Конспект уроку з англійської мови за підручником Full Blast "Домашні обов'язки"

Про матеріал

Дана розробка уроку до підручника Full Blast 1 видавництво MM Publications.

Урок з використанням інтерактивної дошки та інтерактивної вікторини.

Тип уроку: Введення та первинне закріплення лексики. Також відпрацьовується граматичний матеріал: Adverbs of frequency (usually, always, sometimes, often, never).

Також урок спрямований на розвиток навичок читання з метою розуміння основної і детальної інформації, аудіювання, говоріння.

Очікувні результати: учні розповідатимуть про свої домашні обовязки та про обовязки своїх однокласників вживаючи нові лексичні одиниці і прислівники частотності.


Перегляд файлу

План-конспект уроку у 5 класі

(за підручником Full Blast 1. Student’s book /H.Q. Mitchell. – MM publications, 2009)

Клас 5-А

Дата: 30.11

Тема: Види діяльності. Домашні обовязки.

Мета: Ввести та закріпити нову лексику: household chores ; тренувати учнів у читанні тексту з метою розуміння основної та більш детальної інформації; тренувати учнів в аудіюванні тексту та виконанні завдань до нього; тренувати у вживанні граматичного матеріалу (adverbs of frequency+ target language); розвивати навички усного мовлення (заповнення таблиць про однокласників та презентація інформації).

Формувати навички роботи в групах, в парах, взаємоконтролю та взаємоповаги.

Очікувані результати: Наприкінці уроку учні вмітимуть розповідати про свої домашні обов’язки вживаючи нову лексику  та граматичний матеріал.

New Vocab: household chores, to clean the windows, to do the washing, to wash the car, to hoover, to tidy the room, to do the washing- up, to take the dog for a walk, to take out the rubbish

Grammar: always usually, often, sometimes, never

 

 

 

Етап уроку

Interaction

Time

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

  1. Привітання T: Good morning, children, glad to see you!

T: How are you?

CL: We are fine, thank you, and you?

T: I’m fine too

Teacher to role caller: How many people are present? How many are absent? Who?

 

 

T – CL 

 

 

1m

 

Warm – up and uniting in groups

T: First let’s warm – up and tell about our daily life

Pupils stand up and recite the poem

I usually get up at half past six

Brush my teeth and have a shower

Have breakfast and brush my hair,

Which takes about an hour.

I’m never late for school

I always ride my bike

Then I go to all my lessons

It’s the kind of day I like

I have lunch at twelve o’clock

It’s always pretty good

I often hang out with my friend

From my neighborhood

After school, when I get home

I often watch TV

I sometimes read a book before I fall asleep

 

 Pls – Pls

1 -2 m

T: I see you are very busy, now read a card, find your partner and take seats

Get + dressed

Have + a shower                         група daily routines

Brush + my teeth

Play + football

Go + swimming                sports

Do + gymnastics

 

PL - PL

3 m

Surf +the Net

Hang out + with friends

Listen + to music                  time out

Watch +DVDs

 

 

Оголошення теми і мети уроку

T: Now tell me please, do you help your parents about the House? That is “Household chores”

To role caller: can you read the aims of our lesson?

T – Cl

S1

1m

ІІ ВВЕДЕННЯ ТА ПЕРВИННЕ ЗАКРІПЛЕННЯ НОВОЇ ЛЕКСИКИ

  1. Презентація ( Listen and repeat to the words)
  2. Match the words to the pictures
  •  2 групи SB p.42 ex.1
  • 1 група на дошці

https://learningapps.org/6056851

  1. Гра «Grab a picture» ( на столі розкладаються картки, називаю слово, учні повинні доторкнутись до картинки, потім розкладаю картки зі словами, показую картинку, діти повинні знайти слово)

 

 

 

 

T – CL

S1 – S2

 

2 m

3 m

 

 

3 m

III. READING

III.1 Pre – reading task (SB p. 42 ex.2)

T: Look at the pictures of Angelo and Megan. Who do you think helps at home? (elicit answers)

  1. Read and follow, underline any unknown words (CD tr. 56)
  2. Read again and be ready to do a quiz

https://quizizz.com/quiz/5bfe96c6c973fd001a094b3d/edit

https://learningapps.org/display?v=p9mse34za18

  1. After – reading

T: How do you help your parents?

 

 

 

T – Pls

 

 

 

T – Pl1,2

 

 

 

2 m

5 – 6 m

 

 

2 m

IV. Введення та первинне закріплення граматичного матеріалу

Презентація та первинне закріплення (презентація), записати в зошити

 

 

 

T – CL

P1 – p2

 

 

5  -6 m

V. LISTENING

SB p.43 ex.4 (tr.57)

 

 

 5 m

 

VI. SPEAKING

Заповнити таблицю про себе, обмінятись із сусідом по парті та розповісти про нього

 

P1 – P2

 

 5 m

VII. Підведення підсумків за урок, виставлення оцінок

 

3 m

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
2 грудня 2018
Переглядів
4061
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку