Підсумковий урок на тему "Тварини. Частини тіла". В ході уроку використовувала мультимедійну дошку, дидактичний матеріал, картки, музичний супровід для проведення динамічної паузи, відеоролик на тему «Head, shoulders, knees and toes». Протягом уроку було використані наступні форми роботи: фронтальна, індивідуальна, при цьому зводячи свою активність до мінімума і максимально активізуючи діяльність учнів, створюючи комфортну атмосферу в класі і умови живого спілкування.
Протягом вивчення англійської мови в учнів стимулюється позитивна мотивація учіння. Даний урок, як і кожний урок англійської мови, забезпечує реалізацію одного з найважливіших завдань виховання – соціалізацію учнів. Також протягом даного уроку в учнів формувалися такі риси характеру, як: працьовитість, активність, наполегливість у подоланні труднощів.
Тема.Тварини. Частини тіла.
Мета: формувати предметні компетентності з іноземної мови;
відпрацювати вживання вивчених лексичних одиниць з теми «Тварини» та
«Частини тіла» і активізувати їх в мовленні;
розвивати культуру спілкування учнів, уміння висловлювати свої думки
англійською мовою, монологічне мовлення учнів;
розвивати увагу, мовленння, мислення, пам’ять;
виховувати любов до предмету англійської мови.
Обладнання:підручник, малюнки для введення нових ЛО
Тип уроку: узагальнення та систематизація вивченого матеріалу
Хід уроку
1. Привітання (song)
Good morning, good morning
Good morning to you.
Good morning, good morning
I am glad to see you.
2. Мовленнєвазарядка (dialogue T-Ps).
3. Фонетична зарядка.(fairytale)
Т: Але перш ніж ми це зробимо, давайте пригадаємо казку про містера Tongue. (Вчитель розповідає казку, показує картки зі знаками транскрипції, учні повторюють за вчителем звуки)
Mr Tongue затишно жив у своєму теплому будиночку-ротику. Одного разу вночі розгулялася негода, подув сильний вітер. [u: – u: – u:], зашуміли дерева [ ], і почався дощ. Крапельки дощу застукали по будиночку [t – d – t – d]. Але MrTongue спокійно спав, тихо дихав [h – h – h] й уві сні чув, як стукає дощик по даху [р – р –р].
А вранці дощу ніби й не було: світило сонечко, співали пташки [w: — w: — w:]. Mr Tongue прокинувся, подивився у вікно: "Wow! Як чудово!" — і вигукнув [a: – o: – a: – o:].Йому раптом захотілось піти на прогулянку. Він поснідав і мерщій побіг до річки. По дорозі він зустрів Mrs Snake. Вона була чомусь сердита і зашипіла [θ – θ – θ].Потім вона зламала зуба і засичала[θ –ð θ – ð θ – ð].
MrTongueпосміхнувся та пішов далі, де на нього чекало багато нових пригод. А нас з вами також чекає багато справ.
4. Перегляд відео abooutanimals “DinoLingo”
5. Повторення лексичного матеріалу (riddles about animals+presentation)
1. I has got a small head and a long tail (a snake)
2. It is big. It has four legs and a long neck. It can run and walk. It is yellow and brown. What animal is it? ( a giraffe.)
3. It is small. It has four legs and long tail. It is grey. It likes eating cheese. What animal is it? (It is a mouse)
4. It is bigand brown. It can swim and walk. It has many teeth and long body. What animal is it? (a crocodile).
5. I’m big. I’m grey. My nose is long. My ears are big. My tail is short. (an elephant)
6. I am a wild animal. I like bananas. (a monkey)
7. It is brown. It has got 4 legs. It sleeps in winter. (a bear)
8. It is grey or white. It likes to eat carrot. It can run and jump. (a rabbit)
-Нас на уроці чекає багато справ та несподіванок.На парті у кожного з вас є по три «смайлики»:
- So, let'sstartourwork.
ІІ. Основна частина уроку.
7.Гра “Itisa …?
Speaking .Teacher asks the questions and children answer Yes, it is. or No, it is not”
8.Гра «What`sMissing»T: Read and fill in.
I like animals. I have got a. It is very funny.
My Friend has got a . It is very nice.
My sister has got a and a .
I would like to have a and a .
9. Let′s speak about animals! (слайд 2)
Ми можемо розділити тварин на диких, сільськохозяйських та домашніх. Animals can be: wild animals, farm animals and pets.
10.Фізкультхвилинка. (parts of body and numbers )
11.Гра “BINGO”
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12. Розвиток навичок письма та читання.
Учні виконують наступні завдання у робочих зошитах:
13. Гра “Who is fast? ” (2 team)
T: Answer the question or do instruction
14. Підсумокуроку.
- So, our lesson is coming to an end. What do you remember from the lesson?
- Чи сподобався вам урок? Що ми з вами робили на уроці і чого ми навчились?Які завдання вам сподобались найбільше? - Використайтеї х. I see that you like the lesson very much.
15. Домашнє завдання: Повторити вивчені слова з тем «Тварини» та «Частини тіла».
1