Конспект уроку з англійської мови у 2 класі на тему:" Зовнішнісь."

Про матеріал

Мета:

Практична: Виявити рівень знань та вмінь учнів за темою уроків, формувати навички монологічного мовлення на рівні мікровисловлювання, формувати навички читання;

розвивальна: розвивати вміння передавати зміст почутого, комунікативні навички, мовну здогадку, пам'ять, увагу;

виховна: виховувати зацікавленість у розширенні своїх знань.

Обладнання: підручник, картинки, малюнки, роздатковий матеріал, плакат.

Перегляд файлу

 

Вознесенська ЗШ I-III ступенів

Мелітопольської РДА ЗО

 

 

 

 

 

 

 

Конспект уроку

з англійської мови у 2 класі на тему:

Зовнішнісь

http://rosizdat.net/images/2013/09/07/79366/repetitorstvo-po-anglijskomu-yazyku_1.jpg 

 

 

 

 

 

 

 Підготувала:

Татаринова Ольга Олександрівна,

                                         вчитель англійської мови

«спеціаліст першої категорії»

                                         Вознесенської ЗШ І-ІІІ ступенів

 

 

 

 

2017-2018 н.р.

 

Мета:

 

Практична: Виявити рівень знань та вмінь учнів за темою уроків, формувати навички монологічного мовлення на рівні мікровисловлювання, формувати навички читання;

розвивальна: розвивати вміння передавати зміст почутого, комунікативні навички, мовну здогадку, пам'ять, увагу;

виховна: виховувати зацікавленість у розширенні своїх знань.

Обладнання: підручник, картинки, малюнки, роздатковий матеріал, плакат.

Хід уроку

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1. Greeting and aim.

T: І. Початок уроку

1) Організаційна частина

    Привітання

T: Good morning children!

    how are you?

Ps: we are fine!

    Thank you!

Sit down, please!

Close your eyes and count, please.

One, two, three

Open, please!

Welcome to “The English planet”!

 

2) Оголошення теми та мети уроку.   Слайд 1.

T: Look at the screen the topic of our today’s lesson is “Parts of the body”.

2. Повідомлення теми та мети уроку.

 Т: Сьогодні ми з вами повторимо все, що вивчили у розділі «Зовнішність». Ви будете інсценувати діалоги, грати в ігри, читати й писати. Також ми повторимо пісні й вірші, вивчені на попередніх уроках. Let’s start our lesson.             

Уведення в іншомовну атмосферу

2. Warming up.

          T: Now let’s repeat our words to the theme “Parts of the body”.

Фонетична розминка:

-air, -ear, -ere [eƏ]

chair, hair, bear, where  Слайд 3.

  1.               Повторювання віршів. Слайд 4-5.

T: Let`s revise the rhymth. Діти, давайте згадаємо вірші, які ми вивчили.

  1. Аудіювання. Гра « Bingo»

Учитель роздає картки (НО2) учням, потім бере по одній картці з малюнками (НО1) у будь-якому порядку і називає їх, не показуючи. Якщо такий малюнок є на картці учня, він повинен викреслити його. Перемагає той, хто першим викреслить усі малюнки. Він має вигукнути «Bingo!» Angliyska mova 2_klas_plani_konspekti_urokivAngliyska mova 2_klas_plani_konspekti_urokiv 3. Перевірка домашнього завдання.

1) РЗ, впр. 3 (с. 71). Троє-четверо  учнів демонструють свої малюнки та               розповідають про монстриків.

 2) РЗ, впр. 4 (с.71). Учитель підходить до кожного учня й перевіряє              правильність і виконання вправи              в зошитах.

ІІ. Основна частина

  1.               Повторення засвоєного лексичного матеріалу

Лексична гра.

  1.            Опрацювання конструкції  have got/ has got

Учитель розміщує на дошці плакат із зображенням клоуна (іграшки, що діти вивчали нещодавно). Частини тіла клоуна позначені цифрами. Учні по черзі підходять до дошки та підписують відповідні частини обличчя клоуна, вимовляючи, що клоун має.

He has got …

Новый рисунок (16)

  1.               Опрацювання конструкції  have not got/ has not  got

T:  Children look at the screen. Діти складають речення з конструкцією  have not got/ has not  got       Слайд (6-11)

2. Фізкультхвилинка

T: We’ve worked very hard today. And now let’s have a rest.

Відео-пісня “Head, shoulders, knees and toes…” Слайд 12.

3. Мовлення. Впр. 2 (с.96). а) Учитель читає речення вправи, учні повторюють і перекладають.              Потім учитель пропонує одному з них вийти  до дошки. Інші діти              ланцюжком вимовляють по одному реченню,              описуючи цього учня.              Учитель контролює правильність              граматичної будови речень. Ще два-три учні виходять              до дошки,              й решта так само описує їх.             

Наприклад: P1: I have got a friend. 

P2: His name is Sashko.

P3: Sashko has got dark hair. 

P4: He has got a small nose.

P5: He has got brown eyes.

P6: He has got a  pink mouth…Слайд 13.

4. Навчання читання. впр. 3 (с. 97). Учитель читає речення вправи, учні читають за              ним              і перекладають рідною              мовою. Потім діти  ланцюжком читають по одному реченню. Нарешті один з учнів читає              весь текст вправи. Учитель контролює правильність вимови слів.

5. Письмо. Робота з картками. Учні отримують картки (НО4) і самостійно письмово              виконують              завдання. По закінченні роботи вони ланцюжком читають доповнені речення.              Учитель підходить до кожного й перевіряє правильність написання слів.             

ІІІ. Заключна частина уроку

  1. Домашнє завдання на канікули не задається. Слайд 14.
  2. Підведення підсумків уроку

We’ve worked very hard and nice at our lesson. And now lets make the Sun.

Які ви молодці, гарно сьогодні попрацювали. А зараз давайте зробимо сонечка. У вас у кожного на парті є промінчик. Ви повинні приклеїти його до того сонечка, яке вказує ваш настрій наприкінці уроку. Слайд 15.

 

docx
Додано
27 квітня 2018
Переглядів
2810
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку