Тема: Happy Birthday
Мета: формувати в учнів ключові компетентності:
вміння вчитися: навчати школярів організовувати свою навчальну діяльність;
загальнокультурну: використовувати набуті знання, вчити зв’язно висловлюватися;
соціальну: продуктивно співпрацювати в групі, підтримувати взаємини з іншими.
Формувати в учнів предметні компетентності: повторити вивчену лексику з теми « День народження!», числівники до 10; повторити літери алфавіту та звуки; продовжувати формувати у дітей навички монологічного та діалогічного мовлення; розвивати навички спілкування англійською мовою; розвивати увагу, пам’ять, уяву, спостережливість; виховувати прагнення вивчати англійську мову; виховувати культуру спілкування, повагу до однокласників; виховувати чемність, ввічливість, організованість, дисциплінованість.
Обладнання: дошка, комп’ютер, роздатковий матеріал.
Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань.
Хід уроку:
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
1. Привітання. Введення в іншомовну атмосферу.
- Good morning, dear children! I am glad to see you. Let`s star our lesson with «Hello song».
Діти вітаються піснею «Hello»
Вправа «How are you»
Вчитель дає дитині м’ячик і запитує
Діти відповідають
2. Повідомлення теми та мети уроку
- The topic of our lesson is “ Happy Birthday”. Today we’ll go to the birthday party.
ІІ. Основна частина уроку.
1. Повторення лексичного матеріалу введеного на попередніх уроках.
На кожному дні народженні є багато повітряних кульок, різного кольору. Давайте з вами пригадаємо наші кольори ( вчитель дає дітям кульки різного кольору, діти разом називають кольори).
( It is red/ green/ orange…)
( Учні називають свій улюблений колір)
2. Закріплення матеріалу.
- А зараз ми з вами закріпимо наше вивчення кольорів. У нас на парті лежать картки з зображенням повітряних кульок. Я вам буду називати колір, а ви будете розфарбовувати кульку.
- Take your pensils. Take your red/green/ blue…pensil and colour it.
Учні по черзі розмальовують кульки на картці.
В кінці учні самостійно перевіряють свої роботи.
2. Гра “ What do you see?”.
На дошці прикріплені малюнки, слова які вивчили на попередніх уроках.
Завдання дітей назвати ці слова.
- Pupils look at the pictures and name the words: a cake, a balloon, a star, a candle, a present.
3. Практикування в усному мовленні.
- It is Teddy’s birthday today and we are going to wish him many happy returns of the day. Let’s wish him a happy birthday together. Teacher and pupils sing the song:
Happy Birthday to you/2
Happy Birthday dear Teddy
Happy Birthday to you.
- But we don’t know how old is our teddy? Let’s count from 1 to 10. Але ми не знаємо скільки років нашому ведмедику. Щоб запитати його треба повторити числівники від 1 до 10.
Учитель показує на дошці картки – числа від 1 до 10 та називає їх англійською мовою.
4. Фізкультхвилинка.
5. Гра “ Write the pair”
- А тепер давайте ми з вами пограємо та перевіримо як ви вивчили літери.
На дошці прикріплені літери (велика або маленька), діти мають вийти до дошки і прикріпити літеру якої не вистачає.
Діти називають літери.
6. Повторення букв та звуків.
Учні називають букви та звуки до них.
7. Отримання подарунків.
- What have you got every birthday? ( Birthday presents)
- I have presents for you! Take your presents!
ІІІ. Заключна частина уроку.
8. Пісня “ Bye, bye song”
-Thank you, children! The lesson is over. Good bye!
9. Підсумок уроку.