5 жовтня о 18:00Вебінар: Використання дитячого фольклору на уроках іноземної мови

Конспект уроку з англійської мови на тему "Зимові канікули"

Про матеріал
Конспект уроку для учнів 3 класу. Даний конспект ставить на меті видати допомогу вчителеві в підготовці до уроку. Адресовано вчителям англійської мови, які викладають в початкових класах. Різноманітні методи та прийоми роботи, запропоновані в конспекті, спрямовані на збагачення словникового запасу учнів, закріплення та систематизацію набутих знань, розвиток уяви, уваги та мислення.
Перегляд файлу

Тема. Минулі канікули.

Мета: дати учням поняття про минулий час в англійській мові; вчити вживати форму минулого часу дієслова «бути»; розвивати в учнів вміння розуміти на слух діалогічне мовлення; формувати навички правильної вимови звуків [3:], [w], [Λ], [k]; практикувати в читанні, перекладі, утворенні речень з формою минулого часу дієслова «бути»; розвивати навички говоріння; прищеплювати вміння аналізувати, думати, висловлювати свою точку зору.

Обладнання: підручник, робочий зошит, аудіо додаток до уроку, мультимедійне обладнання, презентація до уроку.

Перебіг уроку

І Організаційний момент

1. Привітання.

Good morning, good morning,

Good morning to you!

Good morning, good morning,

I am glad to see you!

 

2. Бесіда з учнями про самопочуття.

T: How are you?

P: Fine, thank you!

T: Look outside! It’s a wonderful day today! It’s a beautiful day today! Let’s

learn a song about it!

3. Уведення в іншомовну атмосферу. Вивчення пісні.

It’s a wonderful day today!

It’s a beautiful day today!

How are you?

How are you?

It’s a wonderful day today!

It’s a wonderful day today!

It’s a beautiful day today!

I’m fine! I’m fine!

I’m very, very well!

It’s a wonderful day today!

 

(Учні хором повторюють слова пісні за вчителем, потім разом співають.)

4. Повторення назв днів тижня за віршем:

Sunday, Monday, Tuesday too.

Wednesday, Thursday just for you.

Friday, Saturday that's the end .

Now let's say those days again!

Sunday, Monday, Tuesday, Wednesday,

Thursday, Friday, Saturday!

 

5. Бесіда з черговим учнем:

Т: What day is it today?

P1: Today is ___.

6. Повідомлення теми, мети, завдань уроку.

T: Dear children! Every day is special in our life because we do a lot of different activities. But we must not forget about the past events. You’ll find out about your last winter holidays and learn to tell about the past events.

7. Фонетична зарядка.

T: To do all tasks it is very important to pronounce necessary sounds.

[w] – we, wet, won, was, warm, will

[3:] – verb, girl, learn, were

[Λ] – comfortable, come, month, Monday

[k] – can, camp, cold, school, car

ІІ Основна частина

1. Сприймання і первинне усвідомлення нового навчального матеріалу.

1) Бесіда з учнями про канікули. Практика у говорінні.

T: What words do you associate with the topic “Holidays in Winter”? Let’s draw a

Mind Map.

(Учитель малює схему на дошці, а учні підказують йому слова.)

T: What do you usually do on holidays in winter?                HOLIDAYS in

WINTER

to play snowballs to play with friends to have a rest                                         travelling

                 to make a snowman                                             sightseeing                                         to ski                  to skate

(Учні утворюють власні речення, використовуючи словосполучення таблиці).

2) Подання тексту діалогу «Канікули Вікі» для аудіювання (впр.1,

стор.86).

а) Вступна бесіда перед текстом.

T: All people like holidays and travelling very much. But children like them more. Now you will listen to the short dialogue about Vicky’s winter holidays, then you will do some interesting tasks. But you must be very attentive because you can

listen to some new words in the text.

b) Опрацювання незнайомої лексики (впр.2, стор.87). Аудіювання і читання слів, словосполучень і речень теми.

Hotel                              Mountains

WAS – I was at home. My sister was at school on Monday. I was glad to see Tom at school. It was cold and windy in February.

WERE – We were at grandparents’ on winter holidays. Tina and Linda were happy to meet their friends in the camp.

LAST – last day, last week, last month, last weekend. We were at the camp last weekend.

COMFORTABLE – a comfortable hotel, a comfortable car, a comfortable sofa. It was comfortable to go by car to Germany.

c) Прослуховування тексту діалогу.

Kate: Hi, Vicky! Where were you on your winter holidays?

Vicky: I was in Scotland.

Kate: Was it nice?

Vicky: Yes, it was. My parents and I were in a small hotel in the mountains.

Kate: Was it comfortable?

Vicky: Yes, it was. The rooms were clean and nice.

Kate: What about the weather?

Vicky: The weather was fine. It was snowy. But it was not very cold. The

mountains were beautiful!

d) Виконання післятекстових завдань на розуміння почутого.

T: And now let’s see if you understood the dialogue well.

(Учитель роздає картки для самостійної роботи. Завдання учнів - вибрати й

обвести правильний варіант закінчення речення).

- Вибери й обведи правильний варіант закінчення речення.

Choose and circle the correct answer:

1. Vicky was in ... .

a) England b) Scotland

2. She was with her ... .

a) mother b) parents

3. They lived in a small ... .

a) hotel b) house

4. The rooms were ... .

a) clean and nice b) dirty and bad

- Прочитай речення і познач правильні «Ѵ».

Read and tick «Ѵ» the true sentences:

1. Vicky was in Germany.

2. Vicky’s parents and she were in a small house.

3. They were in the mountains.

4. The weather was bad.

5. It was very cold.

6. It was rainy.

3) Фізкультхвилинка.

Hands up

Hands up,

Hands down,

Hands on hips,

Sit down.

Stand up,

Hands to sides,

Bend left,

Bend right,

Hands on hips.

One, two, three – hop!

One, two, three – stop!

4) Подання нового граматичного матеріалу: минулий неозначений час

дієслова to be.

Пояснення вчителем граматичного матеріалу.

Минулий неозначений час (Past Simple Tense)

позначає дії, які відбулися в минулому.

Слова-супутники минулого часу:

yesterday - вчора

the day before yesterday - позавчора

last month – минулого місяця

last year – в минулому році

last week – минулого тижня

a year ago – рік тому

a week ago – тиждень тому

in 2011 – у 2011 році

Дієслово-з’вязка to be у минулому часі має дві форми WAS (був – для однини), WERE (були – для множини).

I was – я був

He was – він був

She was – вона була

It was – це було

We were – ми були

You were – ви були

They were – вони були

2. Узагальнення і систематизація знань.

1) Виконання вправ на повторення і закріплення граматичного матеріалу.

a) Прочитай і переклади речення:

 I was at home at 5 o’clock yesterday.

 She was at school last morning.

 They were in the camp last summer.

 I was in the hotel two days ago.

 It was very cold yesterday.

 We were in the forest last weekend.

b) Прочитай діалог знову і знайди речення, що описують минулі події.

T: Now look at the dialogue again and find the sentences describing the past events.

c) Граматична гра. лас ділиться на дві команди. Учитель пише на дошці заголовки для речень:

Poly / at home

Cindy and Wendy / at school

John and Bill / in the car

 

Sam / in the zoo

Tom and his Mum / in the park

Nick’s parents / in the mountains

Кожна команда повинна скласти речення в минулому неозначеному часі, використовуючи подані слова. За кожне правильно складене речення команда отримує 1 бал.

d) Повторення вивченого граматичного матеріалу. Дати відповіді на питання вчителя:

Т: Від якого дієслова утворилися дві форми

WAS / WERE?

To be

Т: Який переклад має дієслово-з’вязка To be?

“бути

Т: Скільки форм має дієслово-з’вязка To be у минулому часі?

2 – WAS / WERE

Т: У яких випадках ми вживаємо форму WAS?

В однині: I was – я був

He was – він був

She was – вона була

It was – це було

Т: У яких випадках ми вживаємо форму WERE?

У множині:We were – ми були

You were – ви були

They were – вони були

ІІІ Заключна частина

1. Підведення підсумків уроку.

T: What have you learned at this lesson? What are you able to speak about now?

2. Домашнє завдання.

T: Your homework is to write a few sentences with “was”, “were” (впр.3, стор.87 – письмово).

 

docx
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
23 квітня
Переглядів
322
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку