Тема уроку: «School things»
Мета уроку: закріпити лексику по темі; тренувати
учнів в аудіюванні та усному мовленні по темі ; тренувати учнів правилам читання голосних в закритому складі.
Хід уроку
1.Оргмомент
a) Good morning! – Good morning (poem).
I am glad to see you too.
b) How are you today?
II. Фонетична зарядка
учні , дивлячись на картинки, розповідають вивчені вірші.
New poem: I met a bear. Where? Where?
I met a cow. How? How?
I met a hen. When? When?
b) Find the rhyming words.
c) Bingo song
spell the word “BINGO “
song
Translate the following words into English: не, вершина, собака, коробка, жаба, мороз, лялька, лисиця, ставок, бог; ліжко, яйце, домашній улюбленець, ручка, 10, парта, тест; є, порося, великий, губа, маленький, сидіти, хворий, пагорб, сестра, молоко; автобус, чашка, плюс, горіх, бігти, качка; лампа, поганий, портфель, яблуко, кішка; він, дерево, вулиця, зелений, бачити, вівця, вона, мені.
Записати слова в будь-які квадратики, та закреслити їх, коли вчитель читає їх вдруге.
Words: pen
ten
egg
pet
not
top
frost
frog
big
milk
hill
sit
cat
hand
hat
bad
lli- ill
etp-
lkmi-
sub-
xob-
З’єднати слово і картинку.
Вставити пропущені літери.
cl.ck, r.d, si.,
eg., .ond, te.,
p.g, fr.st
doll, apple, fox, box, pet,
top, egg.
he/wetreesteetbagbadcupbuslegpendollfrost
Я збираюся до школи. Учні складають портфель, називаючи предмети.
I’m going to school.
It’s a pen.
it’s a pencil
It’s a book
It’s a copybook
It’s a ….
повторити слова.
Аргументація оцінок.