Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 9 класі
за підручником “ENGLISH ” автора О. Карпюк(3 год. на тиждень)2017 – 2018 н.р. ІІ семестр.
ІІ семестр
№ за/п |
Тематика |
|
При-мітка |
Інтегровані змістові лінії |
Мовний компонент |
Мовленнєвий компонент |
|
||||||||||||||||||
Дата |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадян- ська відповідаль-ність |
Здоров'я і безпека |
Підприєм-ливість та фінансова грамотність |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Аудію вання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
Дом. Завдан-ня. |
||||||||||||||
|
Unit 3. WHAT’S YOUR KNOWLEDGE? |
|
|||||||||||||||||||||||
48 |
Lesson 1. Винахідники по всьому світі Введення ЛО та МЗ |
|
|
|
|
|
|
An artist, an architect, an engineer, an inventor, a reason, to exist, to launch |
|
Ex. 2 c, p. 119. Ex. 3, p. 119. Ex. 4 a, p. 120. Ex. 7, p. 120 |
Ex. 1, p. 118. Ex. 2 b, p. 119. |
Ex. 7, p. 120 |
Ex. 4 c, p. 120. Ex. 5, p. 120 |
Ex. 9, p. 123 |
|||||||||||
49 |
Великі вчені. Розвиток уміння писемного продукту-вання |
|
|
|
|
|
|
An invention, a theory, to discover, to invent |
|
|
. Ex. 6, p. 127 |
Ex. 3 b, p. 125 |
Ex. 4, p. 126. Completing the table. |
Completing the sentences. Ex. 5, p. 126 |
|||||||||||
50 |
Позитивні наслідки винаходів. Розвиток вміння читання |
|
|
|
Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів |
|
|
An explorer, exploration, an observer, observation, to explore, to observe, to succeed |
Present Passive. Past Passive. Ex. 4, p. 131 |
|
Ex. 1 b, p. 129. |
Ex. 1 a, p. 128 |
Ex. 2, p. 130 |
. Ex. 3 b, p. 131 |
|||||||||||
51 |
Негативні наслідки винаходів Розвиток граматичних навичок |
|
|
|
|
|
|
|
Present Passive. Past Passive. Ex. 4, p. 131 |
|
Ex. 3 b, p. 131. Ex. 3 c, p. 131 |
Ex. 3 a, p. 130 |
|
Ex. 5, p. 132 |
|||||||||||
52 |
If I Read, the Book Is Read Розвиток вміння писемного продукту-вання |
|
|
|
|
|
|
An achievement, cell, humanity, affordable, awesome, harmful, remote |
Passive Voice |
|
Ex. 6, p. 134. Ex. 8, p. 136. Discussion |
Ex. 7 a, p. 134 |
Completing the sentences |
. Ex. 7 b, 135 |
|||||||||||
53 |
Хто може сказати про винаходи Розвиток вміння сприймання на слух |
|
|
|
Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів |
|
|
Purpose, riddle, to depend on, recent |
Passive Voice |
Ex. 3, p. 138 |
Ex. 1 a, p. 136. Ex. 1 b, p. 137. Dialogues |
Ex. 2, p. 137. |
Ex. 4 b, p. 138 |
Ex. 4 a, p. 138 |
|||||||||||
54 |
Винаходи та винахідники Розвиток вміння усної взаємодіі |
|
|
|
Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів |
|
|
|
|
Ex. 6 a, p. 142 |
Ex. 5 b, p. 141 |
Ex. 5 a, p. 139. |
|
Ex. 6 b, p. 142. |
|||||||||||
55 |
Давайте поговоримо про винаходи. Розвиток діалог.мовлення |
|
Презентує та об ґрунт-овуєпроекти щодо збе-реження довкілля та забезпечення його сталого розв |
|
|
|
|
Disease, to apply, curious, overseas, mainly |
Present Passive Past Passive |
|
Ex. 8, p. 143. Ex. 9 a, p. 144. |
Ex. 10 a, p. 144 |
Ex. 10 a, p. 144 |
Ex. 9 b, p. 144 |
|||||||||||
56 |
Винаходи та відкриття. Розвиток вміння писемного продуктування . |
|
|
|
|
|
|
|
Present Passive |
|
Ex. 2 b, p. 145. |
Ex. 1, p. 145 |
|
Ex. P 145 |
|||||||||||
57 |
Чи ти захоплюєшся письмом? Past Passive. Робота з грамат. |
|
|
Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі |
|
|
|
|
Past Passive |
|
Expressing opinion |
|
Completing the table. Writing a paragraph. Ex. 2 a, p. 145 |
Writing a paragraph. Ex. 2 a |
|||||||||||
58 |
Узагальнення знань учнів з теми |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ex. 2, p. 168. |
Ex. 4 a, p. 169 |
Ex. 4 a, p. 169 |
|||||||||||
|
|
|
|
“Care about the Environment” |
|
|
|||||||||||||||||||
59 |
Що значить природа для тебе? Введення ЛО та МЗ |
|
Розглядає природу як цілісну систему |
|
|
|
|
Climate change, rubbish, growing population, endangered animal and plant species, pollution, danger, environment, to pollute, to protect, to recycle, to reduce, to reuse, environmental, to save |
Present Passive. Past Passive |
|
Discussion. Ex. 1, p. 146 |
Ex.2, p. 146. Ex. 4, p. 147 |
|
Ex. 3, p. 147. |
|||||||||||
60 |
Наша природа в небезпеці. Активізація ЛО |
|
Розглядає природу як цілісну систему |
|
|
|
|
|
Present Passive. Past Passive |
|
Ex. 5, p. 149. |
|
|
Сomposition “What Is Nature” |
|||||||||||
61 |
Ми не маємо іншої землі. Розвиток умінь усної взаємодії |
|
|
|
Робить повідомлення про складні погодні умови |
|
|
Global warming, pollution, the ozone layer, deforestation, recycling, electric car, alternative energy |
Present Passive. Past Passive |
|
Ex. 6, p. 150 Ex. 8, p. 151. |
Ex. 7 b, p. 151 1 |
Completing the table |
Ex. 9 a, p. 151 |
|||||||||||
62 |
Наші екологічні проблеми. Розвитлок умінь діалогічного мовл.
|
|
|
|
Робить повідомлення про складні погодні умови |
|
|
|
|
|
Ex. 9a, , p. 152.Discussion. Environmental quiz |
|
|
Ex. 9б, , p. 152 |
|||||||||||
63 |
Зберегти Землю. Розвиток умінь сприймання на слух
|
|
|
|
|
|
|
A container, oxygen, a surface, survival, coastal, waste |
|
Ex. 2 a, b, p. 153. Ex. 3 a, p. 153. Ex. 6 a, b |
Ex. 1, p. 152 |
Ex. 4, p. 154 |
Completing the table |
Ex. 3 b, p. 154 |
|||||||||||
64 |
Як зберегти Землю. Розвиток навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ex. 6, p. 156 |
|
. Ex. 5, p. 155 |
|
, 7 p. 156 |
|||||||||||
65 |
Що ми маємо зробити щоб зберегти Землю. Розвиток граматичних навичок |
|
|
|
Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону |
|
|
|
Modal Verbs of: obligation, necessity, ability, advice, suggestion, prohibition |
|
Ex. 3, p. 157.. Discussion |
Ex. 1, p. 157. Texts “Pollution” and “Alternative Energy” |
Ex. 2, p. 157 |
Ex. 4, p. 158 |
|||||||||||
66 |
Давайте обговор. проблеми навкол. Серед. Розвиток умінь діалог. мовлення |
|
|
|
Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону |
|
|
Habitat, to preserve, to spill, to survive, extinct, to get rid of, to run out of, endangered, oxygen |
Modal Verbs |
Ex. 1, p. 159. Ex. 5 b, p. 163 |
Ex. 1, p. 159. Ex. 5 b, p. 163 |
Ex. 2 a, p. 159. “Do you know” box, p. 160. |
Ex. 2 b, p. 160. Completing the table |
Ex. 8, p. 165. |
|||||||||||
67 |
Охорона навколишнього середов. Розвиток навичок говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ex. 4, p. 162. |
Ex. 4, p. 162 |
Ex. 6, p. 164 |
|
Ex. 5, p. 164 |
|||||||||||
68 |
Охорона навколишнього середов. В Україні Робота з текстом |
|
|
|
|
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів |
|
|
|
|
discussion Ex. 1, p. 167. |
“Do you know?” box, p. 166–167. Article “Environmental Protection in Ukraine” |
Writing a plan. |
Completing the sentences |
|||||||||||
69 |
Перевірка знань учнів. Розвиток навичок письма |
|
|
|
|
|
|
An award, a consul, a degree, nice, a title, to award, electric welding, boltless, honourable, soviet, to his credit |
Present Passive. Past Passive. Modal Verbs |
Ex. 4 b, p. 170 |
Ex. 1, p. 168. Ex. 4 c, p. 171. Ex. 5, p. 171 |
Ex. 2, p. 168. |
Ex. 3, p. 169 |
Ex. 4 a, p. 169 |
|||||||||||
70 |
Урок домашн. читання Розвиток вміння писемного продукту-вання
|
|
|
|
|
|
|
Renewable energy, going vegetarian, wind power generator, nuclear power plant, noise pollution, anti-fur protest, joining a campaign |
Present Passive. Past Passive. Modal Verbs |
|
Ex.7, p. 172. Discussion. Ex. 10, p. 173. Ex. 12, p. 174 |
Texts Why Teach Environmental Education |
Ex. 8, p. 173. Completing the sentences. Ex. 11, p. 173 |
Ex. 9, p. 173. |
|||||||||||
71 |
Урок домаш. читання. Advanced Readers |
|
|
|
|
|
|
A genius, a quotient, publicity, relativity, gentle |
Modal Verbs. Present Passive. Past Passive |
Ex. 1, p. 175 |
Ex. 2, p. 177. Ex. 3, p. 177. |
Ex. 1, p. 175 |
Ex. 5, p. 177 |
Retelling the text. Ex. 6, p. 177 |
|||||||||||
72 |
Узагальнення знань учнів з теми “Nature and the Enviro-nmental” |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ex. 3, p. 177 |
|
|
Повторити слова та фрази |
|||||||||||
|
Unit 4. WHY NOT TAKE A CLOSER LOOK? |
|
|||||||||||||||||||||||
73 |
Біля карти Великобританії Введення ЛО та МЗ |
|
|
|
|
|
|
Independent, linked, located, governed, diverse, varied, society, the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
Prepositions |
|
Ex 1, p. 182. Ex. 2 a, p. 182. Ex. 2 d, p. 183. |
Ex. 2 b, p. 182. Ex. 3, p. 184 |
Completing the table. Ex. 4, p. 185 |
Making up a mind-map. Ex. 2 c, p. 182. |
|||||||||||
74 |
Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії Автоматизація ЛО та МЗ
|
|
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі |
|
|
|
|
|
|
Ex. 4, p. 185. |
|
|
Ex. 5 a, p. 185 |
|||||||||||
75 |
Навколо Англії. Розвиток вміння усної взаємодії
|
|
|
Планує краєзнавчу подорож |
|
|
|
Sword, shield, traffic, conveniently, sandwich, butler, gambling, accents |
Prepositions. Articles with proper names |
|
Ex. 6, p. 186. Exchanging information. Ex. 8, p. 187 |
|
Ex. 8, p. 187 |
(questi-ons) |
|||||||||||
76 |
Англія. Розвиток навичок читання |
|
Обговорює переваги екологічних видів транспорту |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ex. 7, p. 186. Texts “Why do the English drive on the left?” “The Tube – The London Underground “Language” “ |
|
How can I find pen friends in Britain?” |
|||||||||||
77 |
Велика Британія.Розвиток граматичних навичок |
|
|
|
|
|
|
|
Prepositions. Articles |
|
Explanation. Ex. 1, p. 192. Defining the verb tenses |
|
|
” “How the sandwich got its name” |
|||||||||||
78 |
Різноманіття традицій |
|
|
|
|
|
|
Total population, national symbol, national day, |
|
Ex. 2, p. 188. Ex. 3 a, b, p. 189. |
Ex. 1, p. 188.
|
Ex. 1, p. 188.
|
Completing the table. Ex. 5 b, p. |
. Ex. 3 d, p. 190. |
|||||||||||
79 |
Свята та традиції Великої Британії Розвиток вміння сприймання на слух |
|
|
|
|
|
|
the UK, the United Kingdom, Great Britain, Britain |
|
Ex. 3 c, p. 189 |
|
|
|
Ex. 4 a, p. 190 |
|||||||||||
80 |
Сполученкоролівство в минулому Розвиток вміння писемногпродуктування |
|
|
|
|
|
|
Yesterday and Tomorrow England, Scotland, Wales, Northern Ireland |
Past Tenses revision. Future Tenses revision. Articles with proper names |
|
|
Text “Sir Isaac Newton”. Ex. 5, p. 194 |
Ex. 2, p. 192. Ex. 3 (sentences 1–8), p. 193. |
Ex. 4, p. 193. Ex. 6, p. 194 |
|||||||||||
81 |
The United Kingdom As You See It Розвиток вміння усної взаємодії |
|
|
|
|
|
|
Dinosaur Park, the bronze age, Snowdon, the Welsh dragon, the underground tour, Cardiff, coal mine, bone cave, Big Pit, patron saint |
Articles with proper names |
Ex. 5 a, p. 198 |
Ex. 1, p. 194 |
Ex. 3 a, p. 196 Ex. 3 b, p. 197. Factfile, p. 197 |
Ex. 2, p. 195 Making up a mind-map. Ex. 5 b, p. 198 |
. Ex. 7, p. 200 |
|||||||||||
82 |
Хто найкращий блогер? Розвиток діалогічного мовлення |
|
|
|
|
|
|
Accommodation, campgrounds, budget hotels, laundry, facilities, Lidl Aldi, Sainsbury’s, money saving, to book Campinmygarden, Summertime |
|
|
Ex. 6 b, p. 200. Ex. 4, p. 198. Exchanging information |
Reading the blog’s information |
Making notes |
Ex. 8, p. 200. |
|||||||||||
83 |
Унікальне місто Розвиток умінь пис.прод. |
|
|
|
Аналізує наслідки порушення правил дорожнього руху |
|
|
Belfast, Cardiff, London, Edinburgh |
|
“The UK” quiz |
Ex. 1 b, p. 202. Ex. 2, p. 204. Ex. 3 a, p. 204. |
Ex. 1 a, p. 201. |
Making a question list |
Ex. 3 b, p. 204 |
|||||||||||
84 |
Міста Великобританії. Розвиток вміння діалогічного мовлення
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ex. 2, p. 203. Quiz reading |
|
Моє улюблене британське місто |
|||||||||||
85 |
Навколо Великої Британії Розвиток вміння сприймання на слух
|
|
|
|
|
|
|
Snowdon, Lake District, Cheviot Hills, Bath, Yorkshire Moors, |
|
“Do you know the British landmarks?” quiz. Ex. 5 b, p. 205 |
Ex. 5 a, p. 205. |
Ex. 5 c, p. 206. Text “Interesting facts from British history” |
Ex. 5 c, p. 206 |
Ex. 5 c, p. 206 |
|||||||||||
86 |
Британські міста. Розвиток вмінь усної взаємодії
|
|
|
|
|
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту |
|
Highlands, Cambridge, Snowdon, Lake District, Cheviot Hills, Bath, Yorkshire Moors, Brighton, Upland, navigable, county, borough, iron ore, brassware, blast furnace, steam engine, allotment, cluster |
|
Ex. 1 a, p. 207. Ex. 2 a, p. 207. Ex 3 a, b, p. 209 |
Ex. 2 b, c, p. 208. |
|
Ex. 1 b, p. 207. Completing the table |
Ex. 4, p. 210 |
|||||||||||
87 |
What was made, what is done? Розвиток писемного продуктування |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Speaking dialogue game. Ex. 4 (sentences 1–8), p. 212. Answering questions |
Reading website “Travel to Ukraine. Useful information” |
Ex. 1, p. 210. |
Ex. 2, p. 211. |
|||||||||||
88 |
Скажи мені про Великобританію. Розвиток вмінь монол. мовлення |
|
|
|
Пояснює життєво важ-ливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведін-ки на воді та в інших місцях |
|
|
Назви міст та пам’яток історії та культури |
Present and Past Simple Passive. Articles with proper names |
|
Asking directions. Giving directions. Ex. 3, p. 215. |
Ex. 1, p. 213 Ex. 2, p. 214. Ex. 6 a, p. 216. |
Making notes |
Ex. 4 b, p. 215 |
|||||||||||
89 |
Великобританія Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ex. 5, p. 216 |
Ex. 3, p. 211–212 |
Ex. 4 a, p. 215. |
|||||||||||
90 |
Що б ви хотіли відвідати Розвиток навичок діалогічного мовл. |
|
|
|
|
|
|
Назви міст та пам’яток історії та культури |
Articles with common and proper names |
Text “British towns” |
About places of interest booklet presentation. Answering questions |
Reading a tourist guide booklet |
Completing the sentences |
. Making a tourist guide booklet |
|||||||||||
91 |
Що б ви хотіли відвідати Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
Назви міст та пам’яток історії та культури |
|
Text “British towns” |
About places of interest booklet presentation. |
|
Completing the sentences. Making a tourist guide booklet |
Answering questions |
|||||||||||
92 |
Що подивитися у Великобританії. Розвиток моноло. мовлення |
|
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі |
|
|
|
Назви міст та пам’яток історії та культури. If I go to…, I will choose… being in…, I’d like to see… / I’d prefer to go… among of all of … sights I’d want to… |
Present and Past Simple Passive. Articles with proper names |
Ex. 1, p. 218 |
Answering questions. Ex. 4, p. 222 |
Ex. 2 a, p. 218. |
Ex. 2 b, p. 220 |
Ex. 3, p. 220 |
|||||||||||
93 |
Місця для огляду - Знайомі місця Контроль читання
|
|
|
Планує краєзнавчу подорож |
|
|
|
|
Articles with common and proper names |
Ex. 7 b, p. 224 |
|
Ex. 6, p. 223. Text “What to See in the UK” |
Completing the sentences. |
Ex. 7 a, p. 224. Completing the table |
|||||||||||
94 |
Давайте повернемося до України |
|
|
|
|
|
|
Назви міст та пам’яток історії та культури. Odesa, Truskavets’, Chernyhiv, Kolomyia, Mukacheve, Zaporizhzhia, Uman’ |
|
|
Ex. 1, p. 226. City or place description. Ex. 3 (questions 1–7), p. 232. Ex. 4, p. 233. Dialogues |
Ex. 2, p. 226. Text “Odesa” |
Completing the sentences 64Search |
|
|||||||||||
95 |
Шукайте додатк. Інформац. Контроль говоріння
|
|
|
|
|
|
|
|
Past Tenses. Future Tenses. Articles with common and proper names |
“Around Ukraine” quiz |
Ex. 3 (questions 8–10), p. 232 “In a travel agency” dialogue. |
Ex. 2, p. 230 |
|
|
|||||||||||
96 |
Повторення вивченого за рік |
|
|
|
|
|
|
|
|
Answering questions. Discussion |
Reading the tourist guide booklet “Tunnel of Love” |
|
Повторити |
||||||||||||
97 |
Шукайте додатк. Інформац |
|
|
|
|
|
|
Articles with common and proper names |
|
|
Ex. 3, p. 230 |
|
|
||||||||||||
98 |
Місця для огляду - Знайомі місця
|
|
|
|
|
|
Назви міст та пам’яток історії та культури. Odesa, Truskavets’, Chernyhiv, Kolomyia, Mukacheve, Zaporizhzhia, Uman’ |
|
|
|
Ex. 6, p. 223. Text “What to See in the UK” |
|
|
||||||||||||