Клас 1 Урок № Дата
Тема: Повторення вивченого за рік
Мета: повторити й активізувати лексичні одиниці вивчені протягом навчального року, продовжувати формувати навички читання, навчати монологічного й діалогічного мовлення, формувати навички правильної вимови звуків, виховувати культуру спілкування.
Обладнання: проектор, картки ABC, конструктор лего
Хід уроку
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
1. Привітання
T: Good morning, children!
T: Boys and girls, how are you?
T: Who is it? Let's greet with Smiley!
T: Let's sing the song “Hello! How are you?”
2. Оголошення теми уроку
T: Сьогодні ми з вами на уроці повторимо все те, що вивчили протягом року з англійської мови.
3. Введення в іншомовну атмосферу
Т: Мова, яку ми вивчаємо на уроці? (English)
В яких країнах розмовляють англійською мовою? (Велика Британія, Америка - показати прапори цих країн ).
А що нам допомагає при вивченні англійської мови? (книга - book)
Учням це накращий друг
Їм про все розкаже book.
Англійською ми кожен день
Називаєм ручку pen.
Я не брав до школи
А дістав з пеналу pencil.
ІІ. Основна частина уроку
1. ABC – map
Т: Що ще потрібно знати, щоб вивчити англійську мову? (ABC)
Let's sing a song «ABC»
А тепер складаємо карту «ABC».
Кожен учень отримує по декілька карток з літерою, а потім по черзі в алфавітному порядку викладаємо ABC.
2. «What is your name?»
T: What is your name?
P1: My name is …
Кожен учень отримує смайлика, з іншої сторони - ім'я учня англійською мовою. Учні записують спочатку своє ім'я в зошитах, списуючи зі смайлика. А потім записують своє ім'я на квітках й кріплять на постер «Галявина імен» на дошці.
3. “Teddy-Bear”
Фізкультхвилинка “Teddy-Bear”
4. «Colours»
На дошці написані кольори англійською мовою (red, yellow, blue, orange, pink). Учні читають з дошки слова й перекладають, піднімають конструктор відповідного кольору, й розфарбовують в своїх картках.
5. Розфарбувати малюнок відповідно до підказок
6. Перегляд мультфільму
III. Заключна частина уроку
1. Підведення підсумків уроку (бесіда)
Т: Що сьогодні вивчили на уроці, чому навчились? Що сподобалось? Покажіть конструктор лего зеленого кольору, якщо вам було все зрозуміло на уроці, жовтого – якщо щось незрозуміло, задайте запитання, а ми всі разом (всі інші хто зрозумів) пояснимо, червоного – якщо нічого не зрозуміли. Show me green, orange, red colour of constructor.
2. Прощання
T: Well, now it's time to say goodbye. Have a good time in summer! See you next year!
«Goodbye Song»