Конспект правильно сформований, чітко підібрані вправи для діток!!! Гарна робота для вчителів які проходять атестацію, також важливо правильність навантаження і відпочинку!!
Модуль. Баскетбол
.План-конспект уроку з баскетболу для учнів 5 класу
Тема уроку: Баскетбол. Вивчення кидка м’яча в кошик після ведення та подвійного кроку. Тактичні дії команди в захисті.
Мета уроку: Оволодіння навичками ведення і кидка баскетбольного м’яча різними способами; сприяння зміцненню здоров’я учнів засобами спортивних ігор; вироблення свідомого ставлення до занять фізичною культурою і спортом.
Завдання уроку:
1. Освітні:
1. Вивчення ведення та кидка м’яча .
2. Виховні:
1. Сприяти розвитку організованості, умінню виконувати командні дії.
2. Виховання почуття взаємодопомоги і відповідальності, виховання вольових якостей.
3. Оздоровчі:
2. Развиток сили, спритності, координації рухів.
3. Розвиток рухливості, витривалості у фізичних вправах, навчальній грі.
Тип урока: вдосконалення фізичних навичок, тренувальний.
Місце проведення: спортивний зал школи.
Інвентар: баскетбольні м’ячі, фішки, свисток, маніжки.
№ п.п |
Зміст уроку |
Дозуван ня |
Організаційно-методичні вказівки |
І Підготовча частина 12 хв. |
|||
1 |
Вхід в спортивний зал, шикування в шеренгу, привітання, повідомлення завдань уроку, правил безпеки та поведінки на уроці |
2хв.
|
Звернути увагу на зовнішній вигляд і на готовність до уроку.
|
2 |
Організуючі вправи: повороти та крокування на місці |
1хв. |
Виконуються одночасно |
3
|
Рівномірний біг
|
2хв.
|
В колону по олдному, дотримання дистанції, темп рівномірний. |
5 |
Ходьба, вправи на відновлення дихання. |
2хв. |
Слідкувати за поставою, диванням. |
6 |
Загально розвиваючі вправи в русі |
5хв. |
Слідкувати за правильністю та чіткістю виконання вправ,.положенням рук, ніг, амплітудою, темпом виконання. |
ІІ Основна частина уроку: 30 хв. |
|||
1 |
Оберти баскетбольного м’яча навколо тулуба в ліву/праву сторону, після передача м’яча правою/лівою рукою від грудей. |
2хв. |
Синхронність руху, та правильність передачі. |
2
|
Оберти баскетбольного м’яча навколо ніг в праву/ліву сторону, після передача м’яча від грудей двома руками |
2хв.
|
Синхронність руху, правильність виконання. |
3 |
Ведення баскетбольного м’яча лівою, правою та обома руками, після кожного ведення передача однією рукою від плеча, двома руками від грудей.
|
3хв.
|
Розраховувати силу удара м’яча. Правильність тримання м’яча під час обводки. |
4 |
Передача баскетбольного м’яча в парах від грудей учень стає один напроти одного на відстані 3м та виконують передачу з відскоком від підлоги.
|
3хв.
|
Дивитися за правильністю передачі, щоб учні не втрачали рівновагу при передачі. |
5
|
Передача баскетбольного м’яча в парах. Кожен робить передачу партнерові просуваючись приставними кроками, після передачі кидок в кільце.
|
3хв.
|
Вправа виконується учнями одночасно. Слідкувати за правильністю передачі і за вірністю кидка в верх. Як в одну так іншу сторону.
|
6 |
« Човникова естафета» учні розподіляються по командам. За сигналом перший учасник веде м’яч правою рукою до фішки, (доторкається до неї), від фішки затискає м’яч між колінами, і починає стрибати на двох ногах, передаючи естафету наступному учаснику. |
3хв. |
Слідкувати за правильністю ведення м’яча, щоб кожен учасник чітко доторкався до фішки, та при стрибках, щоб м’яч не випадав на підлогу. |
7 |
Ведення м’яча з обводкою фішок лівою/правою руками, подвійний крок з кидком в кошик. |
4 хв.
|
Слідкувати за правильністю кроків, звернути увагу, щоб приземлення було на дві ноги.
|
8 |
Навчальна гра. Тактичні дії команди в захисті: 1. Зонний захист 2-3; 2. Персональна опіка суперника.
|
10 хв. |
Застосовуємо всі раніше вивчені прийоми.
|
ІІІ. Заключна частина: 3 хв |
|||
1
|
Помірна ходьба. Вправи на відновлення |
2хв. |
Звертаю увагу на дихання. Відзначаю кращих учнів.Дати рекомендаціїї до домашніх завдань. |
Підведення підсумків уроку. Домашнє завдання. Вихід із залу. |
1хв. |
Вчитель. Вєтров О.В