Лабораторна робота
Тема: Будова та різноманітність плодів.
Мета: закріпити знання про будову і різноманітність плодів.
Обладнання: колекції плодів, муляжів, препарувальні набори, таблиці, підручник.
Хід роботи
Завдання 1. Вивчити різноманітність плодів.
Розгляньте видані вам плоди. Визначте, яким рослинам вони належать. Розділіть їх на соковиті та сухі ( позначка «+» у відповідній колонці). Визначте назву кожного типу плоду і наведіть приклади рослин, що мають такі плоди.
За одержаними даними заповніть таблицю.
Характеристика плодів
Назва рослин |
Ознаки плодів |
|||
Соковиті |
Сухі |
Тип плоду |
Приклади інших рослин, які мають такі плоди |
|
|
|
|
|
|
Зробіть висновки за результатами виконаної роботи, накресліть схему класифікації плодів.
Виконання завдання практикуму ( за наявності часу).
Підставте запропоновані слова у кросворд. ( жирним курсивом виділено літери, які становлять основу кросворду і зображуються разом із сіткою).
Б |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
а |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
г |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
т |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
о |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
к |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
і |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
с |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
т |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
я |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
н |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
к |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
а |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|