Конспект уроку з англійської мови в 1 класі НУШ "Повторення вивченого за рік"

Про матеріал
Конспект уроку з англійської мови в 1 класі НУШ "Повторення вивченого за рік"
Перегляд файлу

Клас       1              Урок                                                Дата                             

 

Тема:  Повторення вивченого за рік

 

Мета: повторити й активізувати лексичні одиниці вивчені протягом навчального року, продовжувати формувати навички читання, навчати монологічного й діалогічного мовлення, формувати навички правильної вимови звуків, виховувати культуру спілкування.

 

Обладнання: проектор, картки ABC, конструктор лего

Хід уроку

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

1. Привітання

T: Good morning, children!

T: Boys and girls, how are you?

T: Who is it? Let's greet with Smiley!

T: Let's sing the song “Hello! How are you?”

2. Оголошення теми уроку

T: Сьогодні ми з вами на уроці повторимо все те, що вивчили протягом року з англійської мови.

3. Введення в іншомовну атмосферу

Т: Мова, яку ми вивчаємо на уроці? (English)

В яких країнах розмовляють англійською мовою? (Велика Британія, Америка - показати прапори цих країн ).

А що нам допомагає при вивченні англійської мови? (книга - book)

Учням це накращий друг

Їм про все розкаже book.

Англійською ми кожен день

Називаєм ручку pen.

Я не брав до школи

А дістав з пеналу pencil.

ІІ. Основна частина уроку

1. ABCmap

Т: Що ще потрібно знати, щоб вивчити англійську мову? (ABC)

Let's sing a song «ABC»

А тепер складаємо карту «ABC».

Кожен учень отримує по декілька карток з літерою, а потім по черзі в алфавітному порядку викладаємо ABC.

2. «What is your name?»

T: What is your name?

P1: My name is …

Кожен учень отримує смайлика, з іншої сторони - ім'я учня англійською мовою. Учні записують спочатку своє ім'я в зошитах, списуючи зі смайлика. А потім записують своє ім'я на квітках й кріплять на постер «Галявина імен» на дошці.

3. “Teddy-Bear

Фізкультхвилинка “Teddy-Bear

4. «Colours»

На дошці написані кольори англійською мовою (red, yellow, blue, orange, pink). Учні читають з дошки слова й перекладають, піднімають конструктор відповідного кольору, й розфарбовують в своїх картках.

5. Розфарбувати малюнок відповідно до підказок

6. Перегляд мультфільму

III. Заключна частина уроку

1. Підведення підсумків уроку (бесіда)

Т: Що сьогодні вивчили на уроці, чому навчились? Що сподобалось? Покажіть конструктор лего зеленого кольору, якщо вам було все зрозуміло на уроці, жовтого – якщо щось незрозуміло, задайте запитання, а ми всі разом (всі інші хто зрозумів) пояснимо, червоного – якщо нічого не зрозуміли. Show me green, orange, red colour of constructor.

2. Прощання

T: Well, now it's time to say goodbye. Have a good time in summer! See you next year!

«Goodbye Song»

doc
Додано
16 серпня 2019
Переглядів
3796
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку