Клас: 2
Тема: Animals. Lesson 5a
Мета: ознайомити учнів з новими словами і практикувати в їх вживанні: parrot,monkey,hippo.Ознайомити учнів і практикувати у вживанні запитання: How many….you can see? і відповідь на нього: I can see... .Ознайомити дітей з поняттям множини іменників і її утворенням. Повторити числівники 1-20. Практикувати у читанні слів. Виховувати любов до тварин.
Обладнання: підручник “Smart junior” 2 Г. К. Мітчел, робочий зошит до даного підручника, малюнки тварин, аудіо записи з звуками тварин, мультимедійна дошка.
Хід уроку
1. Організація класу:
Good morning, children. (діти вітаються віршиком)
I’ m glad to see you too.
How are you?
2. Оголошення теми і мети уроку:
Today we have an unusual lesson. We'll take a trip to Africa. Ми вивчимо назви тварин, які там мешкають і навчимося називати їх кількість.
3. Мовленнєва фонетична зарядка:(з використанням мультимедійної дошки)
[ æ] – black, cat, sad, fat
[n]– on, not, Nick, in
[ e ] – ten, pen, seven, red, pencil
[ks]– mix, fix, six, ox.
А зараз ми з вами почнемо нашу подорож. (вмикаю аудіо запис зі звуками тварин. Діти уважно слухають, а потім повинні назвати чиї голоси почули)Якщо одразу не здогадались, то на допомогу приходять загадки.
Люблю в воді купатися, На сонечку валятися. Маю я великий рот, А звуть мене… (бегемот)
На дереві все грається, угору піднімається, Кривляється, чіпляється, на хвостику гойдається, А зветься це малятко — веселе… (мавпенятко)
Пір’я він яскраве має.Як людина, розмовляє.(Папуга)
Отже, ми сьогодні з вами навчимося називати папугу, мавпу та бегемота англ.мовою.
Repeat after me. (називаю і показую малюнок, а учні повторюють)
Close your eyes. (діти закривають очі, а вчитель прибирає якийсь один малюнок. Потім додаю малюнки тих тварин, які вивчалися раніше: Cat, dog, snake, rabbit)
А зараз давайте порахуємо скільки всього назв тварин ми вже вивчили.
Подивіться на 2 малюнки і скажіть,яка між ними різниця. А тепер подивіться на 2 словосполучення. А яка між ними різниця?
Отже, для того, щоб сказати, що чогось або когось 2 і більше ми додаємо закінчення s.
Look and say (з використання мультимедійної дошки)
ми повинні сказати I can see….
Listen, point and say.
Тож які слова ми з вами вивчили?
Що вам найбільше сподобалося?
Що було найскладніше?
The lesson is over. Good buy.