Інтегрований урок-узагальнення на тему "Мої іграшки". Можна використовувати без підручника. В уроці показані зв'язки англійської мови з математикою, музикою, малюванням та трудовим навчанням.
План-конспект уроку у 1 класі
Клас: 1
Тема: “ Мої іграшки ” ( “My Toys”)
Підтема: «Час для гри. Розважимося? Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу»
Цілі уроку: 1) практична: закріпити раніше вивчені літери, мовні конструкції та лексичні одиниці
(назви іграшок, кольори, числівники 1-5), тренувати вживання їх у мовленні на рівні речень;
2) розвиваюча: розвивати довготривалу і короткотривалу пам'ять, фонематичний слух, мовну здогадку, вміння спілкуватися іноземною мовою;
3) виховна: виховувати позитивне ставлення до іноземної мови, естетичні почуття дитини; вчити учнів бути уважними, організованими та активними;
4)освітня: розширювати кругозір учнів.
Обладнання: флеш – картки із зображенням іграшок, відеододатки, комп’ютер, іграшки, торбинка для іграшок, смайлики, стікери, роздатковий матеріал (НО2, НО3)
Тип уроку: урок узагальнення та систематизації вивченого матеріалу
Форма уроку: нестандартний
Хід уроку
І. Організаційний момент
1. Привітання
T: Good morning!
P-s: Good morning!
T: Now let’s sing the song “Hello! What’s your name”!
(Відеододатoк)
(Учні слухають і співають пісню, а потім відтворюють її і відповідають на запитання,які звучать в пісні)
Question 1: What’s your name? Question 2: How are you?
2. Повідомлення теми й мети уроку
T: Діти! Сьогодні у нас особливий урок на якому ми побачимо як багато ми з вами навчилися! Ми як завжди будемо співати, гратися, виконувати цікаві завдання.
А говорити ми будемо про те, що ви вже дуже гарно знаєте:
Т: Разом з нами буде як завжди наш Смайлик, але не один. Подивіться, їх двоє – один веселий, а інший сумний. Вони допоможуть нам в кінці уроку визначитись чи нам було сумно сьогодні чи весело і цікаво.
II. Основна частина уроку.
1) Фонетична зарядка
T: Щоб нам гарно розмовляти англійською,нам потрібно налаштувати наші язички.
Повторення фонетичних звуків [θ], [ð],[w]
2. The Toys / Іграшки
T: Дітки! Чи любите ви гратися? Які ваші улюблені іграшки? Давайте пригадаємо їх назви англійською мовою.
Вчитель демонструє учням флеш – картки із зображенням іграшок. Діти пригадують назви
іграшок, відповідаючи на запитання вчителя.
T: What is it? ( T- P1, P2, P3)
P1, P2, P3: It is a … doll, car, plane, train, ball, teddy. `
T: А зараз давайте пограємося.
Вчитель тримає торбинку з вивченими іграшками і вибирає по одній іграшці, так щоб учні її не бачили і спробували відгадати.
T: What is this?
P1: Is it a ball?
T: No, it is not.
P2: Is it a plane?
T: Yes, it is! It is a plane!
(Учень який відгадав замінює вчителя і гра продовжується)
Вчитель показує учням слайди з неповними або видозміненими зображеннями іграшок, які вони повинні відгадати
3. Фізкультхвилинка (проводить вчитель)
T: Давайте пригадаємо, які команди англійською ми вміємо виконувати
4. The Numbers / Цифри
T: Іграшки ми знаємо чудово! А скажіть, будь ласка, на якому уроці ви вчитеся рахувати і розв’язувати приклади? (відповідь учнів) А сьогодні ми будемо розв’язувати приклади на уроці англійської мови.
І для того щоб розказати скільки іграшок у вас є давайте пригадаємо, як ми вміємо рахувати до 5 за допомогою нашої пісеньки.
(Діти стають в коло, вчитель каже mingle-mingle, учні повторюють вираз і при цьому міняються місцями. Так декілька разів. Потім вчитель після слів mingle-mingle називає англійською цифру і учні повинні стати в групи по стільки чоловік).
6. The Colours / Кольори
T: Попереду у нас ще багато всього цікавого, але спочатку нам ще потрібно повторити кольори
(Учні отримують картинки із зображенням різної кількості іграшок і говорять один одному, що у них є. Вчитель допомагає і запитує про кольори іграшок)
7. Фізкультхвилинка
Рухлива гра «Знайди колір»
(Вчитель називає колір, учні – шукають його в класі. Можна окремо давати колір для хлопців і для дівчат, по черзі.)
8. The Alphabet / Алфавіт
T: І наостанок згадаємо літери, які ми з вами вивчили
Vl. Заключна частина уроку.
1) Підведення підсумків уроку
T: Дорогі діти! Ось і скінчилася наша подорож. Ви всі сьогодні гарно працювали. А зараз давайте вирішимо, який Смайлик переміг на сьогоднішньому уроці. У вас на партах приклеєні сердечка, візьміть їх і наклейте навколо одного із Смайликів. Якщо ви дізнались багато цікавого і весело провели час, то клеїмо на веселого Смайлі, а якщо вам було сумно, то на засмученого Смайлі.
Виконання завдання
2)Прощання
T: Thank you! Goodbye!