Мета: активізувати лексичний матеріал теми, тренувати учнів у використанні граматичних структур Future Simple, продовжувати формувати навички усного мовлення, розвивати комунікативні здібності учнів, закріпити вивчений матеріал на письмі, виховувати почуття відповідальності.
Тема: Майбутня професія
Мета: активізувати лексичний матеріал теми, тренувати учнів у використанні граматичних структур Future Simple, продовжувати формувати навички усного мовлення, розвивати комунікативні здібності учнів, закріпити вивчений матеріал на письмі, виховувати почуття відповідальності.
Обладнання: підручник, зошит, картки з переліком професій, картки для амостійної роботи, картки для роботи на уроці за темою.
Хід уроку:
I Привітання та повідомлення теми уроку:
- Today I’m going to check how you know your new vocabulary. We’ll also speak about professions
II Уведення в іншомовну атмосферу:
На дошці записаний вірш:
HOW’S HIS ENGLISH
His English is wonderful
He speaks very well
His accent is perfect
You really can’t tell
That he isn’t a native of the USA
There’s only one problem –
He has nothing to say
Учні прослуховують римування у виконанні вчителя і повторюють його хором та індивідуально
III Основна частина уроку:
А) перевірка домашнього завдання:
- на дошці записані слова з минулого уроку; клас об’єднується в дві команди та отримує таке завдання: за допомогою своїх словників записати у зошит слова та переклад:
An article, an editor, future, Internet, a reporter, to communicate, to send, to type, to do an interview
Б) для закріплення вивченого пограємо у гру Missed Words: на дошці написані слова з перекладом, вчитель по черзі витирає з дошки переклад, роблячи акцент на увагу та пам'ять учнів.
IV Активізація раніше вивчених лексичних одиниць:
А) учні відповідають на питання: What professions do you know?
Знайдіть та назвіть професії у домашній вправі 2, стор. 57
Б) учні об’єднуються у три команди та отримують завдання скласти речення за картками. Перемагає та команда, яка швидше за всіх складе речення.
What do teachers/ singers/ dancers/ writers/ etc. do?
They teach/ sing/ dance/ write/ etc.
В) виконання тренувальних вправ:
На дошці закріплені малюнки та картки із назвами професій. Завдання учнів: поєднати картки з малюнками, називаючи при цьому речення, використовуючи Future Simple.
Наприклад: Christie will be a doctor.
Linda will be a teacher.
Г) продовження тренування вправ з використанням майбутнього простого часу:
На дошці написане питання: What will you do in the future?
Завдання: На столі лежать картки, учні по черзі виходять та обирають обирають собі завдання:
Write stories and articles
V Заключна частина уроку:
А) Домашнє завдання:
Вправа 2 стор. 57 (усно)
Вправа 3 стор. 58 (письмово)
Б) Підведення підсумків уроку:
В) Оцінювання.