Дана розробка уроку до підручника Full Blast 1 видавництво MM Publications.
Урок з використанням інтерактивної дошки та інтерактивної вікторини.
Тип уроку: Введення та первинне закріплення лексики. Також відпрацьовується граматичний матеріал: Adverbs of frequency (usually, always, sometimes, often, never).
Також урок спрямований на розвиток навичок читання з метою розуміння основної і детальної інформації, аудіювання, говоріння.
Очікувні результати: учні розповідатимуть про свої домашні обовязки та про обовязки своїх однокласників вживаючи нові лексичні одиниці і прислівники частотності.
План-конспект уроку у 5 класі
(за підручником Full Blast 1. Student’s book /H.Q. Mitchell. – MM publications, 2009)
Клас 5-А
Дата: 30.11
Тема: Види діяльності. Домашні обов’язки.
Мета: Ввести та закріпити нову лексику: household chores ; тренувати учнів у читанні тексту з метою розуміння основної та більш детальної інформації; тренувати учнів в аудіюванні тексту та виконанні завдань до нього; тренувати у вживанні граматичного матеріалу (adverbs of frequency+ target language); розвивати навички усного мовлення (заповнення таблиць про однокласників та презентація інформації).
Формувати навички роботи в групах, в парах, взаємоконтролю та взаємоповаги.
Очікувані результати: Наприкінці уроку учні вмітимуть розповідати про свої домашні обов’язки вживаючи нову лексику та граматичний матеріал.
New Vocab: household chores, to clean the windows, to do the washing, to wash the car, to hoover, to tidy the room, to do the washing- up, to take the dog for a walk, to take out the rubbish
Grammar: always usually, often, sometimes, never
Етап уроку |
Interaction |
Time |
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
T: How are you? CL: We are fine, thank you, and you? T: I’m fine too Teacher to role caller: How many people are present? How many are absent? Who? |
T – CL |
1m
|
Warm – up and uniting in groups T: First let’s warm – up and tell about our daily life Pupils stand up and recite the poem I usually get up at half past six Brush my teeth and have a shower Have breakfast and brush my hair, Which takes about an hour. I’m never late for school I always ride my bike Then I go to all my lessons It’s the kind of day I like I have lunch at twelve o’clock It’s always pretty good I often hang out with my friend From my neighborhood After school, when I get home I often watch TV I sometimes read a book before I fall asleep
|
Pls – Pls |
1 -2 m |
T: I see you are very busy, now read a card, find your partner and take seats Get + dressed Have + a shower група daily routines Brush + my teeth Play + football Go + swimming sports Do + gymnastics
|
PL - PL |
3 m |
Surf +the Net Hang out + with friends Listen + to music time out Watch +DVDs |
|
|
Оголошення теми і мети уроку T: Now tell me please, do you help your parents about the House? That is “Household chores” To role caller: can you read the aims of our lesson? |
T – Cl S1 |
1m |
ІІ ВВЕДЕННЯ ТА ПЕРВИННЕ ЗАКРІПЛЕННЯ НОВОЇ ЛЕКСИКИ
https://learningapps.org/6056851
|
T – CL S1 – S2 |
2 m 3 m
3 m |
III. READING III.1 Pre – reading task (SB p. 42 ex.2) T: Look at the pictures of Angelo and Megan. Who do you think helps at home? (elicit answers)
https://quizizz.com/quiz/5bfe96c6c973fd001a094b3d/edit https://learningapps.org/display?v=p9mse34za18
T: How do you help your parents?
|
T – Pls
T – Pl1,2
|
2 m 5 – 6 m
2 m |
IV. Введення та первинне закріплення граматичного матеріалу Презентація та первинне закріплення (презентація), записати в зошити
|
T – CL P1 – p2
|
5 -6 m |
V. LISTENING SB p.43 ex.4 (tr.57) |
|
5 m
|
VI. SPEAKING Заповнити таблицю про себе, обмінятись із сусідом по парті та розповісти про нього |
P1 – P2 |
5 m |
VII. Підведення підсумків за урок, виставлення оцінок |
|
3 m |