Конспект уроку з англійської мови в 1 класі НУШ "Шкільні предмети"

Про матеріал
Конспект уроку з англійської мови в 1 класі НУШ "Шкільні предмети", використання однини та множини, вивчення нових слів
Перегляд файлу

Клас   1                  Урок                                                Дата                             

 

Тема:  Шкільне життя

 

Мета: ознайомити з новими лексичними одиницями, навчати діалогічного мовлення, виховувати культуру спілкування.

 

Обладнання: смайлик, зошит, шкільні речі

Хід уроку

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

1. Привітання

T: Good morning, children!

T: Boys and girls, how are you?

T: Who is it? Let's greet with Smiley!

T: Let's sing the song “Hello! How are you?”

2. Оголошення теми уроку

T: Сьогодні ми продовжуємо вивчати тему «Шкільне життя», знайомитись з новими словами теми та використовуємо їх в однині та множині, називати характеристику речей, продовжуємо вживати ввічливі слова при спілкуванні.

3. Введення в іншомовну атмосферу

Т: Перевіримо підготовку до уроку

T: Let's check your school things for our lesson.

T: Show me your book, box, copybooks (скільки зошитів? Що означає закінчення -s вкінці слова?), pen, pencils.

ІІ. Основна частина уроку

1. Вправа «Світлофор» (Yes-No)

Учні дістають конструктор лего зеленого та червоного кольору. Вчитель називає шкільні речі, які учні зазвичай використовують на уроці англійської мови в школі. Якщо це відповідає дійсності, учні показують зеленого кольору конструктор й говорять Yes, якщо неправильні речі – червоного кольору й говорять No. Вправа проводиться у швидкому темпі.

T: 1 book, 1 box, 1 pen, 2 rubber, 2 copybooks, 2 books, 4 ruler, 5 blackboard.

2. Ознайомлення з лексичними одиницями теми

Т: Всі предмети мають свою ознаку, характеристику. Вони можуть бути великими або малими, довгими чи короткими. Порівняйте два олівці, один довгий (Long), а другий короткий (Short). Порівняйте дошку та коробку, дошка велика (big), а коробка – мала (small). Візьміть у руки два предмети, порівняйте їх, назвіть ознаку предмета.

III. Заключна частина уроку

1. Підведення підсумків уроку

Т: Замалюйте в своїх зошитах два шкільних предмети (великий та маленький), та два інших предмети (короткий та довгий).

Т: Що сьогодні вивчили на уроці, чому навчились? Що сподобалось? Які слова запам'ятили? Покажіть конструктор лего зеленого кольору, якщо вам було все зрозуміло на уроці, жовтого – якщо щось незрозуміло, задайте запитання, а ми всі разом (всі інші хто зрозумів) пояснимо, червоного – якщо нічого не зрозуміли.

2. Прощання

T: The lesson is over! Goodbye!

doc
Додано
14 серпня 2019
Переглядів
1842
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку