1 квітня о 15:00Вебінар: Викладання іноземної мови в умовах дистанційного та онлайн-навчання

Урок-подорож з теми "Одночлени" 7 клас

Про матеріал

Урок-подорож (узагальнення та систематизації знань) з теми "Одночлени" розрахован для роботи з учнями, які навчаються по будь-яким підручникам з алгебри 7 класу, оскільки не містить посилань на номери завдань з підручника. Проводиться у вигляді змагання, яке можна організувати як між командами, так і між учнями класу, якщо їх кількість не перевищує 12чоловік.


Перегляд файлу

Тема   Одночлени

 

Мета   Узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Одночлен». Повторити і закріпити набуті вміння та навички . Розвивати уважність при виконанні стандартних вправ та вправ, що вимагають підвищеної уваги. Виховувати в учнів культуру математичної мови, інтерес до математики.

 

Тип уроку   узагальнення та систематизація знань

 

Обладнання   умовні гроші (номіналом по 10 у.о.), зірки-завдання (стікери), вислів на дошці В.П.Чкалова «Політ – це математика»

 

Хід уроку

 

Сьогодні у нас не звичайний урок, а урок-подорож  «Через терни – до зірок». Ми маємо вийти у відкритий космос і, подолавши всі перешкоди, дістатись до однієї з поки що невідомих планет. Але про це пізніше, адже до подорожі слід належним чином підготуватись і перш за все подумати про запас їжі, яку необхідно придбати. Як відомо, їжу можна купити, але для цього необхідні кошти. Їх можна заробити, правильно виконавши запропоновані завдання. Кожна правильна відповідь оцінюється у 10 у.о. Отже, запитання (фронтальне опитування):

  • Що називається степенем?
  • Як називається степінь з показником 2?
  • Як називається степінь з показником 3?
  • Як виконати дію ділення степенів з однаковою основою?
  • Як виконати дію множення степенів з однаковою основою?
  • Як піднести добуток до степеня?
  • Який буде результат, якщо від’ємне число піднести до 101 степеня?
  • Обчислити 50
  • 52=25, 62=36, а чому дорівнює кут у квадраті?
  • Що більше 23 чи 32?
  • Що називається одночленом?
  • Що таке коефіцієнт одночлена?
  • Сформулюйте правило множення одночленів.
  • Що називається степенем одночлена?

Спільними зусиллями ми заробили                умовних одиниць. Думаю, цих коштів має вистачити на необхідні запаси. Настав час вибрати курс напряму – планету, що сховалась між зірками. Щоб з’ясувати, що це за планета та як вона називається, необхідно виконати наступне завдання. Кожен з вас отримує картку з № завдання. Цей номер одночасно визначає № букви у назві планет.  На дошці ви бачите зашифроване слово і шифр до нього. Ви маєте звести до стандартного виду одночлен, запропонований у вашій картці, вказати коефіцієнт отриманого одночлена, серед шифру знайти отриману відповідь і вписати відповідну букву в ту комірку, що відповідає № вашого завдання.

Завдання

  1. 0,1х.20у;
  2. 1/5ху2.4;
  3. 7ху3.7у;
  4. 0,25в.4а;
  5. 1/4ху2.8х;
  6. 0,2х.5х6;
  7. 70х2у2.72z2;
  8. (1/5ху5)2.5;
  9. (5х2у3)3;
  10. 100х5у10.0,2х.102;
  11. 1/27ху.(3х)2.

 

Розшифровка  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1/3  - С        20 – У        125  -  К         4/5  -  А            49  -  Т         

2   -  М        1/9 -  Л       1  -   Е            1/5  -  И

 

Отже, вирушаємо у подорож, але шлях до зірок нам загороджує велика хмара, щоб її обминути, необхідні додаткові зусилля, які ми одержимо, виконавши наступне завдання. На дошці  записані одночлени. Необхідно звести їх до стандартного виду і розташувати в порядку спадання степеня одночлена. Кожен з вас по черзі має вийти до дошки і спростити по одному одночлену, а потім всі разом розташуємо їх у спадному порядку.

 

  1. ½ кв2вк2           (6)
  2. 4та29ат9        (13)
  3. 0,2ху510             (16)
  4. 12ах105⅓а10х   (22)
  5. 15/25а100в      (2)
  6. 13хуу               (3)
  7. 0,01т2п210     (4)
  8. (4а3х2)2                 (10)
  9.  (2½хуz)3         (9)
  10.  (0,1х5у10)2      (30)
  11.  23х5у6            (11)
  12.  0,5х10у20z30   (60)

 

Хмару ми обійшли, але слід дуже уважно слідкувати за курсом, щоб не збитись  з правильного шляху. Тому зараз перевіримо вашу уважність. Ви повинні знайти помилки у рівностях.

  1. х3.х412
  2. (4х3у4)2=8х6у8
  3. (0,3х2у)2=0,9х4у2
  4. 5.22=102
  5. 42.32=124
  6. 2у3)24у9
  7. 4)37
  8. (0,6х3у2)2=3,6х6у4
  9. (-3х)4=-12х4
  10. (-2х)3=8х3
  11. (-4х2)2=-16х4

Як бачите, особливої уваги вимагають від’ємні числа. Вони виникли у Китаї у І ст. до н.е. у зв’язку з розв’язуванням рівнянь. У ті часи знаків + та – ще не було, тому від’ємні числа позначали іншим кольором. Додатними числами позначали майно, прибуток, наявні гроші. Їм раділи та зображали їх червоним кольором. А від’ємними числами позначали борг, збиток, тому зображали їх чорним кольором.

Але не будемо відволікатися від головної мети. З кожним кроком ми все ближче наближаємось до нашої планети. Але навколо неї дуже багато зірок – охоронців. Кожен з вас має впоратись хоча б з однією з них, щоб можна було звільнити Математикус від надмірної охорони.

 

Завдання – зірки:

  1. 3=4х2.*
  2. 16х2у3=4х2у.*
  3. 25х2у=*.
  4. 3у2=-3х2у.*
  5. 7у5=1/2ху4.*
  6. 1/27х3у9=(*)3
  7. 9/8х5у5=3/4х5у.*
  8. 0,01х2у4=(*)2
  9. 81х4у6=(*)2
  10. 16х4у8=(*)4
  11. 128ху5=64у4.*

Отже, ми дійшли до свого кінцевого пункту призначення. Кожен з вас зміг, подолавши перешкоди, дістати зірки з неба. Тож будемо сподіватися, що звільнена нами планета Математикус буде нашим супутником і завжди допомагатиме нам у повсякденному житті, але для цього від вас вимагатиметься наполегливість, прагнення до навчання та уміння слухати.

Оцінювання учнів. Домашнє завдання.

Роздатковий матеріал (за необхідністю)

Завдання

  1. 0,1х.20у;
  2. 1/5ху2.4;
  3. 7ху3.7у;
  4. 0,25в.4а;
  5. 1/4ху2.8х;
  6. 0,2х.5х6;
  7. 70х2у2.72z2;
  8. (1/5ху5)2.5;
  9. (5х2у3)3;
  10. 100х5у10.0,2х.102;
  11. 1/27ху.(3х)2.

 

Розшифровка  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1/3  - С        20 – У        125  -  К         4/5  -  А            49  -  Т         

2   -  М        1/9 -  Л       1  -   Е            1/5  -  И

 

 Ви повинні знайти помилки у рівностях.

1. х3.х412

  1. (4х3у4)2=8х6у8
  2. (0,3х2у)2=0,9х4у2
  3. 5.22=102
  4. 42.32=124
  5. 2у3)24у9
  6. 4)37
  7. (0,6х3у2)2=3,6х6у4
  8. (-3х)4=-12х4
  9. (-2х)3=8х3
  10. (-4х2)2=-16х4

 

 

 

 

1

 

doc
Пов’язані теми
Алгебра, Розробки уроків
Додано
19 січня 2018
Переглядів
608
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку