Тема: Свята та традиції. Час історій |
План – конспект уроку на закріплення вивченого матеріалу у 1 класі : алфавіт, числівники, кольори…
Мета: повторити й активізувати ЛО теми; ввести нові лексичні одиниці, вчити застосовувати їх у словосполученнях із числівниками та кольорами; формувати вміння учнів брати участь у мовленнєвій взаємодії з партнерами по комунікації в малих групах; повторити літери англійського алфавіту, формувати навички правильної вимови звуків англійської мови; навчати діалогічного і монологічного мовлення; виховувати культуру взаємовідносин.
Мовний матеріал: Hello! How are you? – I am fine, thank you; stand up, sit down, take and show your…(pencil), close (open) your book. We are at school today; what is this? Who is this? How many…? How old are you? – I am… How old is he/she…? He/She is… Good-bye.
Обладнання: DVD- програвач, кольорові олівці, картки з літерами різнокольорові повітряні кульки, малюнок торта з різнокольоровими свічками, картки для малювання, Лялька Смайлі.
Хід уроку
І. Початок уроку
1. Привітання (Greeting)
T: Hello, children. Nice to meet you. How are you?
Ps: Hello, dear teacher. Good.
T: Today we have got an unusual lesson. We have got many guests as you see. Let’s turn around and say “hello”.
Ps: Hello, dear teachers.
T: Are you ready to start our lesson?
Ok, let’s start. Sing the song “Hello song”.
Hello, hello, hello!
Hello, friends, hello!
Hello – hi!
Hello – hi!
Hooray! Hello – hi!
Hooray! Hello – hi!
2. Повідомлення теми та мети уроку. (Aim)
- Діти, сьогодні у нас незвичайний урок. Адже ми закріпимо здобутті знання під час вивчення теми «Свята та традиції» (Holidays and traditions ). Пригадаємо літери англійського алфавіту, звук який позначає літера і слово, що починається на відповідний звук. Назвемо кольори, які ми вже знаємо, порахуємо до 10 і побуваємо в гостях у Смайлика.
3. Уведення в іншомовну атмосферу (Warming-up)
II. Основна частина уроку
1. Повторення вивчених літер англійської абетки. (Alphabet revision)
Ps: Yes
2. Фізкультхвилинка (physical activity)
Stand up,
Sit down keep moving
Stand up, sit down keep moving
Stand up, sit down keep moving
We are at school today.
Open your books, close your books keep moving
Open your books, close your books keep moving
Open your books, close your books keep moving
We are at school today.
Stand up,
Sit down keep moving
Stand up, sit down keep moving
Stand up, sit down keep moving
We are at school today.
3. Презентація і активізація лексичних одиниць (Presenting and Practising Vacabulary)
- Look at the blackboard. What can we see.
Ps: A cake, balloons, candles…
T: So, children. What day is it? What is a special day? A cake, ballons, candles, many quests. What day…?
Ps: A birthday!
T: Nice! Maybe it’s Smily’s birthday party?
Ps: Yes
T: How old is Smile? Let’s count all candles on the cake. How many candles? How old is Smily?
2+2=4
Діти кажуть якого кольору кожна свічка, скільки свічок одного кольору, яка їх загальна кількість та знаходять суму свічок на відповідні кольори.
4. Виготовлення листівки. Застосування вивченого мовного матеріалу.
Учні беруть і показують олівець відповідного кольору і розфарбовують названий предмет: сонечко, травичку, квіточку, хмаринку та подаруночок.
5. Фізкультхвилинка (Офтальмологічна пауза)
Put you pensils. Look at me. Look up, look down, right, left. Let’s do once more. Go on…діти продовжують розфарбовувати.
ІІІ. Заключна частина уроку
Ps: Діти відповідають на запитання.
Stand up, please and say “Goodbye”. (Діти співають “Good-bye song”)
Goodbye, Goodbye, Goodbye!
Goodbye, friends, Goodbye!
Goodbye – Bye!
Goodbye – Bye!
Goodbye, Goodbye, Goodbye! (2 times )