Домогтися свідомого розуміння учнями поняття одночлена; формувати вміння множити одночлени та підносити до степеня; записувати одночлени у стандартному вигляді. Розвивати логічне мислення, математично грамотну мову, свідоме сприйняття навчального матеріалу. Виховувати інтерес в учнів до математики, охайність, навички самоконтролю.
7 клас. Алгебра. Тема. Одночлени.
Мета уроку. Домогтися свідомого розуміння учнями поняття одночлена; формувати вміння множити одночлени та підносити до степеня; записувати одночлени у стандартному вигляді.
Розвивати логічне мислення, математично грамотну мову, свідоме сприйняття навчального матеріалу.
Виховувати інтерес в учнів до математики, охайність, навички самоконтролю.
Тип уроку: комбінований.
План уроку.
І. Перевірка домашнього завдання. №318 (а - г), №323.
ІІ. Актуалізація знань. (додається)
ІІІ. Пояснення нового матеріалу. (додається)
Якщо одночлен містить тільки один числовий множник, поставлений на перше місце, і якщо кожна змінна входить тільки до одного множника, такий одночлен наз. одночленом стандартного вигляду.
Користуючись переставною властивістю, перемножуємо числові множники, а до змінних застосовуємо властивості степенів.
Щоб перемножити одночлени, числові множники перемножують, а до буквених застосовують правило множення степенів з однаковими основами.
Щоб піднести до степеня одночлен, треба піднести до цього степеня кожний множник одночлена і знайдені степені перемножити.
ІV. Закріплення вивченого.
Усно №335; №336; 338.
Колективно №340 б) в);
№341 в);
№342 б) г).
Індивідуальна робота за комп‘ютером (розв‘язування тестів).
Самостійна робота.
В – 1. №340 а); №341 а); №342 а).
В – 2. №340 г); №341 б); №342 в).
Робота в парах. Взаємна перевірка самостійної роботи.
V. Домашнє завдання: №337; №343; (№348); опр. §9.
Підведення підсумків уроку. Оцінювання знань учнів.