План-конспект уроку англійської мови. 3 клас
Тема: Unit 5 Day by day. What did you do yesterday?
Мета: формувати навички описувати події в минулому часі, запитувати про події в минулому часі та відповідати на запитання, удосконалювати навички читання, аудіювання й усного монологічного мовлення, познайомити дітей з новими словами, виховувати інтерес до вивчення англійської мови.
Обладнання уроку: Підручник англійська мова 3 клас Кар'пюк (ст.96-97), віршик для привітання, правило утворення запитання, слова, завдання для самостійного опрацювання, фізкультхвилинка.
Хід уроку
- Good morning, children!
- Read together with me.
Good morning, good morning,
Good morning to you,
Good morning, good morning,
We are glad to see you!
- How are you today?
- Fine, thanks.
- Repeat after me.
Worked, watched, washed, listened, phoned, played, opened, visited, repeated
- Now we play the game.
- Потрібно показати дію яку ми виконували в минулому, а ви повинні назвати цю дію в минулому часі на англійській мові. Всі пом’ятають що минулий час в англійській мові утворюється за допомогою закінчення –ed?
- Я покажу першу дію, хто відгадає виходить до дошки.
сleaned, worked, watched, cooked, phoned, played, opened, painted, visited.
- Сьогодні на уроці ми будемо говорити про «What did you do yesterday?».
ІІ. Main part
- Оpen your books. Рage 96. Ex.1. Для того, щоб виконати це завдання нам потрібно пригадати, як утворюються питання в англійській мові. Look at the blackboard.
She played in the yard yesterday. ( Вчора вона грала в дворі.)
- Це речення в минулому часі? Чому?
- Для утворення запитання використовується допоміжне дієслово did, що ставиться на початку речення перед підметом. Слово did забирає минулий час у присудка. Можна сказати, що закінчення -ed переноситься на початок речення у слові did.
Did she play in the yard yesterday? ( Вона грала вчора в дворі?)
- Відповідаємо ми Yes, she did або No, she didn’t.
- Переходимо до виконання вправи. Зараз по черзі задаємо питання своєму сусіду по парті, а той йому відповідає і навпаки. Погляньте на середню колонку. Чому там крапки? Так, правильно, тому що це минулий час і нам потрібно добавити закінчення -ed.
- Let’s start with … .Починаємо з … .
- Very well.
- Next exercise. Виконуємо наступну вправу. …, прочитай завдання вправи.
- Read what a boaster said.
- Does anyone know how the boaster is translated into Ukrainian? Чи хтось знає як перекладається boaster? Погляньте на зноску в кінці сторінки. (невідоме слово вивішується на дошку). Прочитайте, що говорив хвалько.
- Let’s start read exercise.
- Let’s start with … . Починаємо з … .
-Very well. The next task is express your doubt. Наступне завдання це нам потрібно виразити сумнів до розповіді хвалька. Давайте задамо запитаня до його розповідей. Наприклад, Did you play chess with the champion yesterday? Ти грав в шахи з чемпіоном вчора?
- Let’s start with … . Починаємо з … .
- Аnd the last task in this exercise is disagree with him. І останнє завдання в цій вправі це нам потрібно не погодитися з хвальком. Наприклад, You didn’t play chess with the champion yesterday. Ти не грав в шахи з чемпіоном вчора.
- Оk, you are first.
- Very well
- Ви вже трохи стомились тож піднімаємось на фізкультхвилинку.
Пісня“Clap your hands”
https://www.youtube.com/watch?v=6XyRIpP1Qkw
Teacher: А зараз кожний варіант отримує невеликий текст, в якому потрібно знайти і підкреслити неправильні дієслова та надписати початкову форму.
1V Jane came home at 2 o’clock yesterday. She had dinner. Then she cleaned her room. She did her homework. Then she played games.
2V My mother came home from work at 6 o’clock yesterday. She cooked supper. Then she watched TV. She learnt a nice poem yesterday. She went to bed at 10 o’clock.
Teacher: p. 99, ex. 2 Listen and say.(читаю діалог)
Teacher:
Teacher: Listen and say the rhyme (p. 100, ex. 4).
- What is the boy doing?
-What is he holding in his hand?
- What is he wearing? Is he happy?
- listen to me. (читаю вірш)
- What is this poem about?
- Read and translate
- Read the rhyme. Pupils listen. (читаю рядок з віршу, учні знаходять риму)
ІІІ. Summarizing
Teacher: Play a guessing game in a group (p. 100, ex. 3).
Teacher: Read the instructions of the guessing game.
(учні по черзі виходять і показують дію. Інші відповідають піднімаючи руку)
Pupil 1: Did you listen to the nurse?
Pupil 2: No, I didn’t.
Pupil 1: Did you phone to your friend?
Pupil 2: Yes, I did.
HOMEWORK
Teacher: Read p. 98, ex. 1; p. 100, ex. 4.
Portfolio Work: Draw or stick a picture of your weekend in the Portfolio.