Конспект уроку з англійської мови для 5 класу "Рідне місто/село"

Про матеріал

Конспект уроку з англійської мови для 5 класу на тему "Рідне місто/село" за підручником "Англійська мова 5 клас" автор -Карпюк О.Д.

В конспекті подано приклади використання деяких нестандартних прийомів під час проведення Worming-up Activity; Voc-Work; etc.

Перегляд файлу

Тема: Рідне місто, село

Мета: ознайомити з новою лексикою та активізувати її вживання; удосконалювати навички усного та писемного мовлення; продовжувати роботу над формуванням навичок читання та аудіювання; практикувати в діалогічному мовленні та побудові власних висловлювань; повторити числівники;

розвивати  мовну здогадку, логічне мислення, навички орієнтування на місцевості, спостережливість, здатність порівнювати, класифікувати, робити узагальнення;

виховувати любов до рідної країни, патріотизм; культуру спілкування, толерантне ставлення до оточуючих; самостійність, інтерес до вивчення англійської мови.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу

Обладнання: підручники, комп’ютер, тематичні картки із завданнями, малюнки із емо-смайликами, мультимедійна  дошка, дорожні знаки

ХІД УРОКУ

  1. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МАТЕРІАЛУ

1.  Greeting. Warming-up activity

  • Hello, children! How are you today?
  • ----------------------------------
  • Let’s share our emotions at the beginning of the lesson

(на дошці вивішуємо кожен своє emoji):

C:\Users\HP\Documents\emoji-.png

  • I hope that we’ll have only good emoji-icons at  the end of our lesson too. So, we’ll see…

2. Aim (прийом Decoder”)

№1

E a s  t          o  r           W e  s  t      H   o   m e          i  s           B  e  s  t

 

3

5

2

4

 

10

8

 

7

3

2

4

 

11

10

9

3

 

1

2

 

6

3

2

4

 

 

 

 

№2

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

  i

s

e

t

a

b

w

r

m

o

h

(на мультимедійній дошці є лише частина табл.1 і  табл. №2, розшифровуючи які  учні відгадують прислів’я)

  • As you understand the theme is “Our town/ village”.  It’s about our HOME.
  • What English proverbs about our home, native village or town do you know else?
  • (учні називають, паралельно шукаючи еквіваленти в українській мові)
  • ___________________________________________________________
  1. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
  1. Vocabulary Practice. Активізація тематичної лексики у мовленні
  2. Brainstorming. Складання Mind-Map (на мультимедійній дошці)  :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Робота в групах (за роздатковими картками знайди відповіді) (HO)

You can see very old things there

Café/Restaurant

You can buy any things there

Bank

You can watch films there

Playground

You can keep your money there

Cinema

You can visit a doctor there

Park

You can see a lot of animals there

Shop

You can swim there

Monument

You can eat there

Hospital

You can walk there

Zoo

You can see tourists around it

River/ swimming pool

Children play there

Museum

You can find any books there

Library

 

4. Dialogues (робота в групах)

- Say what are there in your street (вживаючи кількісні та порядкові числівники)

- p. 194 –робота з числівниками

5. GameCatch the numerals» and Writing (слухаючи пісеньку “There are so many things” учні «ловлять» числа і записують їх)

6. Reading (Ex. 5,p.193)

- While-reading activity (запропонувати учням намалювати схематично план населеного пункту за змістом тексту)

- Монологічні висловлювання з опорою на схеми

7.Writing  (за змістом прочитаного визначити  TRUE or FALSE  p.194)

8. Vocabulary work (використовуючи прийом мовної здогадки і наочну опору «Орієнтування» на мультимедійній дошці визначаємо нові ЛО - p. 193,195)

9. GameTraffic (відпрацювання за роздатковими картками нових ЛО; ось деякі - crossroad, traffic, train, train station, opposite, modern, etc.)

C:\Users\HP\Desktop\traffic\vinyl-decal-sticker-9575.jpgC:\Users\HP\Desktop\traffic\dorozhnyj-znak-4.1.4-200x200.PNGC:\Users\HP\Desktop\traffic\images.pngC:\Users\HP\Desktop\traffic\422.gif

C:\Users\HP\Desktop\traffic\2.5_Russian_road_sign.svg.pngC:\Users\HP\Desktop\traffic\poperedzhuvaln-znaki-pdr-poperedzhuvaln-znaki-dorozhnogo-ruhu-ta-yih-opis-z-poyasnennyami-z-komentaryami-yak-znaki-stavlyatsya-do-poperedzhuyuchim_975.jpegC:\Users\HP\Desktop\traffic\images.jpg

C:\Users\HP\Desktop\traffic\depositphotos_6293525-stock-illustration-intersection.jpgC:\Users\HP\Desktop\traffic\news_2830.jpgC:\Users\HP\Desktop\traffic\1200px-Essingeleden_southbound_at_Nyboda.jpgC:\Users\HP\Desktop\traffic\Без названия (1).jpgC:\Users\HP\Desktop\traffic\220px-Хмельницкий._Здание_на_перекрёстке..jpgC:\Users\HP\Desktop\traffic\Без названия (2).jpg

C:\Users\HP\Desktop\traffic\57857_1000.jpgC:\Users\HP\Desktop\traffic\Без названия (3).jpgC:\Users\HP\Desktop\traffic\Без названия (4).jpg

IІI.  ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

  1. Homework – write a short story about “My  village/town”
  2. Summarizing – бесіда в режимі Т -> P1 -> P2 -> P3; загальна оцінка уроку дітьми
  3. And now your marks:   ------------------------
  4. Lets compare our emoji. (Якщо настрій змінився - змінюємо і малюнок, якщо ж ні – то залишаємо той, що був на початку уроку)
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 16
Оцінки та відгуки
  1. Кречун Дмитрий
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Котонос Тетяна Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Беркела Олена Вікторівна
    Сучасний інтерактивний урок, який дозволяє залучити до активної роботи кожного учня. Усім рекомендую ознайомитися. З нетерпінням чекатиму наступних матеріалів. Молодець!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Галина Корабльова
    Цікавий та корисний урок!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Надія Голик
    Дуже сподобалося !! побільше таких уроків ))))))
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Тетяна Котляр
    Цікавий матеріал, а головне - дуже корисний!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Вікторія Бойко
    Дуже цікавий урок. Безперечно, дітям сподобається.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Анна Гончаренко
    Дуже цікавий урок !
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Людмила Вовк
    Учитель - молодець! Конспект дуже хороший.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Руслана Каян
    Дуже цікавий урок, так тримати.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  11. Ірина Ковбасюк
    Дуже цікавий урок!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  12. Юлія Дмитерко
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  13. Лисенко Тетяна Іванівна
    Учителька - молодець!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  14. Morozova Oksana
    Дуже цікаво та корисно.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  15. Ивашко Наташа
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  16. Kouzar Alex
    Интересный материал !!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 13 відгуків
docx
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
1 березня 2018
Переглядів
8277
Оцінка розробки
5.0 (16 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку