «Гімназія», 2010.
№ |
Зміст навчального матеріалу |
Кількість годин |
Дата |
Прим |
|
Інструктаж з ТБ .Повторення Діагностична к\р |
3 |
|
|
||
Функція.Рівняння і нерівності. (6 год) +2 |
|
|
|
||
1 |
Функція та її основні властивості |
1 |
|
|
|
2 |
Функція та її основні властивості Парні і непарні функції |
1 |
|
|
|
3 |
Парні і непарні функції Обернена функція |
1 |
|
|
|
4 |
Рівносильні рівняння. Рівняння-наслідок. Рівносильні нерівності |
2 |
|
|
|
5 |
Метод інтервалів |
2 |
|
|
|
6 |
Контрольна робота №1 |
1 |
|
|
|
ІІ. Степенева функція (10 год)+ 2 |
|
|
|||
7 |
Степенева функція з натуральним показником Степенева функція з цілим показником |
2 |
|
|
|
8 |
Означення кореня n-го степеня Властивості кореня n-го степеня |
2 |
|
|
|
9 |
Тотожні перетворення виразів, які містять корені n-го степеня |
2 |
|
|
|
10 |
Функція y = |
2 |
|
|
|
11 |
Означення степеня з раціональним показником. Властивості степеня з раціональним показником |
2 |
|
|
|
12 |
Перетворення виразів, які містять степені з раціональним показником |
2 |
|
|
|
13 |
Ірраціональні рівняння |
4 |
|
|
|
14 |
Контрольна робота №2 |
1 |
|
|
|
ІІІ. Тригонометричні функції (16 год)+3 |
|
|
|||
15 |
Радіанне вимірювання кутів Тригонометричні функції числового аргументу |
2 |
|
|
|
16 |
Знаки значень тригонометричних функцій. Парність і непарність тригонометричних функцій |
2 |
|
|
|
17 |
Періодичні функції |
2 |
|
|
|
18 |
Властивості і графіки функцій y = sinx і y = cosx |
2 |
|
|
|
19 |
Властивості і графіки функцій y = tgx і y = ctgx |
2 |
|
|
|
20 |
Контрольна робота №3 |
1 |
|
|
|
21 |
Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного й того самого аргументу |
2 |
|
|
|
22 |
Формули додавання |
2 |
|
|
|
23 |
Формули зведення |
2 |
|
|
|
24 |
Формули подвійного аргументу |
2 |
|
|
|
25 |
Сума і різниця синусів (косинусів) |
2 |
|
|
|
26 |
Формули перетворення добутку тригонометричних функцій у суму |
2 |
|
|
|
27 |
Гармонічні коливання |
1 |
|
|
|
28 |
Контрольна робота №4 |
1 |
|
|
|
IV. Тригонометричні рівняння (8 год)+2 |
|
|
|||
29 |
Рівняння cosx = b |
2 |
|
|
|
30 |
Рівняння sinx = b |
1 |
|
|
|
31 |
Рівняння tgx = b і ctgx = b |
2 |
|
|
|
32 |
Функції y = arccosx, y = arcsinx, y = arctgx, y = arcctgx |
2 |
|
|
|
33 |
Тригонометричні рівняння, які зводяться до алгебраїчних |
2 |
|
|
|
34 |
Розв’язування тригонометричних рівнянь методом розкладання на множники |
2 |
|
|
|
35 |
Розв’язування найпростіших тригонометричних нерівностей |
2 |
|
|
|
36 |
Контрольна робота №5 |
1 |
|
|
|
|
Похідна(26 )+6 |
|
|
|
|
37 |
Неперервність та границя функції. |
1 |
|
|
|
38 |
Задачі, що приводять до поняття похідної. |
1 |
|
|
|
39 |
Означення похідної. Геометричний та фізичний зміст похідної. |
2 |
|
|
|
40 |
Правила обчислення похідних. |
2 |
|
|
|
41 |
Правила обчислення похідних. |
1 |
|
|
|
42 |
Таблиця похідних. |
3 |
|
|
|
43 |
Похідна складеної функції. |
3 |
|
|
|
44 |
Похідна складеної функції. |
1 |
|
|
|
45 |
Розв’язування типових вправ. |
4 |
|
|
|
46 |
Контрольна робота №6. |
1 |
|
|
|
|
Застосування похідної |
|
|
|
|
47 |
Достатня умова зростання (спадання) функцій. |
2 |
|
|
|
48 |
Достатня умова зростання (спадання) функцій. |
1 |
|
|
|
49 |
Критичні точки функції. Точки екстремуму. |
2 |
|
|
|
50 |
Критичні точки функції. Точки екстремуму. |
2 |
|
|
|
51 |
Застосування похідної до дослідження функцій. |
2 |
|
|
|
52 |
Застосування похідної до дослідження функцій та побудови графіків функцій. |
3 |
|
|
|
53 |
Застосування похідної до дослідження функцій та побудови графіків функцій. |
3 |
|
|
|
54 |
Найбільше та найменше значення функції на відрізку. |
3 |
|
|
|
55 |
Найбільше та найменше значення функції на відрізку. |
4 |
|
|
|
56 |
Розв’язування типових задач. |
2 |
|
|
|
57 |
Розв’язування прикладних задач. |
1 |
|
|
|
58 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
|
59 |
Контрольна робота №7. |
1 |
|
|
|
V. Систематизація і узагальнення навчального матеріалу (8 год) |
|
|
|||
Підсумкова к\р |
|
|
|||
|
|
|
|||
Тематичне планування індивідуальної роботи
з алгебри та початків аналізу для учнів 10 класу
№ |
Зміст навчального матеріалу |
Кількість годин |
Дата |
Прим |
||
І. Множини. Повторення і розширення відомостей про функцію
|
|
|
|
|||
1 |
Повторення. Розвʼязування вправ. |
1 |
|
|
||
2 |
Розвʼязування вправ. Функція та її основні властивості . |
1 |
|
|
||
3 |
Розвʼязування вправ. Рівняння . Нерівності |
2 |
|
|
||
4 |
Розвʼязування вправ. Рівняння . Нерівності |
3 |
|
|
||
5 |
Метод інтервалів Розвʼязування вправ. |
2 |
|
|
||
ІІ. Степенева функція |
|
|
||||
6 |
Степенева функція з натуральним показником Степенева функція з цілим показником Розвʼязування вправ. |
1 |
|
|
||
7 |
Функція y = Розвʼязування вправ. |
2 |
|
|
||
8 |
Ірраціональні рівняння Розвʼязування вправ. |
2 |
|
|
||
ІІІ. Тригонометричні функції |
|
|
||||
9 |
Знаки значень тригонометричних функцій. Парність і непарність тригонометричних функцій Розвʼязування вправ. |
2 |
|
|
||
10 |
Формули перетворення добутку тригонометричних функцій у суму |
3 |
|
|
||
IV. Тригонометричні рівняння |
|
|
||||
11 |
Розв’язування найпростіших тригонометричних нерівностей |
3 |
|
|
||
|
Похідна |
|
|
|
||
12 |
Означення похідної. Геометричний та фізичний зміст похідної. |
1 |
|
|
||
13 |
Правила обчислення похідних. |
2 |
|
|
||
14 |
Похідна складеної функції. |
2 |
|
|
||
15 |
Розв’язування типових вправ. |
1 |
|
|
||
|
Застосування похідної |
|
|
|
||
16 |
Застосування похідної до дослідження функцій та побудови графіків функцій. |
1 |
|
|
||
17 |
Застосування похідної до дослідження функцій та побудови графіків функцій. |
1 |
|
|
||
18 |
Найбільше та найменше значення функції на відрізку. |
1 |
|
|
||
19 |
Найбільше та найменше значення функції на відрізку. |
1 |
|
|
||
20 |
Розв’язування типових задач. |
1 |
|
|
||
21 |
Систематизація і узагальнення навчального матеріалу
|
1 |
|
|
||
|
|
|
||||