Конспект уроку з англійської мови 1 клас на тему " Свята та традиції. Час історій"

Про матеріал

Тема: Свята та традиції. Час історій

План – конспект уроку на закріплення вивченого матеріалу у 1 класі : алфавіт, числівники, кольори…
Перегляд файлу

План – конспект уроку на закріплення вивченого матеріалу у 1 класі : алфавіт, числівники, кольори…

Мета: повторити й активізувати ЛО теми; ввести нові лексичні одиниці, вчити застосовувати їх у словосполученнях із числівниками та кольорами; формувати вміння учнів брати участь у мовленнєвій взаємодії з партнерами по комунікації в малих групах; повторити літери англійського алфавіту, формувати навички правильної вимови звуків англійської мови; навчати діалогічного і монологічного мовлення; виховувати культуру взаємовідносин.

Мовний матеріал: Hello! How are you? – I am fine, thank you; stand up, sit down, take and show  your…(pencil), close (open) your book. We are at school today; what is this? Who is this? How many…? How old are you? – I am… How old is he/she…? He/She is… Good-bye.

Обладнання: DVD- програвач, кольорові олівці, картки з літерами різнокольорові повітряні кульки, малюнок торта з різнокольоровими свічками, картки для малювання, Лялька Смайлі.

 

Хід уроку

І. Початок уроку

1. Привітання (Greeting)

T: Hello, children. Nice to meet you. How are you?

Ps: Hello, dear teacher. Good.

T: Today we have got an unusual lesson. We have got many guests as you see. Let’s turn around and say “hello”.

Ps: Hello, dear teachers.

T: Are you ready to start our lesson?

Ok, let’s start. Sing the song “Hello song”.

Hello, hello, hello!

          Hello, friends, hello!

Hello – hi!

Hello – hi!

Hooray! Hello – hi!

Hooray! Hello – hi!

2. Повідомлення теми та мети уроку. (Aim)

- Діти, сьогодні у нас незвичайний урок. Адже ми закріпимо здобутті знання під час вивчення теми «Свята та традиції» (Holidays and traditions ). Пригадаємо літери англійського алфавіту, звук який позначає літера і слово, що починається на відповідний звук. Назвемо кольори, які ми вже знаємо, порахуємо до 10 і побуваємо в гостях у Смайлика.

3. Уведення в іншомовну атмосферу (Warming-up)

  •                   First of all, let’s play with the ball. I know children like to play and I like to play too. Stand up, please and let’s make a circle. (Діти стають у колу і відповідають на запитання вчителя) :
  •                   What is your name?
  •                   How old are you?
  •                   How old is your brother/sister?
  •                   How are you?
  •                   Well, it’s good game. You are relaxed, sit down, please.

II. Основна частина уроку

1. Повторення вивчених літер англійської абетки. (Alphabet revision)

  •                   We learnt all letters of the English alphabet. Let’s check our knowledge. (Ми вивчили усі літери англійського алфавіту. Давайте перевіримо наші знання).
  •                   Look at the blackboard. Let’s name letters. (Давайте відтворимо алфавіт).
  •                   I see you know all letters. As you know every letter makes different sound. (Як ви знаєте, кожна літера утворює різний звук). Let’s see at the pictures and say “What letter and what sound?”
  •                   What letter is it? Letter … has sound [ ]… what is it…?
  •                   It’s good job. Good results. We remembered letters, sound and word. Maybe you are tired?

Ps: Yes

2. Фізкультхвилинка (physical activity)

  •                   Let’s have some physical activity. (Давайте зробимо фізкультхвилинку. Сядьте рівненько.)
  •                   Are you ready? Ok, let’s start!

Stand up,

         Sit down keep moving

Stand up, sit down keep moving

Stand up, sit down keep moving

We are at school today.

Open your books, close your books keep moving

Open your books, close your books keep moving

Open your books, close your books keep moving

We are at school today.

Stand up,

         Sit down keep moving

Stand up, sit down keep moving

Stand up, sit down keep moving

We are at school today.

  •                   Very nice. Let’s go on (Давайте продовжимо)

3. Презентація і активізація лексичних одиниць (Presenting and Practising Vacabulary)

- Look at the blackboard. What can we see.

Ps: A cake, balloons, candles…

T: So, children. What day is it? What is a special day? A cake, ballons, candles, many quests. What day…?

Ps: A birthday!

T: Nice! Maybe it’s Smily’s birthday party?

Ps: Yes

T: How old is Smile? Let’s count all candles on the cake. How many candles? How old is Smily?

  •                   And tell me please. How old are you?
  •                   Let’s greet Smily! Let’s applause!
  •                   Look at the candles. They are of different colours. As you know  every thing has oven colour. Світ прекрасний, адже у ньому безліч кольорів.
  •                   What colour is it candles? And this…?
  •                   How many blue candles? And red?
  •                   How many blue and red candles altogether?

2+2=4

Діти кажуть якого кольору кожна свічка, скільки свічок одного кольору, яка їх загальна кількість та знаходять суму свічок на відповідні кольори.

  •                   Very nice! You did sums very good (Гаразд, Ви добре розв’язали приклад). I see you can count, you know not only the alphabet, the colours and it’s good for you.

4. Виготовлення листівки. Застосування вивченого мовного матеріалу.

  •                   If its Smilys birthday, lets make a birthday card. Paint our cards.
  •                   Take yellow pensils and colour the sun.
  •                   Show me yellow pensils.

Учні беруть і показують олівець відповідного кольору і розфарбовують названий предмет: сонечко, травичку, квіточку, хмаринку та подаруночок.

5. Фізкультхвилинка (Офтальмологічна пауза)

Put you pensils. Look at me. Look up, look down, right, left. Let’s do once more. Go on…діти продовжують розфарбовувати.

  •                   That’s lovely . Good for you. And now, for your good jobs Smily wants to give you some presents. They are cakes for you and for quests. Help me please.
  •                   Help yourself (Пригощайтеся)
  •                   Enjoy your meals.

ІІІ. Заключна частина уроку

  1.               Підведення підсумків уроку (Summarizing)
  •                   Our lesson is over. (Наш урок добігає до кінця). Tell me please what we learned? (Скажіть, що ми вивчили сьогодні, чого нового дізнались? Що найбільше сподобалось?

Ps: Діти відповідають на запитання.

  •                   So, children, you were very attentive! I am satisfied with you and  with your results. It’s good job.
  1.               Закінчення уроку (Saying goodbye)

Stand up, please and say “Goodbye”. (Діти співають “Good-bye song”)

         Goodbye, Goodbye, Goodbye!

         Goodbye, friends, Goodbye!

         Goodbye – Bye!

         Goodbye – Bye!

         Goodbye, Goodbye, Goodbye! (2 times )

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Хотинюк Тетяна Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
26 лютого 2018
Переглядів
3029
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку