Конспект уроку з біології 7 клас на тему: Тема: «Тварин». Тематичне оцінювання.

Про матеріал

Завдання розроблені враховуючі вивчений матеріал. Узагальнити знання учнів з теми, використовуючи індивідуальні завдання , визначити рівень засвоєння матеріалу теми для кожного учня.

Перегляд файлу

 

Тема: «Тварин». Тематичне оцінювання.

Мета: узагальнити знання учнів з теми, використовуючи індивідуальні завдання , визначити рівень засвоєння матеріалу теми для кожного учня.

Обладнання:  індивідуальні листки з варіантами тематичного оцінювання.

  • Тип уроку: урок. узагальнення та систематизації знань.

 

Хід уроку

Варіант І.

І рівень (1-3 балів)

1. Наука про живу природу:

а) екологія; б) біологія; в) гістологія; г) ботаніка.

2. Назвіть організми, що належать до царства Тварини:

а) гриби; б) крокодил; в) бактерії.

3. Наука, що вивчає тварин, називається:

а)зоологія; б) екологія; в) ботаніка; г) мікробіологія.

4..Яку позитивну роль відіграють тварини у житті людини?

IIрівень (4-6 балів)

1. Укажіть типи тканин, які формують організми багатоклітинних тварин:

а) покривна; б) м'язова; в) епітеліальна; г) нервова; д) сполучна.

  1.              Міжнародні наукові назви організмів наводяться мовою: а) українською;

 б) англійською; в) латинською.

  1.              Для тваринної клітини характерні органели:

а) скоротлива вакуоля; б) травна вакуоля; в) псевдоподії; г) вакуоля з травним соком; д) хлоропласти.

4.Назвіть основні типи тканин у тварин.

IIIрівень (7-9 балів)

1. Де у тваринної клітини закодовані всі ознаки організму?
а) у цитоплазмі; б) у пластидах; в) у вакуолях; г) в ядрі.

  1.              Що таке порожнина тіла? Які типи порожнини тіла існують у тварин?
  2.              Чи можливе життя на Землі без тварин?

4 Які типи розмноження розрізняють у тварин? Наведіть приклади.

IVрівень (10-12 балів)

1. Клітинну будову мають:а) рослини; б) віруси; в) всі живі організми;г) тварини.

2.Які функції виконує ендокринна система? Які органи до неї належать?

     Чому вона так називається?

3. У яких галузях своєї діяльності люди не можуть обходитися без зоології?

4. Назвіть ознаки подібності та відмінності представників царств Тварини та    Рослини.

Варіант 2

І рівень (1 -3 балів)

1. Виберіть правильну відповідь з числа запропонованих.

Основними процесами життєдіяльності тварин є:

а) подразливість; б) рух; в) живлення; г) турбота про потомство

ґ) дихання; д) виділення; є) розмноження; є) ріст і розвиток; ж) маскування.

2. Закінчіть речення.
Середовищами існування тварин є: ... .

3. З поданого переліку термінів виберіть основні систематичні категорії царства Тварини:

а) царство; б) відділ; в) тип; г) клас; г) порядок; д) родина; є) рад є) рід; ж) вид.

4. Прочитайте речення і викресліть зайве.

До дихальної системи тварин належать: трахеї, серце, головний спинний мозок, бронхи, легені, нирки, легеневі пухирці.

5.  Наведіть три приклади:

-  способів дихання тварин ....

 

IIрівень (4- 6 балів)

1.Для тварин характерні органи:

а) квітка; б) серце; в) печінка; г) стебло.

2. Тваринам властиві тканини:

а) ситоподібні трубочки; б) механічна тканина; в) сполучна тканина;

 г) корок; д) м’язова тканина; е) епітеліальна тканина; є) нервова тканина.

  3.  Порівняйте будову клітини рослин та тварин.

  1.  Що таке життєвий цикл тварин? З яких етапів він складається.

ІІІ рівень (7 – 9 балів)

1. З поданого переліку органів виберіть ті , які утворюють травнуІ систему:

а) рот; б) трахеї; в) глотка; г) стравохід; ґ) шлунок; д) яйцеклітина; кишечник, є) нирки; ж) слинні залози; з) вени; и) печінка; і) під­кова залоза.

2. Прочитайте речення і викресліть зайве.

Тваринну клітину утворюють: клітинна оболонка, ядро, нервові закінчення, ядерце, цитоплазма, апарат Гольджі, кров, ендоплазматична сітка, мітохондрії, рибосоми, лізосоми, центріолі, мікротрубочки.

  1.  Порівняйте автотрофний і гетеротрофний типи життя.
  2. Охарактеризуйте залежність життєдіяльності тварин від способу життя.

IVрівень (10-12 балів)

1. Організми які займають проміжне положення між живою і неживою природою:

а) рослин; б) бактерії; в) віруси; г) гриби.

2. Дихальна система тварин може бути представлена зябрами, легенями, трахеями і деякими іншими органами. Як ви вважаєте, з чим пов’язана така різноманітність?

3. Назвіть ознаки подібності та відмінності представників царства

doc
Додано
3 квітня 2018
Переглядів
849
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку