Урок "Шкільне життя. Олівець у пеналі."

Про матеріал

Мета: Повторити й активізувати лексичний матеріал теми.

Ознайомити з прийменниками місця «in», «on», «under» та навчати їх уживати.

Продовжувати формувати навички діалогічного мовлення.

Навчати читання.Практикувати в аудіюванні.Продовжувати розвивати навички письма.Тренувати пам'ять та увагу.Виховувати любов до навчання.

Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи у групах (НО1), для самостійної роботи (НО2).

Перегляд файлу

Англійська мова 2 клас

Тема : Шкільне життя

Підтема: Олівець у пеналі.

Мета: Повторити й активізувати лексичний матеріал теми.

Ознайомити з прийменниками місця «in», «on», «under» та навчати їх уживати.

Продовжувати формувати навички діалогічного мовлення.

Навчати читання.Практикувати в аудіюванні.Продовжувати розвивати навички письма.Тренувати пам’ять та увагу.Виховувати любов до навчання.

Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи у групах (НО1), для самостійної роботи (НО2).

 Хід уроку

І. ПІД ГОТОВ КА ДО СПРИЙНЯ ТТЯ ІН ШОМОВНО ГО МОВЛЕННЯ

Greeting 1. Привітання.

Т: Stand up, please! Good morning!

Ps: Good morning!

Т: How are you?

Ps: Fine, thank you.

Т: Sit down, please.

Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку.

Т: Сьогодні ми повторимо слова, що вчили на попередніх уроках. Ви навчитесь опи-

сувати місцезнаходження речей. На вас чекають нові ігри. Ви будете вчитись чита-

ти й писати. Let’s start our lesson.

Check on

Homework

3. Перевірка домашнього завдання.

1) РЗ, впр. 1 (с. 30).

Учитель проходить і перевіряє правильність виконання вправи в зошитах.

2) РЗ, впр. 2 (с. 30).

Два учні читають поєднані зі звуками слова.

3) РЗ, впр. 3 (с. 31).

Учні ланцюжком читають запитання й відповіді до малюнків вправи за поданим зразком.

4) РЗ, впр. 4 (с. 31).

Учитель проходить і перевіряє правильність і охайність виконання учнями вправи в зошитах.

Warming up 4. Уведення в іншомовну атмосферу.

1) Повторення вірша (впр. 2 (с. 36)).

Учні спочатку розповідають вірш хором. Після цього один-два учні самостійно декламують його перед класом.

2) Гра «Що це?».

Клас поділяється на дві команди. Учитель розкладає два набори карток (НО1) на двох партах малюнками донизу. Члени кожної команди ланцюжком підходять до парт, беруть по одній картці, ставлять один одному запитання й відповідають на них. За кожне правильне запитання й відповідь надається один бал. Перемагає команда, яка отримає більше балів. Наприклад:

P1: What is this?

P2: This is a ruler. What is this?

P1: This is a copybook.

P3: What is this?

P4: This is a sharpener. What is this?

P3: This is a computer…

ОСНОВНА ЧА СТИНА УРОКУ

Pronunciation

Practice

1. Тренування у вимові звуків.

Т: Зараз ми з вами потренуємось правильно вимовляти англійські звуки. Повторюйтеза мною. Repeat after me:

[u:] — school, room, classroom;

[ju:] — pupil, tune, tube.

Давайте з вами повторимо скоромовки, які ми вивчили на попередніх уроках: «Six big pink pigs lick fish and chips», «A fat cat sat on a mat and ate a fat rat».

Учитель вимовляє скоромовки частинами, учні повторюють по два-три рази. Після цього клас хором вимовляє скоромовки кілька разів.

2. Подання та відпрацювання нового лексико-граматичного матеріалу.

1) Впр. 1 (с. 44).

Т: Подивіться на малюнки до вправи. Що ви бачите? Давайте навчимось пояснювати, де знаходиться кіт.

Учитель вимовляє прийменники та вказує на відповідні малюнки. Учні повторю-

ють по два-три рази і також вказують на малюнки.

2) Впр. 2 (с. 44).

Т: Подивіться на малюнки до вправи. Кого ви бачите? Давайте дізнаємось, що каже хлопчик. Прослухайте та повторіть. Listen and repeat.

Учитель вимовляє фрази до малюнків. Учні повторюють по два-три рази. Учитель

пропонує одному з них перекласти речення рідною мовою.

3) Впр. 3 (с. 44).

а) Учитель пропонує учням сказати, де знаходяться предмети, зображені на малюнках. Діти ланцюжком вимовляють речення за зразком, учитель контролюєправильність відповідей.

б) Гра «Yes/No!».

Клас поділяється на дві команди. Учитель називає правильні та неправильні речення про місце знаходження предметів, зображених на малюнках до вправи. Члени кожноїкоманди погоджуються чи не погоджуються з учителем. За кожну правильну відповідь надається один бал. Перемагає команда, що отримає більше балів. Наприклад:

Т: Number 1. The pencil is in the pencil case.

P1: Yes!

Т: Number 2. The book is under the bag.

P2: No! The book is in the bag…

Speaking 3. Розвиток умінь мовлення. Впр. 4 (с. 45).

1 Гра.

Учитель показує учням предмети — портфель, книгу, олівець, пенал — і пояснює, що він ховатиме олівець серед цих. Одному з учнів зав’язують очі хустиною.

Учитель ховає олівець. Учень каже речення за прикладом, поданим у вправі, намагаючись відгадати місце розташування олівця. Коли учень відгадає, він розв’язує хустинку. Цей учень ховатиме олівець наступним. Наприклад:

P1: The pencil is in the pencil case.

Т: No!

P1: The pencil is in the bag.

Т: No!

P1: The pencil is under the book.

Т: Yes!

2)Гра  Учитель пропонує всім учням заплющити очі й ховає олівець. Потім діти розплющують очі й ланцюжком вимовляють речення, намагаючись відгадати, де він.

Той, хто відгадав, ховає олівець наступним. Решта відгадує. Наприклад:

P2: The pencil is in the bag.

P1: No!

P3: The pencil is in the pencil case.

P1: No!

P4: The pencil is under the bag.

P1: Yes!

4. Фізкультхвилинка.

Т: Давайте ми з вами повторимо римування для фізкультхвилинки, яке ми вивча-

ли на попередніх уроках. (Див. урок 22 (4).)

Учитель вимовляє рядки римування та жестами показує, що треба робити. Учні повторюють слова, виконуючи необхідні дії.

Reading 5. Навчання читання.

1) Гра «Склади речення».

Учні отримують набори карток (НО2) і самостійно виконують завдання. Виконавши завдання, вони мають вигукнути: «Bingo!» По закінченні роботи учні ланцюжком читають речення, які вони склали. Учитель контролює правильність відповідей.

Т: Make up sentences. Складіть речення.

НО 2:

Take the book.

My name is Kate.

This is my game.

I am a pupil.

2) Впр. 5 (с. 45).

Перед початком виконання завдання учитель звертає увагу учнів на літеру Oo,sh та звуки [3\], [6], що їм відповідають. Учитель читає словавправи, учні читають за ним і перекладають рідною мовою. Потім діти читаютьсамостійно ланцюжком. Учитель контролює правильність вимови слів.Writing 6. Письмо. Впр. 6 (с. 45).  Учні самостійно письмово виконують завдання. Учитель підходить до кожного перевіряє правильність і охайність написання слів.

ЗАКЛЮЧНА ЧА СТИНА УРОКУ

Homework 1. Домашнє завдання.

РЗ, впр. 1, 3 (с. 32) (усно), 2, 4 (с. 32) (письмово).

Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.

Заключна бесіда з учнями.

Т: Чи сподобався вам урок? Які завдання вам сподобались більше за все? Які завдання були складними? Чого ви сьогодні навчились?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
2 травня 2018
Переглядів
1908
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку