24 червня о 18:00Вебінар: Практика створення матеріалів для оформлення та зонування класного приміщення в НУШ

Конспект уроку з англійської мови у 1 класі на тему "Мої іграшки. Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу"

Про матеріал

Інтегрований урок-узагальнення на тему "Мої іграшки". Можна використовувати без підручника. В уроці показані зв'язки англійської мови з математикою, музикою, малюванням та трудовим навчанням.

Перегляд файлу

План-конспект уроку у  1 класі

Клас:               1

Тема:             “ Мої іграшки ” ( “My Toys”)

Підтема:        «Час для гри. Розважимося? Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу»                  

Цілі уроку:        1) практична: закріпити раніше вивчені літери, мовні конструкції та лексичні одиниці 

(назви іграшок, кольори, числівники 1-5), тренувати вживання їх у мовленні на рівні речень;

                              2) розвиваюча: розвивати довготривалу і короткотривалу пам'ять, фонематичний слух, мовну здогадку, вміння спілкуватися іноземною мовою;

                              3) виховна: виховувати позитивне ставлення до іноземної мови, естетичні почуття дитини; вчити учнів бути уважними, організованими та активними;

                              4)освітня: розширювати кругозір учнів.

 

Обладнання: флеш – картки із  зображенням іграшок,  відеододатки, комп’ютер, іграшки, торбинка для іграшок, смайлики, стікери, роздатковий матеріал (НО2, НО3)

 

Тип уроку:          урок узагальнення та систематизації вивченого матеріалу

 

Форма уроку:          нестандартний

 

Хід уроку

І. Організаційний момент

 

1. Привітання

T: Good morning!

 P-s: Good morning!

T: Now let’s sing the song “Hello! What’s your name”!

       (Відеододатoк)

(Учні слухають і співають пісню, а потім відтворюють її і відповідають на запитання,які звучать в пісні)

 Question 1: What’s your name? Question 2: How are you?

2. Повідомлення теми й мети уроку

T: Діти! Сьогодні у нас особливий урок на якому ми побачимо як багато ми з вами навчилися! Ми як завжди будемо співати, гратися, виконувати цікаві завдання.

А говорити ми будемо про те, що ви вже дуже гарно знаєте:

  • The Toys  / Іграшки
  • The Numbers / Цифри
  • The Colours / Кольори
  • The Alphabet / Алфавіт

Т: Разом з нами буде як завжди наш Смайлик, але не один. Подивіться, їх двоє – один веселий, а інший сумний. Вони допоможуть нам в кінці уроку визначитись чи нам було сумно сьогодні чи весело і цікаво.

II. Основна частина уроку.

1) Фонетична зарядка

T: Щоб нам гарно розмовляти англійською,нам потрібно налаштувати наші язички.                  

                     Повторення фонетичних звуків ], [ð],[w]

 

2. The Toys  / Іграшки

  • Повторення вивчених ЛО - назв іграшок

T: Дітки! Чи любите ви гратися? Які ваші улюблені іграшки? Давайте пригадаємо їх назви англійською мовою.

          Вчитель демонструє учням флеш – картки із  зображенням іграшок. Діти пригадують назви   

         іграшок, відповідаючи на запитання вчителя.

                   T: What is it? ( T- P1, P2, P3)

                   P1, P2, P3: It is a … doll, car, plane, train, ball, teddy.   `

 

  • Гра «What is in the toy bag?»

T: А зараз давайте пограємося.  

 Вчитель тримає торбинку з вивченими іграшками і вибирає по одній іграшці, так щоб учні її не бачили і спробували відгадати.

  T: What is this?

  P1: Is it a ball?

  T: No, it is not.

  P2: Is it a plane?

T: Yes, it is! It is a plane!

(Учень який відгадав замінює вчителя і гра продовжується)

 

  • Гра “Guess what is it?” (презентація PowerPoint).

Вчитель показує учням слайди з неповними або видозміненими зображеннями іграшок, які вони повинні відгадати

 

   3. Фізкультхвилинка  (проводить вчитель)

T: Давайте пригадаємо, які команди англійською ми вміємо виконувати

  • Stand up!
  • Hands up!
  • Hands down!
  • Hands up! Shake, shake, shake
  • Hands down! Shake, shake, shake
  • Hands up! Clap, clap, clap!
  • Hands down! Clap, clap, clap!
  • Hand on your hips!
  • Sit down, please!

4.  The Numbers / Цифри

T: Іграшки ми знаємо чудово! А скажіть, будь ласка, на якому уроці ви вчитеся рахувати і розв’язувати приклади? (відповідь учнів) А сьогодні ми будемо розв’язувати приклади на уроці англійської мови.

І для того щоб розказати скільки іграшок у вас є давайте пригадаємо, як ми вміємо рахувати до 5 за допомогою нашої пісеньки.

  • Повторення вивчених ЛО – цифр1 -5 (відеододаток)
  • Розвязування прикладів за картинками (роздатковий матеріал А4)
  • Рухлива гра “mingle-mingle”

(Діти стають в коло, вчитель каже mingle-mingle, учні повторюють вираз і при цьому міняються місцями. Так декілька разів. Потім вчитель після слів mingle-mingle називає англійською цифру  і учні повинні стати в групи по стільки чоловік).

 

6. The Colours / Кольори

T: Попереду у нас ще багато всього цікавого, але спочатку нам ще потрібно повторити кольори

  • Повторення вивчених ЛО – назв кольорів (відеододаток)
  • Індивідуальна робота:  (встановлення відповідності+розфарбовування) (роздатковий матеріал)
  • Практикування учнів у вживанні структури I have got …”(НО2)
  • Робота в парах

(Учні отримують картинки із зображенням різної кількості іграшок і говорять один одному, що у них є. Вчитель допомагає і запитує про кольори іграшок)

 

7. Фізкультхвилинка 

Рухлива гра «Знайди колір»

(Вчитель називає колір, учні – шукають його в класі. Можна окремо давати колір для хлопців і для дівчат, по черзі.)

 

8. The Alphabet / Алфавіт

T: І наостанок згадаємо літери, які ми з вами вивчили

  • Повторенння вивчених літер за плакатом
  • Робота в групах : НО3 (з’єднати літери з тваринами, приклеювати малюнки тварин до відповідних літер)

 

Vl. Заключна частина уроку.

 

     1) Підведення підсумків уроку

    T: Дорогі діти! Ось і скінчилася наша подорож. Ви всі сьогодні гарно працювали. А зараз давайте вирішимо, який Смайлик переміг на сьогоднішньому уроці. У вас на партах  приклеєні сердечка, візьміть їх і наклейте навколо одного із Смайликів. Якщо ви дізнались багато цікавого і весело провели час, то клеїмо на веселого Смайлі, а якщо вам було сумно, то на засмученого Смайлі.

          Виконання завдання             

2)Прощання

T: Thank you! Goodbye!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
10 грудня 2018
Переглядів
1153
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку