Календарно-тематичний план з англійської мови для 1 класу за підручником О. Карпюк «ENGLISH WITH SMILING SAM 1»

Про матеріал

Календарно-тематичний план з англійської мови для 1 класу за підручником О. Карпюк «ENGLISH WITH SMILING SAM 1» з аудіосупроводом на 2018 – 2019 навчальний рік. План складено відповідно до типових освітніх програм (автор Савчено О.Я.), а також відповідно до держстандарту початкової загальної освіти.

Перегляд файлу

Календарно-тематичний план з англійської мови для 1 класу

за підручником О. Карпюк  «ENGLISH WITH SMILING SAM з аудіосупроводом

на 2018 – 2019 навчальний рік

 

№ з/п

Дата

Тема  уроку

Мовленнєві функції

 

Експоненти функцій (засоби  вираження)

 

Лексика

 

Зорове

та слухове сприймання

Усне продукування

Писемне продукування

Пісні та римівки

 

Примітки

 

Тематика ситуативного спілкування: «Я, моя сім’я та друзі», Introduction

Тема 1: Unit 1 Hello, Friends!  (9 годин)

1.

 

Introduction

Привітатися, представити себе;

представити друга (подругу);

ставити запитання, відповідати на них, виражати настрій;

подякувати;

Listen. Listen and repeat.

listen, sing, make, point, repeat, have a talk

PB t .1,2  p.7;

AB t.1  p.4

PB t.3  p.7

AB t.2  p.4

 

 

 

2.

 

Привіт, Сем!

Hello! Hi! Hooray! I'm ... Hello, Sam!

say, act out, I, Smiling Sam

PB t.1,2  p.9

AB t.1  p.5

 

Hello, friends!

 

3.

 

Привіт! Мене звати...

Hello, I'm ...

Liz, Nick, Ben, Vic

PB t.1,2  p.10

PB t.3  p.10

AB t.1  p.6

 

 

 

4.

 

Привіт! Я – Лоу!

Hello, I'm Lou. — Hello, Lou!

Mary, Sue, Lou, Harry

PB t.1,2  p.11

AB t.1  p.7

PB t.3  р.11

 

 

5.

 

Як тебе звати?

— What's your name? — My name is..

your, my

PB t.1  p.12

PB t.2,3  p.12

 

What is your name?

 

6.

 

До побачення!

Goodbye. Bye.

 

PB t.1,2  p.14

PB t.3  p.14

AB t.1  p.9

 

Goodbye, friends!

 

7.

 

Приємно познайомитися!

How are you? — I'm fine.

Nice to meet you.

you

PB t.1,2  p.15

PB t.3  p.15

AB t.1  p.10

 

Nice to meet you!

 

8.

 

Час для історії.

Thank you.

Ann

PB t.1,2  p.17

AB t.1  p.11

 

 

 

9.

 

Підсумковий урок з теми «Hello, Friends

 

 

 

PB t.1  p.18

AB t.1  p.12

AB t.2  p.12

 

 

 

Тематика ситуативного спілкування: «Моя школа»,  «Шкільне приладдя» та «Шкільні меблі»

Тема 2: Unit 2  My School   (10 годин)

10.

 

Моя школа.

Вміти поставити питання, запитати про предмети/дати відповідь на поставлене питання;

полічити від 1 до 10; мати уяву про кількість будь- яких предметів;

знати назви шкільного приладдя; розуміти і відтворювати команди, що застосовують на уроці; взаємодіяти з вчителем (реагувати на його запитання, вирази).

 

school tree, bag, pen, pencil, book, me

PB t.1,2  p.20

AB t.1  p.13

PB t.2, 3   p.20-21

 

School Tree

 

11.

 

Вгадай, що це?

It's a ...

 

PB t.1,2  p.22

AB t.1  p.14

PB t.3  p.22

AB t.2  p.14

 

 

 

12.

 

Це…

 

table, pencil case, chair, and

PB t.1  p.23

PB t.2,3  p.23

AB t.1 - p.15

 

 

 

13.

 

Це – ручка? Так.

Is it a .? Yes, it is. No, it isn't.

 

PB t.1,2  p.24

 

 

 

 

14.

 

Що це?

What is it? - It's

a ...

 

PB t.1  p.25

 

 

What is it?

 

15.

 

Давайте рахувати!

Clap! Two bags, six pencils.

one, two, three, four, five, six

PB t.1,2  p.26

PB t.3  p.26

AB t.1  p.19

Clap with me!

 

16.

 

Давайте займатися!

Stand up. Sit down.

Meg, Ted, Fred, boy, girl, little, floor

PB t.1  p.27

AB t.1  p.20

PB t.2,3  p.27

AB t.2 - p.20

 

Two little girls...

 

17.

 

На уроці.

Good morning. Open your books.

open, close, take, teacher, we

PB t.1,2,3  p.28

PB t.4  p.29

 

We're at school today

 

18.

 

Час для історії.

Take a ...

robot, round, up, down, Toy Land

PB t.1,2,4  p.31

AB t.1  p.22

 

Robot Sam

 

19.

 

Підсумковий урок з теми «My school»

 

 

PB t.3  p.33

AB t.1  p.23

PB t.1,2  p.32

 

 

 

Тематика ситуативного спілкування: «Я, моя сім’я та друзі»,

Тема 3: Unit 3 Family and Friends  (9 годин)

20.

 

Це мої мама і тато.

Вміти поставити питання, запитати про родичів/

представити їх; розрізняти поняття хлопчик/

дівчинка; представити друга(подругу);

ставити запитання, відповідати на них; запитувати про самопочуття/

відповідати на поставлене питання.

 

 

This is my …

family, father, mother, sister, brother

PB t.1,2  p.34

PB t.3  p.34

AB t.1  p.24

 

Hello, father!

 

21.

 

Це мій друг Макс.

How are you? — I'm fine. Thank you.

friend, Max

PB t.1  p.35

PB t.3,4  p.35

AB t.1  p.25

 

 

 

22.

 

Хто це?

Who is this?

 

PB t.1  p.36

PB t.2  p.36

 

 

 

23.

 

Це моя родина.

 

grandmother, grandfather, granny, uncle, Dan, Emily

PB t.1,2  p.37

PB t.3,4,5 pp.37-38;

 

My Dear Family

 

24.

 

Це – хлопчик.

This is Lee. He is a boy.

he, she, Tom, Jim, Jane

PB t.1,2  p.39

PB t.3  p.39

AB t.1  p.28

 

 

 

25.

 

Знайомтесь – мої

друзі.

Meet Oksana. She is my friend.

 

PB t.1  p.40

PB t.2  p.40

AB t.1  p.29

 

 

 

26.

 

Це Біл чи не так?

Is this Bill? - Yes, he is. / No, he isn't.

 

PB t.1  p.41

PB t.2  p.41

 

 

 

27.

 

Час для історії.

How is Jim? - He is fine. Thank you

they, love, them

PB t. 1,2,5  pp.42-43

PB t.3  p.43

AB t.1  p.32

 

Is this your father?

 

28.

 

Підсумковий урок з теми «Family and Friends»

 

 

PB t.1  p.44

PB t.3,4  p.45

AB t.1  p.33

 

 

 

20.

 

Узагальнюючий урок за I півріччя

Повторення всіх засобів мовлення та лексичних одиниць, вивчених за перше півріччя

Контроль знань

 

 

 

21.

 

Урок – демонстрація «Ми святкуємо Новий рік»

 

 

 

 

 

Тематика ситуативного спілкування: «Я, моя сім’я та друзі» «Домашні улюбленці», «Кольори»

Тема 4: Unit 4  My Pets (6 годин)

22.

 

Мої маленькі улюбленці.

Знати назви всіх домашніх улюбленців; вміти запитати про домашніх тварин/

розказати про них, описати їх; розрізняти поняття великий/

маленький, співвідносити ці поняття з конкретними тваринами.

What is this? - Look! It's a... Wow!

pet, fish, parrot, hamster, rabbit, mouse

PB t.1,3

pp.46-47

PB t. 2 p. 47

 

 

 

23.

 

Домашні улюбленці –  найкращі друзі.

Is it a ...? - Yes, it is. / No, it isn't.

dog, cat, pig, bird, turtle

PB t.1,3 p.48

PB t. 2  p. 49

 

 

 

24.

 

Я маю домашнього улюбленця.

I have got a pet. It's a ... (fish). It's ... (red).

brown, yellow, pink, green, red, orange, blue

PBt.1,3,4 p.50;

AB t.1 p.36

PB t. 2, 5   

p. 50

 

Colours

 

25.

 

Він має домашнього улюбленця.

He/She has got a pet.

grey, black, white

PB t.2.3.4  p.51

PB t. 1, 5  p.51

AB t. 1  p.37

 

She has got a pet

 

26.

 

Час для історії.

Big and white. Now I'm black, too.

big, small, animals, horse, cow, sheep, duck, goose, hen

PB t.1,3,5 pp.52-­53

PB t. 2  p. 53

AB t.1  p. 38

 

Pets

 

27.

 

Підсумковий урок з теми «My pets»

 

 

PB t.1,2  p.54

AB t.1 p.39

PB t. 3  p. 55

AB t. 2  p. 39

 

 

 

Тематика ситуативного спілкування: «Я, моя сім’я та друзі»,  «Дозвілля»

Тема 5: Unit 5  My Toys. (8 годин)

28.

 

Дивись, які в мене іграшки!

Вміти називати імена/іграшки; називати/описувати когось/щось; знати назви основних свят в Україні та англомовних країнах; вміти вітати зі святом; називати свої дії, предмети, виконувати прості інструкції, ставити запитання й відповідати на них.

Look at my toys! What a beautiful bell!

doll, toy, train, plane, bell, ball

PB t. 4  p. 57

AB t. 1  p. 40

PB t. 2  p. 56

 

This is a ball

 

29.

 

Різдвяне дерево!

What is this? — It is a ... Look! It is ...

Christmas Tree

PB t. 3,4  p. 58

AB t. 2  p. 41

 

 

My colours

 

30.

 

Вчимо букву Aa, Bb.

This is letter ‘A'. ‘A' has got a friend. It is ant Annie.

letter, sound, ant, bear

 

AB t. 1,3 pp.42-43

Aa, Bb

ABC p.1

Phonic songs

 

31.

 

Улюблені іграшки!

Her doll is pink. His bike is blue.

Come and see!

his, her, Ted, kite, bike, bunny, teddy, play

PB t.4 - p.60

PB t. 2  p.60

AB t. 1  p.44

 

Toys for boys and girls

 

32.

 

Вчимо букву Cc, Dd.

 

Every letter makes a sound. The ‘C' says [k].

 

 

AB t. 1,3 pp.45-46

Cc, Dd

ABC p.2

Phonic songs

 

33.

 

Святкуємо Різдво!

I have got Christmas presents. Merry Christmas! Happy New Year!

present, Santa, Christmas, card,

New Year

 

PB t. 2  p.62

PB t.4 - p.62

AB t.1 - p.47

Merry Christmas!

 

34.

 

Час для історії.

You've got two cars. It's my car. Stop!

toy box

PB t.4 - p.64

PB t. 3  p. 63

AB t. 1  p.48

 

Toys, toys...

 

35.

 

Підсумковий урок з теми «My Toys»

 

 

PB t.2,4 - pp.66­67

AB t. 1  p. 49

 

 

 

Тематика ситуативного спілкування: «Я, моя сім’я та друзі» «Домашні улюбленці», «Кольори»

Тема 6: Unit 6  Happy Birthday (8 годин)

 

 

 

 

 

 

 

 

36.

 

Святкуємо День народження!

 

It's my birthday party. I've got many friends. I'm happy. Happy Birthday!

balloon, birthday, star, candle, cake, party, many, happy

PB t.4 - p.69

PB t. 2  p. 68

AB t. 1  p. 50

 

Happy Birthday!

 

37.

 

Давай рахувати подарунки!

I'm seven. He/She is ten.

seven, eight, nine, ten

PB t.4 - p.70

PB t. 2  p. 70

AB t. 1, 2  

p. 51

 

Ten little stars

 

38.

 

Вчимо букву Ee, Ff, Gg, Hh.

 

 

elephant, fox

 

AB t. 1, 3  pp. 52-53

Ee, Ff, Gg, Hh

ABC pp.3-4

Phonic songs

 

39.

 

Скільки тобі років?

How old are you? Are you six? How old is he/she?

number

PB t.3 - p.73

 

 

How old are you?

 

40.

 

З Днем народження!

Come in.

 

PB t.1,3,4 - p.74 AB t.1 - p.55

 

 

 

 

41.

 

Вчимо букву Ii, Jj, Kk, Ll.

 

 

iguana, jaguar, kangaroo, lion

AB t.1 - 4 pp.56- 57

AB t. 1, 2, 4  p. 56 - 57

Ii, Jj, Kk, Ll

ABC pp.5-6

Phonic songs

 

42.

 

Час для історії.

 

helicopter, scooter

 

PB t. 3  p. 77

AB t. 2  p. 58

AB t.1 - p.58

 

 

43.

 

Підсумковий урок з теми «Hapy Birthday»

 

 

PB t.2 - p.78

 

AB t.1 - p.59

 

 

Тематика ситуативного спілкування: «Я, моя сім’я та друзі» «Домашні улюбленці», «Кольори»

Тема 7: Unit 7  My Food (8 годин)

 

 

 

 

 

 

 

 

44.

 

На пікніку.

Вміти називати харчові продукти, свої дії, ставити запитання й відповідати на них; знати назви страв простого меню; мати уявлення про назви прийомів їжі, співвідноси-ти їх з частиною дня; називати свої дії, предмети, виконувати прості інструкції, ставити запитання й відповідати на них.

Yummie! Let's have a pizza. Pizza, please. And some juice. Mmm.

Smelling great! I'm hungry.

 

PB t.4 - p.81

PB t.2 - p.81

AB t.1 - p.60

 

Yummie, yummie!

 

45.

 

Домашня їжа.

I've got bread and butter.

juice, pudding, pizza, hot dog, hungry

 

PB t.2,4 - p.82

AB t.1,2 - p.61

 

 

 

46.

 

Вчимо букву Mm, Nn, Oo, Pp.

 

 

bread, toast,sandwich, cheese, jam, butter, banana, apple

 

AB t.2,4 - pp.62-63

Mm, Nn, Oo, Pp

ABC pp.7-8

Phonic songs

 

47.

 

Меню.

Tea? - No, thank you. Coffee or cocoa?

- Cocoa, please.

monkey, octopus, nice

PB t.5 - p.85

AB pp.64 - 65

PB t.2 - p.85

 

 

 

48.

 

Їжа та напої.

I've got ... Tap!

water, tea, coffee, cocoa, milk, chocolate, ice-cream

 

PB t.3,4 - p.86

 

Cocoa, milk, coffee,

tea...

 

49.

 

Вчимо букву Qq, Rr, Ss, Tt.

 

 

ham, egg, orange, yogurt

 

AB t.1,2,3,4,6 - pp.68 - 69

Qq, Rr, Ss, Tt

ABC pp.9-10

Phonic songs

 

50.

 

Час для історії.

Let's have breakfast. Jam and butter? - Just butter, please. I don't know.

queen, snake

PB t.4 - p.89

PB t.3 - p.89

AB t.1 - p.70

 

 

 

51.

 

Підсумковий урок з теми «My Food»

 

dad, mum, breakfast

PB t.1 - p.90

PB t.2 - p.91

AB t.2 - p.71

 

 

 

Тематика ситуативного спілкування: «Я, моя сім’я та друзі» «Домашні улюбленці», «Кольори»

Тема 8: Unit 8 I Can Play (9 годин)

52.

 

Я багато вмію!

Називати свої дії, предмети, виконувати прості інструкції, ставити запитання й відповідати на них; знати назви поширених рухів, пов’язувати їх із зображуваною дією; знати назви найпоширеніших видів спорту, вміти простими фразами описати їх; вміти полічити предмети;  виражати свої дії, емоції, передавати настрій і почуття.

I can. We can.

run, jump, hop, fly, swim, climb a

tree, ride a bike

 

PB t.3 - p.93

AB t.1 - p.72

 

 

 

53.

 

Я можу все!

He/She can . He/She can't .

play football, draw, sing

PB t.3 - p.94

PB t.2 - p.94

 

I can walk but can't/ cannot run.

 

54.

 

Вчимо букву Uu, Vv, Ww, Xx.

 

 

umbrella, violet, wolf, wig, ox

 

AB t.3,4,5 - p.75

Uu, Vv, Ww, Xx

ABC pp.11-12

Phonic songs

 

55.

 

Що ти вмієш?

Can you ... ? Yes, I can. / No, I can't.

 

PB t.2 - p.97

AB t.1 - p.76

AB t.1 - p.76

 

 

56.

 

Вчимо букву Yy, Zz.

Я знаю алфавіт!

 

yak, zebra, zoo, ABC

 

AB t.1 - 3, p.77

Yy, Zz

ABC p.13

Phonic songs,

ABC song

 

57.

 

Ходімо в зоопарк!

He is not happy. I'm sad. Let's go to the Zoo!

sad, go

PB t.4 - p.100

PB t.3 - p.100

AB t.2 -p.79

 

 

58.

 

В зоопарку.

I can see five monkeys. They are

small.

they, see, rhino, bee

 

PB t.3 - p.101

AB t.1,3 - pp.80-81

AB t.2 - p.80

I can see a fox in the Zoo.

 

59.

 

Час для історії.

This is my ABC Zoo. I have got many animals in it.

chimp, swing

PB t.3 - p.103

PB t.4 - p.103

AB t.1,2 - p.82

ABC p.14

Look at me!

 

60.

 

Підсумковий урок з теми «I Can Play»

 

 

PB t.3 - p.105

PB t.2,4 - pp.104-105; AB t.1 - p.83

 

 

 

60-70.

 

Резервні години

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.9
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 7
Оцінки та відгуки
  1. Чубик Оксана
    Щиро дякую!!! Клас!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. KURCHENKO NATALIA Natalia
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Котомова Любовь
    Дякую!!! Дуже добре!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Pantova Sasha
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Mish Lana
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Бурдейна Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Ярошовець Наталія Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 4 відгука
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
11 грудня 2018
Переглядів
7413
Оцінка розробки
5.0 (7 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку