16 вересня о 18:00Вебінар: Робота з дітьми, що мають синдром Дауна: цікаво про важливе

конспект уроку з біології для 7 класу на тему:"Паразитичні безхребетні"

Про матеріал

Паразитичні безхребетні

Мета уроку :дати визначення паразитизм ,симбіоз

розглянути види паразитичних безхребетних

познайомити із різноманітністю паразитів

ознайомити із особливостями паразитів

виховувати тверді переконання у необхідності збереження власного життя

Тип уроку :комбінований

Обладнання :підручник ,зошит ,ілюстрації різних видів паразитів

Епіграф

"...ех літо красне любив би я тебе

,коли б не пил та спека

та комарі та мухи "

О.С .Пушкін

Невеликий черв'як ,велика шкода з нього

Народна приказка

Хід уроку

І.Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань

*Дайте характеристику класу Молюски

*Які вам відомі типи молюсків ?

*Розкажіть про значення Молюсків

Перегляд файлу

Паразитичні безхребетні

Мета уроку :дати визначення паразитизм ,симбіоз

  розглянути види паразитичних безхребетних

  познайомити із різноманітністю паразитів

  ознайомити із особливостями паразитів

  виховувати тверді переконання у необхідності збереження власного життя

Тип уроку :комбінований

Обладнання :підручник ,зошит ,ілюстрації різних видів паразитів

Епіграф

"...ех літо красне любив би я тебе

,коли б не пил та спека

та комарі та мухи "

О.С .Пушкін

Невеликий черв'як ,велика шкода з нього

Народна приказка

Хід уроку

І.Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань

  • Дайте характеристику класу  Молюски
  • Які вам відомі типи молюсків ?
  • Розкажіть про значення Молюсків

 

У лівому колі учні записують ознаки, притаманні тільки черевоногим молюскам, у правому — головоногим, у верхньому — двостулковим. У середній частині, яка утворена перекриванням трьох кіл, учні записують спільні ознаки всіх трьох груп. У місцях перекривання сусідніх кіл учні записують спільні ознаки відповідних груп.

 

 

 

 

 

 

 

III. Мотивація  навчальної діяльності

C:\Users\12\Desktop\ПВШ.jpgЩе в давнину люди виявляли в організмах свійських тварин червів різних розмірів, помічали їх і в людини. У стародавньому єгипетському джерелі — папірусі Еберса — є перші відомості про хворобу, яка, як нині відомо, спричиняється паразитичними червами. Перші наукові описи деяких паразитичних червів (гострик, аскарида, ехінокок) надав Гіппократ, який ввів до медичного ужитку терміни «гельмінт» і «гельмінтоз».

Близько 250 видів гельмінтів паразитують в організмі людини, шкодять здоров’ю, можуть спричинити важку інвалідність і навіть стати причиною смерті. У нашій країні зареєстровано близько 100 видів таких червів. Але не тільки на гельмінтів можна натрапити в організмі тварин, рослин чи людини…

Тож на сьогоднішньому уроці ми з вами розглянемо  таку групу тварин  - паразитичні безхребетні .

IV. Вивчення нового матеріалу

http://ukrmap.su/images/g8b/g8_1_files/image016.gifПерш за все ми з вами повинні пояснити ,що таке паразитизм ?

 Паразитизм — це біологічне явище такого співіснування організмів, за якого паразит харчується в організмі хазяїна, завдаючи йому шкоди, але не вбиваючи його.

За способом паразитування тварин-паразитів можна поділити на дві великі групи. Зовнішні паразити паразитують, прикріплюючись до зовнішніх покривів тварини-хазяїна. Внутрішні паразити паразитують, проникаючи всередину організму тварини-хазяїна.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V. Підсумок уроку

  • що таке паразитизм
  • на які 2 типи поділяються
  • назвіть представників зовнішніх паразитів
  • кого відносять до внутрішніх  паразитів

VI. Домашнє завдання

       читати та переказувати відповідний параграф у підручнику

 

 

 

docx
Додано
18 жовтня 2018
Переглядів
436
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку