Клас 1 Урок № Дата
Тема: Шкільне життя
Мета: ознайомити з новими лексичними одиницями, навчати діалогічного мовлення, виховувати культуру спілкування.
Обладнання: смайлик, зошит, шкільні речі
Хід уроку
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
1. Привітання
T: Good morning, children!
T: Boys and girls, how are you?
T: Who is it? Let's greet with Smiley!
T: Let's sing the song “Hello! How are you?”
2. Оголошення теми уроку
T: Сьогодні ми продовжуємо вивчати тему «Шкільне життя», знайомитись з новими словами теми та використовуємо їх в однині та множині, називати характеристику речей, продовжуємо вживати ввічливі слова при спілкуванні.
3. Введення в іншомовну атмосферу
Т: Перевіримо підготовку до уроку
T: Let's check your school things for our lesson.
T: Show me your book, box, copybooks (скільки зошитів? Що означає закінчення -s вкінці слова?), pen, pencils.
ІІ. Основна частина уроку
1. Вправа «Світлофор» (Yes-No)
Учні дістають конструктор лего зеленого та червоного кольору. Вчитель називає шкільні речі, які учні зазвичай використовують на уроці англійської мови в школі. Якщо це відповідає дійсності, учні показують зеленого кольору конструктор й говорять Yes, якщо неправильні речі – червоного кольору й говорять No. Вправа проводиться у швидкому темпі.
T: 1 book, 1 box, 1 pen, 2 rubber, 2 copybooks, 2 books, 4 ruler, 5 blackboard.
2. Ознайомлення з лексичними одиницями теми
Т: Всі предмети мають свою ознаку, характеристику. Вони можуть бути великими або малими, довгими чи короткими. Порівняйте два олівці, один довгий (Long), а другий короткий (Short). Порівняйте дошку та коробку, дошка велика (big), а коробка – мала (small). Візьміть у руки два предмети, порівняйте їх, назвіть ознаку предмета.
III. Заключна частина уроку
1. Підведення підсумків уроку
Т: Замалюйте в своїх зошитах два шкільних предмети (великий та маленький), та два інших предмети (короткий та довгий).
Т: Що сьогодні вивчили на уроці, чому навчились? Що сподобалось? Які слова запам'ятили? Покажіть конструктор лего зеленого кольору, якщо вам було все зрозуміло на уроці, жовтого – якщо щось незрозуміло, задайте запитання, а ми всі разом (всі інші хто зрозумів) пояснимо, червоного – якщо нічого не зрозуміли.
2. Прощання
T: The lesson is over! Goodbye!