Календарно-тематичний план з англійської мови для 1 класу
за підручником О. Карпюк «ENGLISH WITH SMILING SAM 1» з аудіосупроводом
на 2018 – 2019 навчальний рік
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Мовленнєві функції
|
Експоненти функцій (засоби вираження) |
Лексика
|
Зорове та слухове сприймання |
Усне продукування |
Писемне продукування |
Пісні та римівки |
Примітки
|
||||||||
Тематика ситуативного спілкування: «Я, моя сім’я та друзі», Introduction Тема 1: Unit 1 Hello, Friends! (9 годин) |
||||||||||||||||||
1. |
|
Introduction |
Привітатися, представити себе; представити друга (подругу); ставити запитання, відповідати на них, виражати настрій; подякувати; |
Listen. Listen and repeat. |
listen, sing, make, point, repeat, have a talk |
PB t .1,2 p.7; AB t.1 p.4 |
PB t.3 p.7 AB t.2 p.4 |
|
|
|
||||||||
2. |
|
Привіт, Сем! |
Hello! Hi! Hooray! I'm ... Hello, Sam! |
say, act out, I, Smiling Sam |
PB t.1,2 p.9 |
AB t.1 p.5 |
|
Hello, friends! |
|
|||||||||
3. |
|
Привіт! Мене звати... |
Hello, I'm ... |
Liz, Nick, Ben, Vic |
PB t.1,2 p.10 |
PB t.3 p.10 AB t.1 p.6 |
|
|
|
|||||||||
4. |
|
Привіт! Я – Лоу! |
Hello, I'm Lou. — Hello, Lou! |
Mary, Sue, Lou, Harry |
PB t.1,2 p.11 |
AB t.1 p.7 |
PB t.3 р.11 |
|
|
|||||||||
5. |
|
Як тебе звати? |
— What's your name? — My name is.. |
your, my |
PB t.1 p.12 |
PB t.2,3 p.12 |
|
What is your name? |
|
|||||||||
6. |
|
До побачення! |
Goodbye. Bye. |
|
PB t.1,2 p.14 |
PB t.3 p.14 AB t.1 p.9 |
|
Goodbye, friends! |
|
|||||||||
7. |
|
Приємно познайомитися! |
How are you? — I'm fine. Nice to meet you. |
you |
PB t.1,2 p.15 |
PB t.3 p.15 AB t.1 p.10 |
|
Nice to meet you! |
|
|||||||||
8. |
|
Час для історії. |
Thank you. |
Ann |
PB t.1,2 p.17 |
AB t.1 p.11 |
|
|
|
|||||||||
9. |
|
Підсумковий урок з теми «Hello, Friends!» |
|
|
|
PB t.1 p.18 AB t.1 p.12 |
AB t.2 p.12 |
|
|
|
||||||||
Тематика ситуативного спілкування: «Моя школа», «Шкільне приладдя» та «Шкільні меблі» Тема 2: Unit 2 My School (10 годин) |
||||||||||||||||||
10. |
|
Моя школа. |
Вміти поставити питання, запитати про предмети/дати відповідь на поставлене питання; полічити від 1 до 10; мати уяву про кількість будь- яких предметів; знати назви шкільного приладдя; розуміти і відтворювати команди, що застосовують на уроці; взаємодіяти з вчителем (реагувати на його запитання, вирази). |
|
school tree, bag, pen, pencil, book, me |
PB t.1,2 p.20 AB t.1 p.13 |
PB t.2, 3 p.20-21 |
|
School Tree |
|
||||||||
11. |
|
Вгадай, що це? |
It's a ... |
|
PB t.1,2 p.22 AB t.1 p.14 |
PB t.3 p.22 AB t.2 p.14 |
|
|
|
|||||||||
12. |
|
Це… |
|
table, pencil case, chair, and |
PB t.1 p.23 |
PB t.2,3 p.23 AB t.1 - p.15 |
|
|
|
|||||||||
13. |
|
Це – ручка? Так. |
Is it a .? Yes, it is. No, it isn't. |
|
PB t.1,2 p.24 |
|
|
|
|
|||||||||
14. |
|
Що це? |
What is it? - It's a ... |
|
PB t.1 p.25 |
|
|
What is it? |
|
|||||||||
15. |
|
Давайте рахувати! |
Clap! Two bags, six pencils. |
one, two, three, four, five, six |
PB t.1,2 p.26 |
PB t.3 p.26 |
AB t.1 p.19 |
Clap with me! |
|
|||||||||
16. |
|
Давайте займатися! |
Stand up. Sit down. |
Meg, Ted, Fred, boy, girl, little, floor |
PB t.1 p.27 AB t.1 p.20 |
PB t.2,3 p.27 AB t.2 - p.20 |
|
Two little girls... |
|
|||||||||
17. |
|
На уроці. |
Good morning. Open your books. |
open, close, take, teacher, we |
PB t.1,2,3 p.28 |
PB t.4 p.29 |
|
We're at school today |
|
|||||||||
18. |
|
Час для історії. |
Take a ... |
robot, round, up, down, Toy Land |
PB t.1,2,4 p.31 |
AB t.1 p.22 |
|
Robot Sam |
|
|||||||||
19. |
|
Підсумковий урок з теми «My school» |
|
|
PB t.3 p.33 AB t.1 p.23 |
PB t.1,2 p.32 |
|
|
|
|||||||||
Тематика ситуативного спілкування: «Я, моя сім’я та друзі», Тема 3: Unit 3 Family and Friends (9 годин) |
||||||||||||||||||
20. |
|
Це мої мама і тато. |
Вміти поставити питання, запитати про родичів/ представити їх; розрізняти поняття хлопчик/ дівчинка; представити друга(подругу); ставити запитання, відповідати на них; запитувати про самопочуття/ відповідати на поставлене питання.
|
This is my … |
family, father, mother, sister, brother |
PB t.1,2 p.34 |
PB t.3 p.34 AB t.1 p.24 |
|
Hello, father! |
|
||||||||
21. |
|
Це мій друг Макс. |
How are you? — I'm fine. Thank you. |
friend, Max |
PB t.1 p.35 |
PB t.3,4 p.35 AB t.1 p.25 |
|
|
|
|||||||||
22. |
|
Хто це? |
Who is this? |
|
PB t.1 p.36 |
PB t.2 p.36 |
|
|
|
|||||||||
23. |
|
Це моя родина. |
|
grandmother, grandfather, granny, uncle, Dan, Emily |
PB t.1,2 p.37 |
PB t.3,4,5 pp.37-38; |
|
My Dear Family |
|
|||||||||
24. |
|
Це – хлопчик. |
This is Lee. He is a boy. |
he, she, Tom, Jim, Jane |
PB t.1,2 p.39 |
PB t.3 p.39 AB t.1 p.28 |
|
|
|
|||||||||
25. |
|
Знайомтесь – мої друзі. |
Meet Oksana. She is my friend. |
|
PB t.1 p.40 |
PB t.2 p.40 AB t.1 p.29 |
|
|
|
|||||||||
26. |
|
Це Біл чи не так? |
Is this Bill? - Yes, he is. / No, he isn't. |
|
PB t.1 p.41 |
PB t.2 p.41 |
|
|
|
|||||||||
27. |
|
Час для історії. |
How is Jim? - He is fine. Thank you |
they, love, them |
PB t. 1,2,5 pp.42-43 |
PB t.3 p.43 AB t.1 p.32 |
|
Is this your father? |
|
|||||||||
28. |
|
Підсумковий урок з теми «Family and Friends» |
|
|
PB t.1 p.44 |
PB t.3,4 p.45 AB t.1 p.33 |
|
|
|
|||||||||
20. |
|
Узагальнюючий урок за I півріччя |
Повторення всіх засобів мовлення та лексичних одиниць, вивчених за перше півріччя |
Контроль знань |
|
|
|
|||||||||||
21. |
|
Урок – демонстрація «Ми святкуємо Новий рік» |
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||
Тематика ситуативного спілкування: «Я, моя сім’я та друзі» «Домашні улюбленці», «Кольори» Тема 4: Unit 4 My Pets (6 годин) |
||||||||||||||||||
22. |
|
Мої маленькі улюбленці. |
Знати назви всіх домашніх улюбленців; вміти запитати про домашніх тварин/ розказати про них, описати їх; розрізняти поняття великий/ маленький, співвідносити ці поняття з конкретними тваринами. |
What is this? - Look! It's a... Wow! |
pet, fish, parrot, hamster, rabbit, mouse |
PB t.1,3 pp.46-47 |
PB t. 2 p. 47 |
|
|
|
||||||||
23. |
|
Домашні улюбленці – найкращі друзі. |
Is it a ...? - Yes, it is. / No, it isn't. |
dog, cat, pig, bird, turtle |
PB t.1,3 p.48 |
PB t. 2 p. 49 |
|
|
|
|||||||||
24. |
|
Я маю домашнього улюбленця. |
I have got a pet. It's a ... (fish). It's ... (red). |
brown, yellow, pink, green, red, orange, blue |
PBt.1,3,4 p.50; AB t.1 p.36 |
PB t. 2, 5 p. 50 |
|
Colours |
|
|||||||||
25. |
|
Він має домашнього улюбленця. |
He/She has got a pet. |
grey, black, white |
PB t.2.3.4 p.51 |
PB t. 1, 5 p.51 AB t. 1 p.37 |
|
She has got a pet |
|
|||||||||
26. |
|
Час для історії. |
Big and white. Now I'm black, too. |
big, small, animals, horse, cow, sheep, duck, goose, hen |
PB t.1,3,5 pp.52-53 |
PB t. 2 p. 53 AB t.1 p. 38 |
|
Pets |
|
|||||||||
27. |
|
Підсумковий урок з теми «My pets» |
|
|
PB t.1,2 p.54 AB t.1 p.39 |
PB t. 3 p. 55 AB t. 2 p. 39 |
|
|
|
|||||||||
Тематика ситуативного спілкування: «Я, моя сім’я та друзі», «Дозвілля» Тема 5: Unit 5 My Toys. (8 годин) |
||||||||||||||||||
28. |
|
Дивись, які в мене іграшки! |
Вміти називати імена/іграшки; називати/описувати когось/щось; знати назви основних свят в Україні та англомовних країнах; вміти вітати зі святом; називати свої дії, предмети, виконувати прості інструкції, ставити запитання й відповідати на них. |
Look at my toys! What a beautiful bell! |
doll, toy, train, plane, bell, ball |
PB t. 4 p. 57 AB t. 1 p. 40 |
PB t. 2 p. 56 |
|
This is a ball |
|
||||||||
29. |
|
Різдв’яне дерево! |
What is this? — It is a ... Look! It is ... |
Christmas Tree |
PB t. 3,4 p. 58 AB t. 2 p. 41 |
|
|
My colours |
|
|||||||||
30. |
|
Вчимо букву Aa, Bb. |
This is letter ‘A'. ‘A' has got a friend. It is ant Annie. |
letter, sound, ant, bear |
|
AB t. 1,3 pp.42-43 |
Aa, Bb ABC p.1 |
Phonic songs |
|
|||||||||
31. |
|
Улюблені іграшки! |
Her doll is pink. His bike is blue. Come and see! |
his, her, Ted, kite, bike, bunny, teddy, play |
PB t.4 - p.60 |
PB t. 2 p.60 AB t. 1 p.44 |
|
Toys for boys and girls |
|
|||||||||
32. |
|
Вчимо букву Cc, Dd.
|
Every letter makes a sound. The ‘C' says [k]. |
|
|
AB t. 1,3 pp.45-46 |
Cc, Dd ABC p.2 |
Phonic songs |
|
|||||||||
33. |
|
Святкуємо Різдво! |
I have got Christmas presents. Merry Christmas! Happy New Year! |
present, Santa, Christmas, card, New Year |
|
PB t. 2 p.62 |
PB t.4 - p.62 AB t.1 - p.47 |
Merry Christmas! |
|
|||||||||
34. |
|
Час для історії. |
You've got two cars. It's my car. Stop! |
toy box |
PB t.4 - p.64 |
PB t. 3 p. 63 AB t. 1 p.48 |
|
Toys, toys... |
|
|||||||||
35. |
|
Підсумковий урок з теми «My Toys» |
|
|
PB t.2,4 - pp.6667 |
AB t. 1 p. 49 |
|
|
|
|||||||||
Тематика ситуативного спілкування: «Я, моя сім’я та друзі» «Домашні улюбленці», «Кольори» Тема 6: Unit 6 Happy Birthday (8 годин) |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
36. |
|
Святкуємо День народження! |
|
It's my birthday party. I've got many friends. I'm happy. Happy Birthday! |
balloon, birthday, star, candle, cake, party, many, happy |
PB t.4 - p.69 |
PB t. 2 p. 68 AB t. 1 p. 50 |
|
Happy Birthday! |
|
||||||||
37. |
|
Давай рахувати подарунки! |
I'm seven. He/She is ten. |
seven, eight, nine, ten |
PB t.4 - p.70 |
PB t. 2 p. 70 AB t. 1, 2 p. 51 |
|
Ten little stars |
|
|||||||||
38. |
|
Вчимо букву Ee, Ff, Gg, Hh.
|
|
elephant, fox |
|
AB t. 1, 3 pp. 52-53 |
Ee, Ff, Gg, Hh ABC pp.3-4 |
Phonic songs |
|
|||||||||
39. |
|
Скільки тобі років? |
How old are you? Are you six? How old is he/she? |
number |
PB t.3 - p.73 |
|
|
How old are you? |
|
|||||||||
40. |
|
З Днем народження! |
Come in. |
|
PB t.1,3,4 - p.74 AB t.1 - p.55 |
|
|
|
|
|||||||||
41. |
|
Вчимо букву Ii, Jj, Kk, Ll.
|
|
iguana, jaguar, kangaroo, lion |
AB t.1 - 4 pp.56- 57 |
AB t. 1, 2, 4 p. 56 - 57 |
Ii, Jj, Kk, Ll ABC pp.5-6 |
Phonic songs |
|
|||||||||
42. |
|
Час для історії. |
|
helicopter, scooter |
|
PB t. 3 p. 77 AB t. 2 p. 58 |
AB t.1 - p.58 |
|
|
|||||||||
43. |
|
Підсумковий урок з теми «Hapy Birthday» |
|
|
PB t.2 - p.78 |
|
AB t.1 - p.59 |
|
|
|||||||||
Тематика ситуативного спілкування: «Я, моя сім’я та друзі» «Домашні улюбленці», «Кольори» Тема 7: Unit 7 My Food (8 годин) |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
44. |
|
На пікніку. |
Вміти називати харчові продукти, свої дії, ставити запитання й відповідати на них; знати назви страв простого меню; мати уявлення про назви прийомів їжі, співвідноси-ти їх з частиною дня; називати свої дії, предмети, виконувати прості інструкції, ставити запитання й відповідати на них. |
Yummie! Let's have a pizza. Pizza, please. And some juice. Mmm. Smelling great! I'm hungry. |
|
PB t.4 - p.81 |
PB t.2 - p.81 AB t.1 - p.60 |
|
Yummie, yummie! |
|
||||||||
45. |
|
Домашня їжа. |
I've got bread and butter. |
juice, pudding, pizza, hot dog, hungry |
|
PB t.2,4 - p.82 AB t.1,2 - p.61 |
|
|
|
|||||||||
46. |
|
Вчимо букву Mm, Nn, Oo, Pp.
|
|
bread, toast,sandwich, cheese, jam, butter, banana, apple |
|
AB t.2,4 - pp.62-63 |
Mm, Nn, Oo, Pp ABC pp.7-8 |
Phonic songs |
|
|||||||||
47. |
|
Меню. |
Tea? - No, thank you. Coffee or cocoa? - Cocoa, please. |
monkey, octopus, nice |
PB t.5 - p.85 AB pp.64 - 65 |
PB t.2 - p.85 |
|
|
|
|||||||||
48. |
|
Їжа та напої. |
I've got ... Tap! |
water, tea, coffee, cocoa, milk, chocolate, ice-cream |
|
PB t.3,4 - p.86 |
|
Cocoa, milk, coffee, tea... |
|
|||||||||
49. |
|
Вчимо букву Qq, Rr, Ss, Tt.
|
|
ham, egg, orange, yogurt |
|
AB t.1,2,3,4,6 - pp.68 - 69 |
Qq, Rr, Ss, Tt ABC pp.9-10 |
Phonic songs |
|
|||||||||
50. |
|
Час для історії. |
Let's have breakfast. Jam and butter? - Just butter, please. I don't know. |
queen, snake |
PB t.4 - p.89 |
PB t.3 - p.89 AB t.1 - p.70 |
|
|
|
|||||||||
51. |
|
Підсумковий урок з теми «My Food» |
|
dad, mum, breakfast |
PB t.1 - p.90 |
PB t.2 - p.91 AB t.2 - p.71 |
|
|
|
|||||||||
Тематика ситуативного спілкування: «Я, моя сім’я та друзі» «Домашні улюбленці», «Кольори» Тема 8: Unit 8 I Can Play (9 годин) |
||||||||||||||||||
52. |
|
Я багато вмію! |
Називати свої дії, предмети, виконувати прості інструкції, ставити запитання й відповідати на них; знати назви поширених рухів, пов’язувати їх із зображуваною дією; знати назви найпоширеніших видів спорту, вміти простими фразами описати їх; вміти полічити предмети; виражати свої дії, емоції, передавати настрій і почуття. |
I can. We can. |
run, jump, hop, fly, swim, climb a tree, ride a bike |
|
PB t.3 - p.93 AB t.1 - p.72 |
|
|
|
||||||||
53. |
|
Я можу все! |
He/She can . He/She can't . |
play football, draw, sing |
PB t.3 - p.94 |
PB t.2 - p.94 |
|
I can walk but can't/ cannot run. |
|
|||||||||
54. |
|
Вчимо букву Uu, Vv, Ww, Xx.
|
|
umbrella, violet, wolf, wig, ox |
|
AB t.3,4,5 - p.75 |
Uu, Vv, Ww, Xx ABC pp.11-12 |
Phonic songs |
|
|||||||||
55. |
|
Що ти вмієш? |
Can you ... ? Yes, I can. / No, I can't. |
|
PB t.2 - p.97 |
AB t.1 - p.76 |
AB t.1 - p.76 |
|
|
|||||||||
56. |
|
Вчимо букву Yy, Zz. Я знаю алфавіт! |
|
yak, zebra, zoo, ABC |
|
AB t.1 - 3, p.77 |
Yy, Zz ABC p.13 |
Phonic songs, ABC song |
|
|||||||||
57. |
|
Ходімо в зоопарк! |
He is not happy. I'm sad. Let's go to the Zoo! |
sad, go |
PB t.4 - p.100 |
PB t.3 - p.100 |
AB t.2 -p.79 |
|
|
|||||||||
58. |
|
В зоопарку. |
I can see five monkeys. They are small. |
they, see, rhino, bee |
|
PB t.3 - p.101 AB t.1,3 - pp.80-81 |
AB t.2 - p.80 |
I can see a fox in the Zoo. |
|
|||||||||
59. |
|
Час для історії. |
This is my ABC Zoo. I have got many animals in it. |
chimp, swing |
PB t.3 - p.103 |
PB t.4 - p.103 AB t.1,2 - p.82 |
ABC p.14 |
Look at me! |
|
|||||||||
60. |
|
Підсумковий урок з теми «I Can Play» |
|
|
PB t.3 - p.105 |
PB t.2,4 - pp.104-105; AB t.1 - p.83 |
|
|
|
|||||||||
60-70. |
|
Резервні години |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||