Для учнів 2 класу
Завдання уроку:
Мета уроку: навчити дітей правильно метати м‘ячик у горизонтальну і вертикальну ціль, вдосконалювати ціль, вдосконалювати техніку бігу на коротку дистанцію, виховувати любов до рідної землі.
Обладнання: м‘ячик, горизонтальна і вертикальна ціль.
Хід уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
І. Підготовча частина |
8-10 хв. |
|
– Рівняйсь! Струнко! Добрий день! |
30с. |
В одну шеренгу |
|
30с. |
Чітке повідомлення завдань уроку |
- на носках - на п‘ятках |
|
|
4. Біг |
|
|
5. Загальнорозвиваючі вправи на місці |
|
|
А) Вп руки до плечей Колові рухи руками вперед, назад |
8р вперед 8р назад |
|
Б) Вп руки в сторони Колові рухи руками вперед, назад |
10-12 раз |
Руки прямі |
В) Вп права рука вгорі, ліва внизу; 1-2 переміна положень рук |
10-12 раз |
Руки прямі |
Г) Вп руки вперед. Схрещення рук |
10-12 раз |
Руки прямі |
Д) Вп ноги нарізно, руки на поясі 1- нахил вліво, 2 – в.п., 3- нахил вправо, 4 – в.п. |
6-8 раз |
Ноги і тулуб прямі |
Е) основна стійка: 1 – нахил вперед, руками доторкнутися до землі, 2 – в.п. |
10-12 раз |
Руки опущені, ноги прямі |
ІІ. Основна частина |
|
|
1. Загальнорозвивальні вправи |
27-30 хв |
|
А) в.п. руки опущені. Біг з високим підніманням стегна |
15 м |
Тулуб прямий |
Б) в.п. руки опущені. Біг з прискоренням |
15 м |
Тулуб нахилений |
В) в.п. руки на поясі. Стрибки на правій, лівій нозі. |
6 м |
|
Г) стрибки на лівій нозі |
4-6 м |
|
2. Метання м‘ячика у горизонтальну ціль |
10 хв |
|
- метання м‘яча з місця у горизонтальну ціль треба виконувати таку: в.п. – стати лівим боком (при метанні правою рукою), ноги на ширині плечей, ліва нога на носку вперед; права рука з м’ячем на горі, дивитись на ціль, яка знаходиться на відстані 3-4 м. Далі, перенести вагу тіла на ліву ногу, тулуб повернути вліво праву руку трохи зігнути. Потім енергійним рухом кинути м‘яч у ціль |
|
Чітке пояснення завдання |
3. Біг на короткій дистанції |
10 хв. |
Чітке пояснення |
- Техніка бігу така: тіло трохи нахилене вперед, голова і тулуб на одній лінії плечі не піднімаються, поштовхова нога ставиться на зовнішню сторону носкової частини стопи і в момент поштовху повністю випрямляться. Махова ногою згинається в коліні, кисті не напружені, пальці напівзігнуті. Зігнуті в ліктях руки рухаються навхрест (права рука і ліва нога). В такому темпі, як і ноги. |
|
|
4. Рухлива гра “Другий зайвий” |
4-5 хв |
Підібрано для дітей цікаву гру |
Всі учні стоять у колі, обличчям до центру. За колом двоє ведучих: один тікає, другий доганяє, той, хто тікає, стає спереду одного з гравців. Тепер тікає гравець, який опинився ззаду. Якщо ведучий догнав втікача, то вони міняються ролями. |
|
|
5. Естафета “Хто швидше” |
4-5 хв |
|
Діти формують 2 команди, що стоять у колонах по одному. Перед колонами накреслимо лінію, а на відстані 15-20 м від неї лежать великі надувні м‘ячі. У кожного переднього колони по одному надувному м‘ячу. За сигналом передні біжать до великих м‘ячів, оббігають їх спереду справа (зліва), повертаються і передають м‘ячі другим, а самі стають у кінець колони і т.д. Виграє команда, яка першою закінчила перебігання і передала м‘яч учителю. |
|
|
ІІІ. Заключна частина |
3-5 хв |
|
1) шикування класу |
|
В одну шеренгу |
2) ходьба |
15-20 м |
В повільному темпі |
3) вправи, які приводять організм в стан відносного спокою |
1,5-2 хв |
|
4) підсумок уроку |
1 хв |
Виставлення оцінок |
5) домашнє завдання |
1 хв |
|
Організований вихід з уроку |
|
|