Конспект уроку з англ мови у 2 класі на тему "Animals" за підручником "Smart junior" 2 Г. Мітчел

Про матеріал
Урок-подорож до Африки,під час якого учні вивчатимуть слова-назви тварин.Ознайомляться із поняттям множина іменника і її утворення.
Перегляд файлу

Клас: 2

Тема: Animals. Lesson 5a

Мета:  ознайомити учнів з новими словами і практикувати в їх вживанні: parrot,monkey,hippo.Ознайомити учнів і практикувати у вживанні запитання: How many….you can see? і відповідь на нього: I can see... .Ознайомити дітей з поняттям множини іменників і її утворенням. Повторити числівники 1-20. Практикувати у читанні слів. Виховувати любов до тварин.

Обладнання: підручник “Smart junior” 2 Г. К. Мітчел, робочий зошит до даного підручника, малюнки тварин, аудіо записи з звуками тварин, мультимедійна дошка.

Хід уроку

  1. Початок уроку

1. Організація класу:

Good morning, children. (діти вітаються віршиком)

I’ m glad to see you too.

How are you?

2. Оголошення теми і мети уроку:

Today we have an unusual lesson. We'll take a trip to Africa. Ми вивчимо назви тварин, які там мешкають і навчимося називати їх кількість.

3. Мовленнєва фонетична зарядка:(з використанням мультимедійної дошки)

                [ æ] – black, cat, sad, fat

                [n]– on, not, Nick, in

                [ e ] – ten, pen, seven, red, pencil

                [ks]– mix, fix, six, ox.

  1. Основна частина:
  1. Введення нових ЛО

А зараз ми з вами почнемо нашу подорож. (вмикаю аудіо запис зі звуками тварин. Діти уважно слухають, а потім повинні назвати чиї голоси почули)Якщо одразу не здогадались, то на допомогу приходять загадки.

Люблю в воді купатися, На сонечку валятися. Маю я великий рот, А звуть мене… (бегемот)

 

На дереві все грається, угору піднімається, Кривляється, чіпляється, на хвостику гойдається, А зветься це малятко — веселе… (мавпенятко)

 

Пір’я він яскраве має.Як людина, розмовляє.(Папуга)

Отже, ми сьогодні з вами навчимося називати папугу, мавпу та бегемота англ.мовою.

Repeat after me. (називаю і показую малюнок, а учні повторюють) 

  1. Закріплення вивчених ЛО:

Close your eyes. (діти закривають очі, а вчитель прибирає якийсь один малюнок.  Потім додаю малюнки тих тварин, які вивчалися раніше: Cat, dog, snake, rabbit)

  1. Повторення числівників:

А зараз давайте порахуємо скільки всього назв тварин ми вже вивчили.

  1. Фізхвилинка
  2. Вивчення граматичного матеріалу:

Подивіться на 2 малюнки і скажіть,яка між ними різниця. А тепер подивіться на 2 словосполучення. А яка між ними різниця?

Отже, для того, щоб сказати, що чогось або когось 2 і більше ми додаємо закінчення s.

  1. Закріплення грам. матеріалу:

Look and say (з використання мультимедійної дошки)

  1. Для того,щоб відповісти на питання How many….. can you see?

ми повинні сказати I can see….

  1. Впр. 2

Listen, point and say.

  1. Заключна частина
  1. Підведення підсумків:

Тож які слова ми з вами вивчили?

Що вам найбільше сподобалося?

Що було найскладніше?

  1. Прощання

The lesson is over. Good buy.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Гуленко Сергій Володимирович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Shukurova Aysel
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Дудко Лариса
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
12 січня 2020
Переглядів
5466
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку