Конспект уроку з фізичної
культури для 4 класу
Тема: Формування культури рухів з елементами гімнастики.
Мета уроку: 1. Закріпити техніку виконання вправи «міст» з положення лежачи
на спині.
2. Сприяти розвитку гнучкості, координації рухів та швидкості.
3. Виховувати в дітях зацікавленність до занять гімнастичними
вправами, взаємодопомогу, почуття єдності та увагу.
Місце проведення: спортзал
Обладнання: Гімнастичні мати, гумові м”ячи, «фішки», музичне супроводження.
Вчитель: Кустова Е.В.
Тривалість уроку: 40 хвилин
Частина уроку |
Зміст навчального матеріалу |
Дозування |
Організаційно-методичні рекомендації |
- ходьба навшпиньках, п"ятах ( руки на поясі ) - ходьба напівприсід, повний присід ( руки за голову ) - ходьба випадами з поворотами тулуба вправо, вліво ( руки на поясі ) - схресний крок правим і лівим плечем ( руки вбік ) - кроки "польки" ( руки на поясі ) - повільний біг - вправи на відновлення дихання
4. ЗРВ на місці: - В.П.-О.С. руки на поясі, нахили голови вперед-назад-вправо-вліво - В.П.-О.С. руки на поясі, перекати з п"ятки на носок по черзі - В.П.-О.С. руки внизу, колові рухи плечами вперед-назад - В.П.-О.С. руки в сторони, рухи руками хрест- нахрест вперед-назад - В.П. - ноги нарізно, руки вперед- в сторони, махи ногами ( ліва нога до правої руки, а права до лівої) - В.П. ноги нарізно, права рука за головою, ліва за спиною - повороти тулуба вправо вліво зі зміною рук по два рахунки - В.П. ноги нарізно, руки на поясі - колові рухи тулубом вправо вліво по чотири рахунки - В.П. ноги нарізно, руки на поясі – на раз Нахил тулуба вниз,руками торкаємось носків, на два нахил тулуба вперед руки вперед, на три нахил тулуба назад руками тягнемося к п"ятам, на чотири В.П. - В.П. ноги нарізно, присіди ( руки за головою ) - випад в сторону на правій нозі (руки стоять на підлозі ),перекати з ноги на ногу - В.П.- О.С. стрибки ноги нарізно-разом, з оплесками над головою - В.П.-О.С. врави на відновлення дихання |
2 хв
30 сек 30 сек
30 сек
30 сек
30 сек 1 хв 30 сек
30 сек
8 хв 4 рази
4 рази
6 разів
4 рази
4 рази
6 разів
6 разів
6 разів
10 разів 6 разів
6 разів
30 сек. |
Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів
Слідкуємо за осанкою
Тримаємо дистанцію
Виконувати з носка Темп середній Робити повний вдих та видих
Темп повільний
Слідкувати за амплітудою рухів
Тримати коліна рівними
П”яти від підлоги не відриваємо
Темп повільний
Намагатися не згинати ноги в колінах
Темп повільний
Контроль самопочуття
|
- В.П. сидячи на підлозі, ноги нарізно руки позаду, піднімати таз вгору
- В.П. упор лежачи на зігнутих руках, повільно випрямляємо руки і прогинаємся в спині
- В.П. лежачи на животі, зігнути ноги в колінах, прогнутися в спині
- Парна «Чехарда». Учні стають парами за лінією старту-фінішу. Одночасно змагаються дві пари, один у парі стає зігнувшись для чехарди. За сигналом вчителя, другий учень виконує опорний стрибок через першого. Робить крок вперед і також стає зігнувшись. У такий спосіб пари повинні дістатися до поворотного прапорця і повернутися на вихідну лінію. - «Акробати». Команди стоять колонами перед лінією старту-фінішу. Від лінії старту до поворотного прапорця лежать гімнастичні мати в довжину. Змагання проводиться парами. За сигналом вчителя перший учень у парі лягає на спину впоперек мату. Виконує лежачи «міст» на спині, другий підлазить під «містом» і робить двічи перекочування. Потім перший підлазить під «міст» другого. Усього виконується чотири «мости». Закінчивши акробатичні вправи, учні біжать до своєї команди. - «Естафета друзів». Учні команд повинні добігти до позначеного прапорцем місця й назад затиснувши м’яч між животами. |
4 рази
4 рази
4 рази |
Прогнутися в спині якомога більше, утримання положення 6 рахунків Таз від підлоги не відриваємо, утримання положення 6 рахунків
Намагатися дотягнутися до голови носками ніг
Коли м”яч падає у пари, вони починають спочатку. |
|
4 хв
30 сек 30 сек
|
Звернути уваги на ступень втомленості по зовнішнім ознакам |