Конспект уроку з англійської мови у 1 класі до підручника Start Up.Тема: Наскільки велика свиня? Розвиток навичок писемного продукування. Літери Oo, Pp.

Про матеріал
Конспект уроку з англійської мови у 1 класі до підручника Start Up Тема: Наскільки велика свиня? Розвиток навичок писемного продукування. Літери Oo, Pp. Мета: Навчальна:тренувати у вживанні активну лексику уроку; увести нові літери алфавіту Oo, Pp та ознайомити учнів з відповідними звуками. Розвиваюча: розвивати навички писемного продукування; розвивати навички діалогічного мовлення; розвивати навички аудіювання; тренувати пам’ять та увагу. Виховна: виховувати бажання вивчати іноземну мову; виховувати здатність активно співпрацювати в колективі під час роботи в групах і парах.
Перегляд файлу

Дата:        

Тема: Наскільки велика свиня? Розвиток навичок писемного продукування. Літери Oo, Pp.

Мета:

Навчальна:тренувати у вживанні активну лексику уроку; увести нові літери алфавіту Oo, Pp та ознайомити учнів з відповідними звуками.

Розвиваюча: розвивати навички писемного продукування; розвивати  навички діалогічного мовлення; розвивати навички аудіювання; тренувати пам’ять та увагу.

Виховна: виховувати бажання вивчати іноземну мову; виховувати здатність активно співпрацювати в колективі під час роботи в групах і парах.

Тип уроку: засвоєння нових знань

Очікувані результати: учень пише літери з опорою на наочність, модель.

Обладнання: ілюстрації, картки для роботи в групах, аудіо записи, відео записи.

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА

1. Привітання.

“Hello song”

2. Повідомлення теми і завдань уроку.

 - Діти, сьогодні ми продовжимо порівнювати тваринок, а також вивчимо ще дві нові літери алфавіту.

3. Уведення в іншомовну атмосферу.

Tongue twister. Purple paper people

https://www.youtube.com/watch?v=Rhcnj8cuTA0

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА

  1. Гра «Що зникло?»

На дошці знаходяться зображення тварин. Учні називають цих тварин, а потім всі хором повторюють за вчителем. (a big red cat, a small yellow hamster, a big pink pig, etc.)тім учитель просить в учнів закрити очі долоньками, прибирає одне або декілька зображень, а учні повинні назвати тих тварин, які «зникли»

  1. Повторення літер Алфавіту. Робота в групах.

Учитель роздає набори літер на магнітній дощечці кожній групі. Потім диктує літери алфавіту, а учні повинні ці літери в такому ж порядку закріпити на магнітній дощечці. Можна спробувати складати найпростіші слова з вже вивчених літер та спонукати учнів до читання.

(Letter D, letter o, letter g. Let’s try to read. Yes, it’s a dog! Good job.)

  1. Уведення нових літер. Oo, Pp.
  1. Пояснення вчителя.
  2. Картинки по запросу letter o worksheetКартинки по запросу letter p worksheetПерегляд відео про літери.

https://www.youtube.com/watch?v=RWbvHZBmrqk

https://www.youtube.com/watch?v=14hXRz94jRQ

  1. Писемне продукування літер.
  1. Фізкультхвилинка.

https://www.youtube.com/watch?v=E_VcSQn73do

  1. Закріплення вивчених літер.

Учні можуть виконувати завдання всі разом на дошці або кожен індивідуально

http://www.learningthealphabet.com/vault/2599/web/articles/reading/alphabet/Connecting-Letters-Letter-O-Worksheet-Color.jpgКартинки по запросу letter p worksheet 

 

 

 

 

 

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

  1. Підсумок уроку. Бесіда.
  2. “Goodbye song”

 

docx
Додав(-ла)
Sarbaieva Svitlana
Додано
7 лютого 2019
Переглядів
1928
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку