Конспект уроку з фізичної культури 4 класу " Формування культури рухів з елементами гімнастики"

Про матеріал
Конспект уроку з фізичної культури для 4 класу Тема: Формування культури рухів з елементами гімнастики. Мета уроку: 1. Закріпити техніку виконання вправи «міст» з положення лежачи на спині. 2. Сприяти розвитку гнучкості, координації рухів та швидкості. 3. Виховувати в дітях зацікавленість до занять гімнастичними вправами, взаємодопомогу, почуття єдності та увагу.
Перегляд файлу

 

                          Конспект уроку з фізичної   

                культури  для 4 класу

 

 

Тема:  Формування культури рухів з елементами гімнастики.

 

 

Мета уроку: 1. Закріпити техніку виконання вправи «міст» з положення лежачи           

                                 на  спині.

                             2. Сприяти розвитку гнучкості, координації рухів та швидкості.

                             3. Виховувати в дітях зацікавленність до занять гімнастичними

                                 вправами, взаємодопомогу, почуття єдності та увагу.

 

Місце проведення: спортзал

 

Обладнання: Гімнастичні мати, гумові м”ячи, «фішки», музичне супроводження.

 

Вчитель: Кустова Е.В.

 

Тривалість уроку: 40 хвилин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Частина уроку

Зміст навчального матеріалу

Дозування

Організаційно-методичні рекомендації

 

Підготовча     частина     15   хв.

  1. Шикування, привітання, повідомлення мети уроку, нагадування о правилах техніки безпеки на уроці, вимірювання ЧСС.

 

  1. Вправи у русі:                                                                                                                                 

       - ходьба навшпиньках, п"ятах ( руки на поясі )                                                                                                                                      

       - ходьба напівприсід, повний   присід

          ( руки за голову )                                 

       - ходьба випадами з поворотами тулуба

          вправо, вліво ( руки на  поясі )                                          

       - схресний крок правим і лівим  плечем

          ( руки вбік )                                                

       - кроки "польки" ( руки на поясі )                                                                        

       - повільний біг                                                                                                        

       - вправи на відновлення дихання

 

  1. Перешикування в колону по три 

 

      4. ЗРВ на місці:

       - В.П.-О.С. руки на поясі, нахили голови               

           вперед-назад-вправо-вліво    

       - В.П.-О.С. руки на поясі, перекати з  п"ятки   

         на носок по черзі                            

       - В.П.-О.С. руки внизу, колові рухи плечами

         вперед-назад

       - В.П.-О.С. руки в сторони, рухи руками хрест-

         нахрест вперед-назад 

       - В.П. - ноги нарізно, руки вперед- в сторони,

         махи ногами ( ліва нога до правої руки, а

         права до лівої)                    

        - В.П. ноги нарізно, права рука за  головою,

        ліва за спиною - повороти тулуба вправо

        вліво зі зміною рук по два рахунки  

       - В.П. ноги нарізно, руки на поясі -  колові  

         рухи тулубом вправо вліво по чотири

         рахунки  

       - В.П. ноги нарізно, руки на поясі – на раз

        Нахил тулуба вниз,руками торкаємось

        носків, на два нахил тулуба вперед руки

        вперед, на три нахил тулуба назад руками

        тягнемося к п"ятам, на чотири В.П.        

      - В.П. ноги нарізно, присіди ( руки за головою )

      - випад в сторону на правій нозі (руки стоять   

        на підлозі ),перекати з ноги на ногу    

      - В.П.- О.С. стрибки ноги нарізно-разом, з

        оплесками над головою 

      - В.П.-О.С. врави на відновлення  дихання                                                        

 

        2 хв

 

 

 

  

     30 сек

30 сек

 

30 сек

 

30 сек

   

     30 сек

1 хв

30 сек

 

     30 сек

 

8 хв

4 рази

 

4 рази

 

6 разів

 

4 рази

 

4 рази

 

 

    6 разів

 

 

6 разів

 

 

6 разів

 

 

 

   10 разів

6 разів

 

6 разів

 

30 сек.

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів

 

 

 

 

Слідкуємо за осанкою

 

 

Тримаємо дистанцію

 

 

 

Виконувати з носка

Темп середній

Робити повний вдих та видих

 

 

 

 

Темп повільний

 

 

 

Слідкувати за амплітудою рухів

 

 

Тримати коліна рівними

 

 

П”яти від підлоги не відриваємо

 

Темп повільний

 

 

Намагатися не згинати ноги в колінах

 

 

 

Темп повільний

 

 

 

 

Контроль самопочуття

 

Основна     частина     20   хв.

  1. Підводящі вправи на гнучкість:

-          В.П. сидячи на підлозі, ноги нарізно руки позаду, піднімати таз вгору

 

-          В.П. упор лежачи на зігнутих руках, повільно випрямляємо руки і прогинаємся в спині

 

-          В.П. лежачи на животі, зігнути ноги в колінах, прогнутися в спині

 

  1. В.П. лежачи на спині ноги нарізно і зігнуті в колінах стоять на підлозі, руки піднімаємо вгору і ставимо на підлогу на рівні голови і встаємо в «міст»
  2. Рухливі ігри з елементами гімнастичних вправ:

-          Парна «Чехарда». Учні стають парами за лінією старту-фінішу. Одночасно змагаються дві пари, один у парі стає зігнувшись для чехарди. За сигналом вчителя, другий учень виконує опорний стрибок через першого. Робить крок вперед і також стає зігнувшись. У такий спосіб пари повинні дістатися до поворотного прапорця і повернутися на вихідну лінію. 

-          «Акробати». Команди стоять колонами перед лінією старту-фінішу. Від лінії старту до поворотного прапорця лежать гімнастичні мати в довжину. Змагання проводиться парами. За сигналом вчителя перший учень у парі лягає на спину впоперек мату. Виконує лежачи «міст» на спині, другий підлазить під «містом» і робить двічи перекочування. Потім перший підлазить під «міст» другого. Усього виконується чотири «мости». Закінчивши акробатичні вправи, учні біжать до своєї команди.

-          «Естафета друзів». Учні команд повинні добігти до позначеного прапорцем місця  й назад затиснувши м’яч  між животами.

 

4 рази

 

 

4 рази

 

 

 

 

4 рази

 

Прогнутися в спині якомога більше, утримання положення 6 рахунків

Таз від підлоги не відриваємо, утримання положення 6 рахунків

 

Намагатися дотягнутися до голови носками ніг

 

Копия Изображение 003

 

 

 

дети, играющие в прыжок. забавный мультипликационный персонаж - чехарда stock illustrations

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Коли м”яч падає у пари, вони починають спочатку.

Заключна частина 5 хв

  1. Повільна ходьба. Вправи на відновлення дихання і вправи на увагу.

 

  1. Вимірювання ЧСС
  2. Підсумок уроку

4 хв

 

 

30 сек

30 сек

 

 

Звернути уваги на ступень втомленості по зовнішнім ознакам

 

 

 

 

 

doc
Додано
5 січня
Переглядів
105
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку