20 вересня о 18:00Вебінар: Numicon (Нумікон): проста математика для всіх

Конспект уроку з англійської мови в 1 класі НУШ "Шкільні предмети"

Про матеріал
Конспект уроку з англійської мови в 1 класі НУШ "Шкільні предмети", використання однини та множини, вивчення нових слів
Перегляд файлу

Клас   1                  Урок                                                Дата                             

 

Тема:  Шкільне життя

 

Мета: ознайомити з новими лексичними одиницями, навчати діалогічного мовлення, виховувати культуру спілкування.

 

Обладнання: смайлик, зошит, шкільні речі

Хід уроку

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

1. Привітання

T: Good morning, children!

T: Boys and girls, how are you?

T: Who is it? Let's greet with Smiley!

T: Let's sing the song “Hello! How are you?”

2. Оголошення теми уроку

T: Сьогодні ми продовжуємо вивчати тему «Шкільне життя», знайомитись з новими словами теми та використовуємо їх в однині та множині, називати характеристику речей, продовжуємо вживати ввічливі слова при спілкуванні.

3. Введення в іншомовну атмосферу

Т: Перевіримо підготовку до уроку

T: Let's check your school things for our lesson.

T: Show me your book, box, copybooks (скільки зошитів? Що означає закінчення -s вкінці слова?), pen, pencils.

ІІ. Основна частина уроку

1. Вправа «Світлофор» (Yes-No)

Учні дістають конструктор лего зеленого та червоного кольору. Вчитель називає шкільні речі, які учні зазвичай використовують на уроці англійської мови в школі. Якщо це відповідає дійсності, учні показують зеленого кольору конструктор й говорять Yes, якщо неправильні речі – червоного кольору й говорять No. Вправа проводиться у швидкому темпі.

T: 1 book, 1 box, 1 pen, 2 rubber, 2 copybooks, 2 books, 4 ruler, 5 blackboard.

2. Ознайомлення з лексичними одиницями теми

Т: Всі предмети мають свою ознаку, характеристику. Вони можуть бути великими або малими, довгими чи короткими. Порівняйте два олівці, один довгий (Long), а другий короткий (Short). Порівняйте дошку та коробку, дошка велика (big), а коробка – мала (small). Візьміть у руки два предмети, порівняйте їх, назвіть ознаку предмета.

III. Заключна частина уроку

1. Підведення підсумків уроку

Т: Замалюйте в своїх зошитах два шкільних предмети (великий та маленький), та два інших предмети (короткий та довгий).

Т: Що сьогодні вивчили на уроці, чому навчились? Що сподобалось? Які слова запам'ятили? Покажіть конструктор лего зеленого кольору, якщо вам було все зрозуміло на уроці, жовтого – якщо щось незрозуміло, задайте запитання, а ми всі разом (всі інші хто зрозумів) пояснимо, червоного – якщо нічого не зрозуміли.

2. Прощання

T: The lesson is over! Goodbye!

doc
Пов’язані теми
Англійська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
14 серпня
Переглядів
40
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку