Дата: №
Тема: Наскільки велика свиня? Розвиток навичок писемного продукування. Літери Oo, Pp.
Мета:
Навчальна:тренувати у вживанні активну лексику уроку; увести нові літери алфавіту Oo, Pp та ознайомити учнів з відповідними звуками.
Розвиваюча: розвивати навички писемного продукування; розвивати навички діалогічного мовлення; розвивати навички аудіювання; тренувати пам’ять та увагу.
Виховна: виховувати бажання вивчати іноземну мову; виховувати здатність активно співпрацювати в колективі під час роботи в групах і парах.
Тип уроку: засвоєння нових знань
Очікувані результати: учень пише літери з опорою на наочність, модель.
Обладнання: ілюстрації, картки для роботи в групах, аудіо записи, відео записи.
ХІД УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА
1. Привітання.
“Hello song”
2. Повідомлення теми і завдань уроку.
- Діти, сьогодні ми продовжимо порівнювати тваринок, а також вивчимо ще дві нові літери алфавіту.
3. Уведення в іншомовну атмосферу.
Tongue twister. Purple paper people
https://www.youtube.com/watch?v=Rhcnj8cuTA0
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА
На дошці знаходяться зображення тварин. Учні називають цих тварин, а потім всі хором повторюють за вчителем. (a big red cat, a small yellow hamster, a big pink pig, etc.)тім учитель просить в учнів закрити очі долоньками, прибирає одне або декілька зображень, а учні повинні назвати тих тварин, які «зникли»
Учитель роздає набори літер на магнітній дощечці кожній групі. Потім диктує літери алфавіту, а учні повинні ці літери в такому ж порядку закріпити на магнітній дощечці. Можна спробувати складати найпростіші слова з вже вивчених літер та спонукати учнів до читання.
(Letter D, letter o, letter g. Let’s try to read. Yes, it’s a dog! Good job.)
https://www.youtube.com/watch?v=RWbvHZBmrqk
https://www.youtube.com/watch?v=14hXRz94jRQ
https://www.youtube.com/watch?v=E_VcSQn73do
Учні можуть виконувати завдання всі разом на дошці або кожен індивідуально
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА