Тема: У час дозвілля. Повсякденні справи
Мета: Ознайомити з новими ЛО.
Обладнання: Підручник, робочий зошит.
Т: Good afternoon!
Ps: Good afternoon teacher!
Т: How do you do!
Ps: How do you do!
Thursday, the 23 of February
Class work
Т: At this lesson we’ll speak about things you usually do on weekdays and at weekends.
Один з учнів складає речення про те, що він зазвичай робить вранці. Інший учень
складає повідомлення про те, що робить вранці перший учень, а також аналогічне речення про себе. Наступний учень складає повідомлення про другого учня та
про себе, і т. д. Сross out the odd word.
Гра «Needless word».
1. Подання й відпрацювання нового лексичного матеріалу.
Впр. 1 (с. 74).
Т: Picture 1. What’s Tom doing?
P.: Tom is eating some soup and bread.
Picture 2. What’s Tom doing,
P.: Tom is drinking/
Т: Picture 3. What's Tom doing?
P.: Tom is cooking.
Т: Picture 4. Tom in the kitchen or in his room? What's Tom doing?
P.: Tom is making a chair.
Фізхвилиночка “Head and shoulders”
Head and shoulders, knees and toes,
Knees and toes,
Head and shoulders, knees and toes,
Knees and toes,
Eyes and ears and a mouth and a nose,
Head and shoulders, knees and toes,
Knees and toes.
Бесіда з учнями.
Учитель читає твердження, учні слухають і виправляють у них фактичні помилки.
Т: Listen to me and correct.
True |
False |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Т: Look at the pictures on page 75.
We can see Tim. Let’s find out what he usually does at different points of time. (Ми можемо бачити Тим. Давайте дізнаємося, що він зазвичай робить в різні моменти часу.)
Учні по черзі читають речення до малюнків вправи й відповідають на запитання вчителя.
Т: When does Tim usually have lunch?
Учні письмово виконують завдання, потім по черзі читають свої речення. Учитель стежить за правильністю виконання завдань.
7) сполучити слова так, щоб утворилося речення або словосполучення і перекласти його.
Homework
1. Домашнє завдання.
РЗ, впр. 1, 2 (с. 56), письмово
2. Підведення підсумків уроку.
Бесіда в режимі
Т: What topic did we discuss at the lesson today? What did you practise speaking about?
Name one thing you usually do at a lesson of English