Урок № Дата: __ квітня ____ року
Тема: «Healthy & Unhealthy Food»
Мета:
навчальна- повторити, активізувати, розширити знання лексичного матеріалу; формувати вміння визначати кольори та тварин;
розвивальна- розвинути артикуляційний апарат, увагу, мислення та різні види пам'яті- слухову, зорову, оперативну; розвинути здатність учнів працювати в парах та групах; розвинути та доповнити лексичний запас з теми та фрази класного вжитку;
практична- практикувати учнів у вимові англійських звуків та у правильному використанні назв напоїв та їжі;
виховна- виховувати позитивне ставлення до вивчення англійської мови та зацікавленість у розширенні своїх знань, виховати любов до повагу до їжі та почуття відповідальності перед дорослими
Спрямованість корекційно- розвивальної роботи: формувати вміння виявляти активність, допитливість, наполегливість в опануванні мови, формувати культурну толерантність.
Обладнання: мультимедійне ноутбук, інтерактивна дошка, стереосистема, презентація Power Point, flash – анімаційні фізкультхвилинки, тематичні картинки, flash-картки кольорів, роздатковий матеріал, підручник, робочий зошит, м'ячик, коробочка для гри «Toy Box» з овочами та фруктами, повітряні кульки, розмальовка та кольорові олівці.
Підготовка: прикріпити нові слова на дошку, підготувати мультимедійні засоби та приготувати макети двох зубів та картинки з різноманітною іжею.
Методи та прийоми проведення уроку: привітання, бесіда, діалогічне мовлення, гра «Ukrainian ball- English ball», фонетична зарядка, інтерактивна гра «Brainstorming», фізкультхвилинка, хорова та групова робота, гра «Toy Box», малювання.
Тип уроку: комбінований.
Очікувальні результати: наприкінці уроку учні зможуть показувати та називати напої та їжу. Учні зможуть запитувати та давати відповідь при визначені продуктів. Учні зможуть запитати «What is this?» та дати відповідь, визначити до якого типу іжї відноситься напій або їжа. Учні зможуть гратись у гру «Toy Box» та навмання визначити фрукти або овочі, назвати її англійською мовою.
Хід уроку:
Учитель заходить до класу, учні вітають його віршом «Good morning!» та виконують різноманітні дії.
Teacher: Good morning, boys and girls!
Good morning to you!
Good morning, good morning!
I' m glad to see you! [ http://www.posnayko.com.ua]
Teacher: I' m glad to see you, too!
Для закріплення слів-вітань учні прослуховують пісню «Hello, friends!» та вітають один одного тримаючи власноруч створені ляльки.
Аудіо додаток №1 [http://lib.imzo.gov.ua]
Учитель запитує декілька учнів про настрій.
Teacher: How are you?
Pupil: I' m fine, thank you! Додаток №1
Teacher: How are you?
Pupil: I' m OK, thank you! Додаток №2
Teacher: How are you?
Pupil: I' m so-so, thank you! Додаток №3
Teacher: Сподіваюсь, що у всіх тепер гарний настрій, як у нашого друга Сема. Бажаю Вам, щоб на цьому уроці ви були усміхненими, доброзичливими та активними.
Граючись у гру «Ukrainian ball- English ball», учні згадують слова попередніх уроків. Учитель називає напої або їжу українською мовою та кидає учню м' ячик, він його ловить, правильно перекладає та повертає м' ячик вчителю. Грають всі учні.
Після гри, учні дивляться презентацію Power Point «Їжа та напої» та закріплюють зоровий та слуховий тип пам' яті. Презентація Power Point
«Brainstorming»- інтерактивна вправа «Мозговий штурм»
Учитель прикріплює на дошку макет двох зубів зі словом «Healthy» & «Unhealthy», учитель задає запитання «What is this?», учень вказує на малюнок і промовляє «It is a …», «It is ….», виходить до дошки, визначає яка ця їжа або напій та прикріплює малюнок до макета. Додаток №4
Додаток №5 Додаток №6
Учні залюбки повторюють рухи мультиплікаційних героїв. Хвилинка розвантаження представлена у форматі flash, шо значно полегшує показ рухів для гімнастики, вносить цікавий ігровий елемент та настрій, весела ритмічна музика розвантажує психо- емоційне напруження після виконання вправ, довготривалого сидіння в одній позі, попереджає його негативний вплив на м' язи та поставу учнів. [ www.youtube.com] Додаток-анімація №1,
Після повторення вправи, учні малюють свою улюблену іжу, своє меню. По завершенню всі учні отримують смайлики.
Учень вибирає свій улюблений продукт та представляє його.
Учні вимовляють антоніми та показують різноманітні дії.
Якщо є час, учитель бажаючим роздає розмальовки з фруктами та овочами та олівці Додаток №7, решті роздає пазли. Додаток №8. Додаток №9
Ви молодці! Були активними та старалися засвоїти матеріал! (Учитель роздає смайлики кожному учню) Додаток №10
Додаток №11
Аудіо додаток №2 [http://lib.imzo.gov.ua]
1