Клас 1. Урок 4. за підручником Пухта Г. Гернгрос Г. Льюіс-Джонс П. “Quick Minds”
Тема: Дозвілля. Іграшки.
Мета: ознайомити з новими лексичними одиницями, відпрацювати питання та відповіді на них, повторення виразу “I have got a …”, активізувати в мовленні вивчені за темою слова, розвивати аудіювання, говоріння.
Очікувані результати: на кінець уроку учні засвоять нові лексичні одиниці, зможуть сказати яка іграшка в них є, повторять слова за темою, навчаться вживати їх в мовленні.
Обладнання: тематичні картки; фрагменти картинок з іграшками для поділу на пари, аудіо до підручника, мультимедійна презентація, картки для групової роботи, запис пісні, відео для фізкультхвилинки.
Хід уроку.
І. Організаційний момент.
- Good morning, children.
- I’m happy to see you today!
ІІ. Мовленнєва зарядка.
Пісня «My toys» Listen and tell me what toys can you see in this song.
Let’s sing a song.
- What is your favourite toys?
ІІI. Повідомлення теми та мети уроку.
- Today we’ll speak about our toys and try to describe them. We will learn some new words and colour the pictures.
IV. Основна частина уроку.
1. Активізація вивченого.
Вчитель ділить дітей на дві команди. Одна команда бере зображення іграшки. Команди стають один напроти одного. Одна запитує інша відповідає, потім міняємося.
- What toy have you got?
- I have got a …
2. Робота з ЛО.
Ознайомлення.
Big, small, new, old, beautiful, ugly.
- Is this car big /small?
- Is this monster ugly?
- Is this doll beautiful?
- Yes, it is. No, it is not.
Повторення нових слів.
Repeat the words boys and girls.
Робота з підручником.
p. 39 ex.1 Listen, point and say.
Фізкультхвилинка.
3. Розвиток мовлення.
- Look at the screen!
- What toy do you see?
- Do you like it?
- What can you say about it? (colour, big/small….)
4. Робота в парах. Перегрупування за частинками пазла.
Colour the toys, please. Фарбуємо доки грає музика.
Ask each other about toys.
Гра « Magic box » ( Вчитель дістає магічну коробку. В ній іграшки. Діти відгадують. І відповідають на питання.
VI. Підсумки уроку.