План-конспект уроку англійської мови
Тема уроку: В зоопарку
Цілі уроку:
Практична:
Виховна:
Освітня:
Обладнання уроку: граматична таблиця (have (got), набір карток з малюнками тварин, комп’ютер або проектор, листочки з завданнями.
Схематичний план уроку
1. Організаційний момент (1хв.)
2. Фонетична зарядка (3 хв.)
3. Опрацювання нової лексики (15 хв.)
4. Фізична пауза (4 хв.)
5. Тренування вживання слів у різних типах реченнях (15 хв.)
6. Підведення підсумків уроку. Оцінки. Домашнє завдання (4 хв.).
Хід уроку
1 . Організаційний момент:
Мета: Організація класу. Налаштування учнів на спілкування англійською мовою.
Прийом: Бесіда з учнями.
Hello, boys and girls! How are you? (I’m fine, thank you. I’m well, thanks. Not bad, thank you. Quite O.K. All right.).
2 . Фонетична зарядка
Мета: Удосконалення навичок вимови та повторення знаків транскрипціі.
Прийом 1: Учні мають прочитати слово, дане в транскрипції, та записати його буквами.
[ bɔ:l ], [ gɜ:l ], [`jeləʊ ], [ `sku:tə ], [ bɔɪ], [ gri:n ], [geɪm ], [ baɪk ], [pɑ:k ]
3. Опрацювання нової лексики
А) запис у зошит нових слів.
Мета: вивчення нових слів з метою подальшого їх використання.
Прийом 1: хорове повторення учнями слів за вчителем.
Прийом 2:запис слів за вчителем з дошки ( або роздати готові папірці зі словами)
Лексика:
an elephant - слон
a kangaroo - кенгуру
a monkey - мавпа
a penguin - пінгвін
a snake - змія
a polar bear - білий ведмідь
to stomp – тупати
to jump - стрибати
to swing – гойдати(ся)
to waddle – ходити перевальцем
to slither - ковзати
to swim - плавати
to dance – танцювати
Б) Складання речень з новими словами.
Мета: Навчити дітей розповідати про тварин, використовуючи вивчену лексику та граматичні конструкції.
Прийом: на дошці прикріплені картки з тваринами, учні мають вибрати одну тваринку та розповісти про неї, використовуючи такі конструкції:
This is a …
It is (black, green…)…
It can …
4. Фізична пауза.
Мета: Надати учням можливість відпочити.
Прийом 1: учні дивляться відео (закріплюють вивчені слова) та рухаються як тваринки на відео.
Посилання: https://www.youtube.com/watch?v=OwRmivbNgQk&list=LL&index=1&t=58s
5. Тренування вживання слів у різних типах реченнях
Мета: навчити учнів використовувати вивчену лексику.
Прийом : учні відповідають на запитання вчителя:
What animals did you see? Name them.
Do you like to go to the zoo?
What can the animals do (jump, swim …)?
Can you do like the animals?
What animals do you like best of all?
Have you got pets? What are they?
What is his/her name?
How old is he/she?
What color is he/she?
Do you like to play with him/her?
What do you like to do together?
Мета: закріплення вивченої лексики.
Прийом 2: учні самостійно виконують завдання – відгадують кросворд.
6. Підведення підсумків уроку. Аналіз роботи учнів, коментування оцінок.
7. Домашнє завдання: Запис на дошці і в щоденниках, коментар алгоритму виконання.
Написати в робочих зошитах про свого домашнього улюбленця або про улюблену тварину, використовуючи такі конструкції:
I have (got)…
This is …
It is …
It can …