Конспект уроку з англійської мови в 1 класі НУШ "Час для ланчу"

Про матеріал
Конспект уроку з англійської мови в 1 класі НУШ "Час для ланчу", вивчення нових слів до теми Їжа
Перегляд файлу

Клас       1              Урок                                                Дата                             

 

Тема:  Час для ланчу

 

Мета: повторити граматичний матеріал утворення множини, презентувати новий лексичний матеріал, виховувати повагу до їжі.

 

Обладнання: проектор, картки з їжею, цукерки, банан, яблука, апельсин, печиво, шоколад, вода, пазл «Фрукти», хустка.

Хід уроку

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

1. Привітання

T: Good morning, children!

T: Boys and girls, how are you?

T: Who is it? Let's greet with Smiley!

T: Let's sing the song “Hello! How are you?”

2. Оголошення теми уроку

T: Сьогодні ми з вами навчимось називати деяку їжу англійською мовою. Скажіть, чи снідали ви сьогодні зранку вдома? А як називаєтся прийом їжі після сніданку, який ви маєте в школі? Це – ланч.  Що ми можемо мати на ланч? Давайте заглянемо до моєї сумки та подивимося що саме можна покласти до ланчбоксу, щоб мати певний перекус протягом дня. Вчитель називає продукти англійською мовою, які дістає з ланчбоксу.

Давайте подивимось визначення ланч та ланчбокс у вікіпедіїї, адже ці слова вживають в українській мові також, хоча це англійські слова.

 Ланч (англ. Lunch) — в англомовних країнах скорочення, утворене від слова «Luncheon» і яке позначає прийом їжі опівдні. «Lunchbox» (укр. коробка для ланчу) — упаковка з обідом в англомовних країнах, що містить сендвіч, чипси і напій, можливо, з шоколадним батончиком і парою фруктів.

Показати на проекторі приклади ланчбоксів, відео «Lunchtime».

Т: Чи маєте ви з собою ланчбокс? Що в ній знаходиться?

3. Введення в іншомовну атмосферу

 «What is superfluous?» (Що зайве)

На проекторі показати різні картинки (слова, які вже вивчили). Учні по черзі називають, які речі ми не кладемо до ланчбоксу. А потім перевірити та назвати те, що залишилось. Якщо все інше можемо покласти до ланчбоксу, значить завдання виконили правильно. Або виправляємо називаємо зайве слово.

ІІ. Основна частина уроку

 

 

1. Lets count

Вчитель демонструє їжу з ланчбоксу та називає її англійською, просить повторити учнів це слово. Якщо в ланчбоксі учня є той самий продукт то він говорить «I have a banana». Всі разом рахують кількість предметів, які знаходяться вже на столі. Назвати кількість та їжу There are 3 apples, 7 candies, 1 orange. What colour is it?

2. «What is missing?»

Одному учню зав'язати очі хусткою, інші учні допомагають вчителю. Прибирають  один предмет зі столу, зняти хустку, й назвати невистаючий предмет, а інші учні слухають відповідь й перевіряють, озвучуючи (Yes, No)

3. Game “Lunchtime”

T: Clap your hands when you'll hear fruit or food.

A banana, an orange, a doll, a pen, an apple, water, ….

4. Make a lunchbox

T: Make a picture of your lunchbox.

P1: It is my lunchbox. I have got a banana.

III. Заключна частина уроку

1. Підведення підсумків уроку (бесіда)

Т: Що сьогодні вивчили на уроці, чому навчились? Що сподобалось?

2. Прощання

T: The lesson is over! Goodbye!

«Goodbye Song»

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Філь Тетяна Сергіївна
    Чудова розробка!!! Знадобиться у роботі. Дуже дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
15 серпня
Переглядів
163
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку