Конспект уроку з англійської мови у 6 класі "Уподобання моїх друзів"

Про матеріал
Конспект уроку з англійської мови у 6 класі "Уподобання моїх друзів". Мета уроку : формувати семантизацію лексики за темою «Хобі та захоплення»; удосконалювати навички читання, мовлення; розвивати критичне мислення; уміння висловлювати й аргументувати власну точку зору.
Перегляд файлу

Урок 6

Уподобання моїх друзів

C:\Users\user\Desktop\adaptacija_shkola-e1565265783379.jpg

Мета: формувати семантизацію лексики за темою «Хобі та захоплення»; удосконалювати навички читання,  мовлення; розвивати критичне мислення; уміння висловлювати й аргументувати власну точку зору, аналізувати, порівнювати; виховувати толерантність, уміння працювати в колективі, повагу до співрозмовника.

Обладнання: підручник, матеріали до завдань.

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Привітання

Good morning, boys and girls

I am glad to see you.

How are you?

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Уведення в іншомовну атмосферу. Фонетична зарядка

I like to read,

I like to play,

I like to study every day,

I like to jump,

I like to run,

I like to play,

It’s fun!

What will we speak about? Let’s look at these pictures and name hobbies. (To play football, to read, to jump, to play computer games.) Let’s read the pronunciation of hobbies’ names. What hobbies are there?

There are horseracing, diving, cinema, travelling, playing computer games, music, swimming, collecting stamps and coins, dancing, playing rugby, gardening, theatre, playing tennis, playing football, taking photos, reading.

Complete the following sentences. The first letter of the missing words has been written for you.

1. I have a big c... of coins.

2. No we do it t... .

3. There are more than 200 coins from d... countries in our collection.

4. Collection coins isn’t e..., you know.

5. You s... know much about different c... and their p... .

6. I haven’t got any m... French coins in my c... .

Check yourself: 1- collection; 2- together; 3- different; 4- easy; 5- should, countries, people; 6 -modern, collection.

Пояснення нового матеріалу

Present simple

ПИТАЛЬНЕ РЕЧЕННЯ

У англійській мові існують такі типи питальних речень:

- загальні;

- альтернативні;

- спеціальні;

- розділові.

Давайте розглянемо кожне окремо.

Загальні питання – це такі питання, на які можна відповісти «так» або «ні» (yes/no).

Щоб утворити загальне питання, необхідно виділити допоміжне дієслово і поставити

його на початок речення – перед підметом. Тобто, цей тип питань утворюється за схемою:

Do I

read ?

Do we

read ?

Do you

read ?

Do you

read ?

he

she

Does

it

 

 

read ?

 

 

Do they

 

 

read ?

Наприклад: Tim works hard. – Does Tim work hard?

Спеціальні питання – це питання, які ставляться до конкретного члена речення за допомогою питального слова. При тому, це питальне слово виноситься на початок речення, а слово, про яке питається – зникає з питання взагалі. Поділяють ці питання на:

питання до членів речення (окрім підмета) і питання до підмета. Схематично спеціальні питання до членів речення (окрім підмета) виглядають так:

Питальне слово + Допоміжне дієслово + Підмет + Основне дієслово + Доповнення

або

Питальне слово + to be + Підмет + Доповнення

Питальні слова:

What? — Що? Який?

Why? — Чому? How? — Як?

Whose? — Чий?

Which? — Котрий? Який?

How Many? — Скільки? (злічувані)

When? — Коли?

Where? — Де? Куди?

How Much? — Скільки? (незлічувані)

Who? – Хто?

Whom? – Кого?

Whose? – Чий?

 

Впр. 2, с. 14-15.

C:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\big_14.jpg

C:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\big_15.jpg

 

Впр. 3, с. 16.

C:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\big_16.jpg

 

The lesson is over. Thank you for your work! Good luck!

 

docx
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
10 квітня 2020
Переглядів
1872
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку