Особливості викладання англійської мови в умовах Нової української школи. Організація освітньої діяльності в початковій школі.

Про матеріал
Особливості викладання англійської мови в умовах Нової української школи. Організація освітньої діяльності в початковій школі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Організація освітнього процесу на уроках англійської мови в1 класі в контексті положень Нової української школи

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Мотивація - могутній фактор психологічної адаптації учнів у новому мовному просторі

Номер слайду 4

Естетичні, моральні, інтелектуальні почуття народжуються в душі учня під впливом зацікавленості, активізується потік думок, який спонукає до активної роботи мозку й пов'язує міцними нитками острівки мислення. В. О. Сухомлинський

Номер слайду 5

Моє завдання:

Номер слайду 6

Гра є природнім середовищем спілкування дітей. Для набуття первинного іншомовного комунікативного досвіду варто застосовувати різноманітні ігрові завдання

Номер слайду 7

Ігрові завдання:ситуативні; змагальні;ритмо-музичні;художні.

Номер слайду 8

Гра повинна змінювати взаємостосунки між дітьми й дорослим учителем: учителю бажано шукати можливість брати участь і грати разом з дітьми тому, що атмосфера гри руйнується під оком стороннього спостерігача.

Номер слайду 9

Існують учні з різними видами сприйняття інформації: Візуал. Аудаіл. Кінестетик

Номер слайду 10

Навчання через прямий досвід (Total physical response) є адекватним підходом для іншомовного навчання учнів, адже діти в цьому віці не розуміють абстракції. Прямий досвід(Total physical response)

Номер слайду 11

Цей підхід передбачає те, що дитина має фактично зробити або зобразити за допомогою пантоміми те, що вона говорить або чує.

Номер слайду 12

Надає можливість для «занурення» дітей у іншомовну атмосферу, для ознайомлення зі світом. Метод розповідання історій (Storytelling)

Номер слайду 13

Робота над історіями в початковій школі виробляє звичку до прослуховування, а потім і до читання і, таким чином, закладає основу для занять на подальших етапах вивчення іноземної мови.

Номер слайду 14

розмалювати;зобразити на макеті;виготовити з пластиліну;вирізати з паперу;розіграти за допомогою ляльок. Для кращого засвоєння слів, фраз, усього тексту «історії» сюжет пропонується:

Номер слайду 15

формуванню виразності та емоційності мовлення;формуванню фонетичних та інтонаційних іншомовних навичок;розвиває здібність утримувати в пам’яті слова, словосполучення;забезпечує швидке їх запам’ятовування. Використання ритміко-пісенних матеріалів сприяє:

Номер слайду 16

Формує комунікативні вміння та навички;Забезпечує гармонійний розвиток усіх видів мовленнєвої діяльності (аудіювання, говоріння, читання й письма);Розширює лексичний запас. Метод драматизації

Номер слайду 17

Інсценування діалогів за допомогою іграшок і масок

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Лепбук – новітній спосіб організації навчальної діяльності з дошкільниками і молодшими школярами. Це гра, творчість, пізнання і дослідження нового, повторення і закріплення вивченого, систематизація знань і просто цікава форма спільної діяльності дорослого і дитини. Лепбук – інтерактивна папка для дітей і особлива організація навчального матеріалу на певну тему. 

Номер слайду 20

Лепбук – новітній спосіб організації навчальної діяльності

Номер слайду 21

Classroom Hand Signals Для того, щоб діти менше відволікалися, можна запровадити систему жестів, картки ж допоможуть закріпити правила. Піднята рука - запитання чи відповідь;Піднятий вказівний палець - підняти чи загострити олівець, попросити олівець у сусіда по парті;Схрещені пальці - потрібно вийти до вбиральні;

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Лист МОН від 20.08.2018 № 1/9-503 “Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах загальної середньої освіти”

Номер слайду 24

І тільки за умови зазначеного вище практична мета навчання дітей першокласників англійської мови, тобто формування елементарної комунікативної компетенції, яка складається з лінгвістичної, мовленнєвої, соціокультурної та загально навчальної компетенції, буде досягнута.

Номер слайду 25

Дивись на світ очима дітлахів,Для них відкрий усі душі глибини,Бо кращих не бува в житті шляхів,Ніж бачить очі ,сповнені довіри. Не маєш права без любові йти У край дитинства, мови щоб навчати,Учителю, себе з добра створиІ мисли, і гори, і вмій прощати.

pptx
Додано
17 серпня 2019
Переглядів
3676
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку