Конспект уроку з англійської мови для 2 класу на тему "Повторення. Тварини. Частини тіла" НУШ

Про матеріал

Підсумковий урок на тему "Тварини. Частини тіла". В ході уроку використовувала мультимедійну дошку, дидактичний матеріал, картки, музичний супровід для проведення динамічної паузи, відеоролик на тему «Head, shoulders, knees and toes». Протягом уроку було використані наступні форми роботи: фронтальна, індивідуальна, при цьому зводячи свою активність до мінімума і максимально активізуючи діяльність учнів, створюючи комфортну атмосферу в класі і умови живого спілкування.

Протягом вивчення англійської мови в учнів стимулюється позитивна мотивація учіння. Даний урок, як і кожний урок англійської мови, забезпечує реалізацію одного з найважливіших завдань виховання – соціалізацію учнів. Також протягом даного уроку в учнів формувалися такі риси характеру, як: працьовитість, активність, наполегливість у подоланні труднощів.

Перегляд файлу

Тема.Тварини. Частини тіла.

Мета: формувати предметні компетентності з іноземної мови;

відпрацювати вживання вивчених лексичних одиниць з теми «Тварини» та

«Частини тіла» і активізувати їх в мовленні;

           розвивати культуру спілкування учнів, уміння висловлювати свої думки             

           англійською мовою, монологічне мовлення учнів;

           розвивати увагу, мовленння, мислення, пам’ять;

           виховувати любов до предмету англійської мови.

Обладнання:підручник, малюнки для введення нових ЛО

Тип  уроку: узагальнення  та  систематизація  вивченого  матеріалу

Хід уроку

  1. Організаційна частина.

1. Привітання (song)
Good  morning, good  morning

Good  morning  to  you.

Good  morning, good  morning

I  am  glad  to  see  you.

2. Мовленнєвазарядка (dialogue T-Ps).

3. Фонетична зарядка.(fairytale)

Т: Але перш ніж ми це зробимо, давайте пригадаємо казку про містера Tongue. (Вчитель розповідає казку, показує картки зі знаками транскрипції, учні повторюють за вчителем звуки)

  Mr Tongue затишно жив у своєму теплому будиночку-ротику.     Одного разу вночі розгулялася негода, подув сильний вітер. [u: – u: – u:], зашуміли дерева [       ], і почався дощ. Крапельки дощу застукали по будиночку [t – d – t – d]. Але MrTongue спокійно спав, тихо дихав [h – h – h] й уві сні чув, як стукає дощик по даху [р – р –р].

      А вранці дощу ніби й не було: світило сонечко, співали пташки [w: — w: — w:]. Mr Tongue прокинувся, подивився у вікно: "Wow! Як чудово!" — і вигукнув [a: – o: – a: – o:].Йому раптом захотілось піти на прогулянку. Він поснідав і мерщій побіг до річки. По дорозі він зустрів Mrs Snake. Вона була чомусь сердита і зашипіла [θ – θ – θ].Потім вона зламала зуба і засичала[θ –ð θ – ð θ – ð].

MrTongueпосміхнувся та пішов далі, де на нього чекало багато нових пригод. А нас з вами також чекає багато справ.

4. Перегляд  відео abooutanimals “DinoLingo”

5. Повторення  лексичного  матеріалу (riddles about  animals+presentation)

1. I  has  got  a  small  head  and  a  long  tail (a  snake) 

2. It is big. It has four legs and a long neck. It can run and walk. It is yellow and brown. What animal is it? ( a giraffe.)

3. It is small. It has four legs and long tail. It is grey. It likes eating cheese. What animal is it? (It is a mouse)

4. It is bigand  brown. It can swim and walk. It has many teeth and long body. What animal is it? (a crocodile).

5. I’m  big. I’m  grey. My  nose  is  long. My  ears  are  big. My  tail  is  short. (an  elephant)

IMG_256

6. I  am  a  wild  animal. I  like  bananas. (a  monkey)

IMG_256

7. It  is  brown. It  has  got  4  legs. It  sleeps  in  winter. (a  bear) IMG_256

8. It  is  grey  or  white. It  likes  to  eat  carrot. It  can  run  and  jump. (a  rabbit)

C:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\2016-02-10_08.06.57.jpg

 

  1. Повідомлення теми і мети уроку.
    - Today’stopics  are “Animals” and “Parts of the body”.


-Нас на уроці чекає багато справ та несподіванок.На парті у кожного з вас є по три «смайлики»:

- So, let'sstartourwork.

ІІ. Основна частина  уроку.

7.Гра “Itisa …?

Speaking .Teacher  asks  the  questions  and  children  answer  Yes, it is.  or   No, it  is  not”

8.Гра «What`sMissing»T: Read  and  fill  in.

I like animals. I have got aIMG_256. It is very funny.

My Friend has got a C:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\2016-02-10_08.06.57.jpg. It is very nice.

My sister has got a C:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\2016-02-10_16.43.49.jpg and a C:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\2016-02-10_16.43.20.jpg.

I would like to have a Картинки по запросу "черепаха фото"and a C:\Users\User\Desktop\урок\1337600383_mops - копия.jpg.

9. Let′s  speak about animals! (слайд 2)

Ми можемо розділити тварин на диких, сільськохозяйських та домашніх. Animals can be:        wild animals, farm  animals  and  pets.

10.Фізкультхвилинка. (parts of  body  and numbers )

 

11.Гра “BINGO”

IMG_256

IMG_256

IMG_256

IMG_256

C:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\2016-02-10_16.43.49.jpg

IMG_256

IMG_256

IMG_256

IMG_256

 

12. Розвиток навичок письма та читання.

Учні виконують наступні завдання у робочих зошитах:

  1. З’єднують малюнок (частина тіла) із словом (назва), потім звіряють свої відповіді  з виконаним завданням на дошці.

IMG_256

 

13. Гра “Who  is  fast? ” (2  team)

T: Answer  the  question  or  do  instruction

  1. Заключна частина.

14. Підсумокуроку.
- So, our lesson is coming to an end. What do you remember from the lesson?
- Чи сподобався вам урок? Що ми з вами робили на уроці і чого ми навчились?Які завдання вам сподобались найбільше?                             - Використайтеї х. I see that you like the lesson very much.
 

15. Домашнє завдання:  Повторити  вивчені  слова з тем «Тварини» та «Частини тіла».

1

 

docx
Додано
27 березня 2021
Переглядів
754
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку