Конспект уроку з англійської мови на тему: "Toys" 2 клас НУШ

Про матеріал
Конспект уроку з англійської мови на тему: "Toys" 2 клас НУШ Мета: Практична: Ознайомити із лексичними одиницями: ball, doll, bike, bear Закріплювати вивчені лексичні одиниці з теми; формувати вміння вживати артиклі: a, an; тренувати у вживання звука [ow] удосконалювати вміння співставляти зображення та звучання слів;
Перегляд файлу

Тема: Іграшки

Мета:

Практична: 

Ознайомити із лексичними одиницями: ball, doll, bike, bear

Закріплювати вивчені лексичні одиниці з теми;

формувати вміння вживати артиклі: a, an;

тренувати у вживання звука [ow]

удосконалювати вміння співставляти зображення та звучання слів;

Розвивальна: Розвивати мовленнєві навички, фонематичний слух, правильну вимову, розвивати здатність імітувати, навички аудіювання, говоріння, розвивати уміння працювати в групах, розвивати увагу, мислення.

Освітня:  Поглиблювати знання учнів про особливості англійської мови.

Виховна: Сприяти вихованню взаємодопомоги, дружби, інтересу до уроків англійської мови, виховання естетичних почуттів.

Обладнання: WB, PB, зображення з іграшками, роздатковий матеріал – карточки із кросвордом та зображенням іграшки, пелюстки із словами, магічна коробка з іграшками.

 

Хід уроку:

Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

Greeting

Teacher: Good morning children! How are you today?

Pupils:   Good morning, good morning,

Good morning to you!

Good morning, good morning,

We are glad to see you!

2. Warming-up

What is your name?

How old are you?

Where are you from?

Where do you live?

What animal do you like?

What colour do you like?

Who is on duty today?

What day is it today? Who is absent today?

3.Aim

Let’s begin our lesson. I think that our lesson will be interesting. Today we shall speak about toys, play games. 

3. Phonetic drills

1) Game «Find the sound [ow]»

(Діти плескають в долоні, коли почують заданий звук у слові)

Teacher: Now listen to the words attentively and clap your hands when you will hear the sound [ow].

Зараз уважно слухайте слова і плескайте в долоні, коли будете чути звук ов.

Ball, clown, bound, doll, tower, port, balloon, robot.

 

4. Checking the homework

     Teacher: What was your hometask for today? Яке було ваше домашнє завданя?

ІІ. Основна частина уроку

Vocabulary Revision

Повторимо нові слова які ми вивчили на попередніх уроках.

 (Вчитель показує зображення іграшок, а діти називають їх)

 Presentation and Practice.

 Учитель за допомогою гри подає нові слова.

Т: And now let's рlау the game «Speed remembering». Look and repeat after me. Учитель демонструє по черзі картки із зображенням іграшок і називає їх: : ball, doll, bike, bear. Учні повторюють слова. Учитель ще два-три рази демонструє картки і називає зображене. Учні повторюють і запам'ятовують слова. Потім учитель показує картку за карткою, учні згадують і називають слова спочатку хором, потім окремі учні за бажанням.

Grammar

T: Діти, пригадайте, які ми знаємо неозначені артиклі? (a, an)

T: Коли ми вживаємо артикль а? а коли an?

(Учням потрібно прикріпити пелюсточки до квіточок, в серединках яких є артиклі)

Look at the board. There are flowers. Fined the petals with words and much it.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Relaxation

The pupils make physical exercises and repeat after teacher.

Let’s play the “Simon say” game:       Hands up! Hands down!

Hands on hips! Sit down!

Stand up! Go! Run!

Swim! Jump! Fly!

Game “Magic box”. 
Робота в режимі вчитель-учні. 
Вчитель пропонує дітям пограти в гру, чим залучає дітей до спілкування, надає зразок мовленнєвої ситуації.

Діти, подивіться,хто до нас прилетів ? ( Карлсон). А що він приніс із собою? ( Листа та коробку) Давайте прочитаємо цього листа. 
(Слайд №1) 
Любі діти! Я спостерігаю з даху сусіднього будинку. Мені дуже подобається , як ви вивчаєте англійську мову. Я приготував сюрприз. I have many toys for you, dear children, in my old magic box. Look! You may take a toy from the box and answer the questions: 
-What toy do you have? 
-What colour is it? 

(бажаючі учні виходять на середину класу, витягує одну іграшку і дає відповіді на запитання)
Вчитель дякує учням за роботу, коментує відповіді, дає поради. 

3.Проектна робота. Робота в грпах. 

( Клас об’єднується в 2 групи. Кожна група отримує завдання: розв’язати кросворд, отримати зображення іграшки, розфарбувати її і скласти розповідь з використанням Word Bank). 

Word Bank: This is my …. My … is (colour).

T: Your task do the crossword  and draw a toy. Then write a short description of it using the words from the bank. You have 5 min. after that a representative of the groups should deliver the results of your work and the story. 

ІІІ. Заключна частина уроку

Summing up the lesson. Evaluating pupils' achievements.

All of you were active today and worked carefully. Your marks are...

2. Home task.

Намалювати улюблену іграшку.

 

docx
Додано
18 грудня 2021
Переглядів
1470
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку