Конспект уроку з англійської мови 10 клас за темою:"Natural disasters".

Про матеріал
Навчальна ціль: - розвиток комунікативної компетенції учнів з теми “ Natural disasters”. Завдання на урок: - закріпити в учнів уміння визначати умовні речення 1-2 типів, складати такі речення; - практикувати вживання вивчених лексичних одиниць в усному та писемному мовленні; - розвивати навички аудіювання,читання та говоріння; - сприяти розвитку умінь та навичок виокремлювати,аналізувати та презентувати отриману інформацію ( створення колажу “ Natural disasters”); - виховувати толерантне ставлення до думки інших,творчо підходити до поставлених завдань. Очікувані результати: - називають природні катастрофи та причини їх виникнення; -складають умовні речення 1-2 типу, використовують лексичні одиниці для ведення дискусії,вдало застосовують граматичні конструкції в реченнях; - розуміють прослуханий текст, дають відповіді на поставленні запитання; - читають та розуміють прочитане; - вміють працювати у групі,толерантно відносяться до думки інших; - вміють творчо підходити до створення колажу “ Natural disasters”; Матеріали для уроку: підручник, робочий зошит, комп’ютер, презентація(власна розробка),мультимедійна дошка, проєктор, додатки до уроку.
Перегляд файлу

Конспект уроку з англійської мови 10 клас на тему: “ Natural disasters”.

Тема уроку: Урок узагальнення по темі “ Природні катастрофи”.

Навчальна ціль:

-  розвиток комунікативної компетенції учнів з теми “ Natural disasters”.

Завдання на урок: - закріпити в учнів уміння визначати умовні речення 1-2 типів, складати такі речення;

- практикувати вживання вивчених лексичних одиниць в усному та писемному мовленні;

- розвивати навички аудіювання,читання та говоріння;

- сприяти розвитку умінь та навичок виокремлювати,аналізувати та презентувати отриману інформацію ( створення колажу “ Natural disasters”);

- виховувати толерантне ставлення до думки інших,творчо підходити до поставлених завдань.

Очікувані результати: - називають природні катастрофи та причини їх виникнення;                                                                                                                     

-складають умовні речення 1-2 типу, використовують лексичні одиниці для ведення дискусії,вдало застосовують граматичні конструкції в реченнях;

- розуміють прослуханий текст, дають відповіді на поставленні запитання;

- читають та розуміють прочитане;

- вміють працювати у групі,толерантно відносяться до думки інших;

- вміють творчо підходити до створення колажу “ Natural disasters”;

Матеріали для уроку: підручник, робочий зошит, комп’ютер, презентація(власна розробка),мультимедійна дошка, проєктор, додатки до уроку.                                                                               

Хід уроку

  1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
  1. Організаційно- цільовий етап.

а) Greeting .

b) Aim and topic.

c) Warming - up.

II. Основна частина уроку. 

  1.          Додаток 1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 а)  Students look at the pictures and name  the natural disasters.           

  1. Додаток 2.

C:\Users\Nestors\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\1741536592179.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

а) Speaking (розповіді учнів про катастрофи).

  1. Додаток 3.

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

а) Watching the presentation.

  1. Listening. (Ex.3 p.163)

а) Now we are going to listen to the text and check your answer. ( запитання до учнів за змістом прослуханого).

  1. Repeat grammar.-II Conditionals.

( Повторення граматики. 2- тип умовного речення).

а) Робота з підручником.

Ex.1 p.162. (робота у парах).

  1. Мовленнєва зарядка. Гра “ Питання - відповідь” (робота в парах).

  1.  Reading.

- Complete the text with the words in the box. ( Ex. p. 162 ).

(Читання тексту з перекладом. Запитання до учнів за змістом прочитаного).

  1. Групова робота. Створення коложу  ” Natural disasters”.

III Заключна частина уроку.

  1. Домашнє завдання ( Ex. 4 p. 163).
  2. Додаток 4. Сомооцінювання. Підведення підсумків уроку.

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання, рівень стандарту) 10 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
9 березня
Переглядів
69
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку