11 серпня о 18:00Вебінар: Зберегти креативність: корисні вправи для вчителів та учнів

КОНСПЕКТ УРОКУ з фізичної культури для учнів 9 класу Баскетбол. Техніка подвійного кроку та кидка в кільце.

Про матеріал
Тема уроку: Баскетбол. Техніка подвійного кроку та кидка в кільце. Завдання уроку: ­ удосконалювати техніку передач та ловіння м’яча; ­ закріпити техніку виконання ведення м’яча; ­ повторити техніку виконання подвійного кроку, кидку в кільце після передачі партнера; ­ виховувати фізичні, моральні та вольові якості; ­ формувати стійкий інтерес до занять фізичною культурою та спортом.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ

з фізичної культури для учнів 9 класу

 

Баскетбол. Техніка подвійного кроку та

кидка в кільце.

 

 

 

 

 

Баскетбол

 

 

Вчитель фізичної культури

                                     Муляр Олена Юріївна

 

 

 

 

 

 

Луцьк 2020

 

 

Тема уроку: Баскетбол. Техніка подвійного кроку та кидка в кільце.

 

Завдання уроку:

  • удосконалювати техніку передач та ловіння м’яча;
  • закріпити техніку виконання ведення м’яча;
  • повторити техніку виконання подвійного кроку, кидку в кільце після передачі партнера;
  • виховувати фізичні, моральні та вольові якості;
  • формувати стійкий інтерес до занять фізичною культурою та спортом.

 

Обладнання та інвентар: свисток, секундомір, баскетбольні м’ячі, манішки.

 

Література:

  1. Железняк Ю.Д. Спортивные игры: Техника, тактика, методика обучения. / Железняк Ю.Д., Портнов Ю.М. – М.: Издательский центр «Академия», 2004. – 520с.
  2. Круцевич Т.Ю. Теория и методика физического воспитания. / Круцевич Т.Ю. – К. : Олимпийская литература, 2003. – 392с.
  3. Салямін Ю.М. Гімнастична термінологія. Навчальний   посібник. / Салямін Ю.М., Терещенко І.А. – К.: «Олімпійська література», 2010.

 

Час і місце проведення:_____________

 

 

 

№ п/п

Зміст  заняття

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

І  ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА (15хв.)

1.

 

 

 

 

 

2.

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

-

 

 

 

 

 

 

 

-

 

 

 

 

 

 

 

-

 

 

 

 

 

-

 

 

 

 

 

 

 

-

 

 

 

 

-

 

 

 

 

 

-

 

 

 

 

 

 

 

-

 

 

 

 

 

-

 

 

 

 

 

-

 

 

 

Шикування класу в одну шеренгу.

 

 

 

 

 

Привітання. Оголошення теми та завдань уроку.

 

Ознайомлення учнів з технікою безпеки під час уроку спортивними іграми.

 

 

Вимірювання ЧСС

 

 

 

Різновиди ходьби:

- на носках

- на п’ятках

- в напівприсіді

- в присіді

 

 

 

Різновиди бігу:

- в повільному темпі

 

- змійкою

- з високим підніманням стегна

- з закидом гомілки

 

 

- з вистрибуванням

- стрибки в кроці

 

- спиною вперед

 

- прискорення

 

 

 

Комплекс ЗРВ в парах:

 

В.п. Стоячи лицем один до одного, стійка ноги нарізно правою, ліва вперед, кисті з’єднані.

  1. права вперед
  2. в.п.
  3. права вперед
  4. в.п.

 

В.п. Стоячи лицем один до одного, стійка ноги нарізно,руки внизу, кисті з’єднані.

 1- руки в сторони

 2- руки вгору, на носки

 3- руки в сторони

 4- в.п.

 

В.п. Стоячи лицем один до одного,стійка ноги нарізно, руки вперед на плечі партнера.

1-3 пружні нахили тулуба вперед

4- в.п.

 

В.п. Стоячи лицем один до одного,широка стійка, нахил вперед, руки в сторони з’єднані.

1- поворот тулуба вправо

2- в.п.

3- поворот тулуба вліво

4- в.п.

 

В.п. Стоячи лицем один до одного, стійка ноги нарізно, руки в сторони, кисті з’єднані.

1- поворот на 360%

2- в.п.

 

В.п. Стоячи спиною один до одного,стійка ноги нарізно, руки вгору, кисті з’єднані.

1- нахил вліво

2- нахил вправо

3- нахил вперед

4- нахил назад

В.п. . Стоячи спиною один до одного,стійка ноги нарізно, руки вгору кисті з’єднані.

1- напіввипад правою вперед.

2- в.п.

3- напіввипад лівою вперед.

4- в.п.

 

В.п. Стоячи спиною один до одного, стійка ноги нарізно, руки в замок.

1- присід

2- в.п.

 

В.п. Стоячи один за одним, А стоїть попереду,упор лежачи. Б тримає ноги.

1- згинання та розгинання рук

2-в.п.

 

В.п. Стоячи один за одним, А стоїть попереду, руки на пояс. Б – руки на плечі партнера.

1-4 стрибки на двох з опором.

30с.

 

 

 

 

 

1хв.

 

 

1хв.

 

 

 

 

30с.

 

 

 

3хв.

 

 

 

 

 

 

 

2хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7хв.

 

8-10р.

 

 

 

 

 

 

 

 8-10р.

 

 

 

 

 

 

 

8-10р.

 

 

 

 

 

8-10р.

 

 

 

 

 

 

 

8-10р.

 

 

 

 

 

8-10р.

 

 

 

 

 

 

8-10р.

 

 

 

 

 

 

 

8-10р.

 

 

 

 

 

8-10р.

 

 

 

 

 

8-10р.

Звертаю увагу на зовнішній вигляд (спортивний одяг та взуття) студентів, їх самопочуття та стан здоров’я.

 

 

 

 

Зняти всі речі, які можуть стати причиною травм (годинники,браслети, кільця, значки). Коли в партнера відведена увага, не можна передавати йому м’яч.

 

 

Руки за голову.

Руки в сторони.

Руки вперед.

Руки на плечі студента, який іде попереду.

 

 

 

Слідкувати за дистанцією.

 

Середнім темпом.

Слідкувати за поставою.

Слідкувати за правильністю виконання.

 

Вистрибувати вверх.

Слідкувати за поставою.

 

Дивитись через праве плече.

 

 

 

 

 

 

 

Помірний опір партнера.

 

 

 

 

 

 

 

На рахунок 2 подивитись на руки.

 

 

 

 

 

 

Спина пряма, не нахиляти голову вперед.

 

 

 

 

Спина пряма, не нахиляти голову вперед.

 

 

 

 

 

 

Руки не роз’єднувати, не згинати.

 

 

 

При нахилі вперед ноги не згинати. При нахилі в сторони, не опускати руки.

 

 

 

Виконуючи випад, голову нахиляти назад.

 

 

 

 

 

 

Спина пряма.

 

 

 

 

 

Ноги тримати паралельно до підлоги.

 

 

 

 

Опір помірний.

ІІ ОСНОВНА ЧАСТИНА (25хв.)

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

Спеціальні вправи баскетболіста:

- біг зі зміною напрямку руху

 

- біг з поворотом на 360%

 

- біг галопом в високій стійці, з імітацією передачі від грудей

- біг галопом в низькій стійці.

- біг з обертанням м’яча навколо тулуба

 

Удосконалювати техніку передач та ловіння м’яча:

- двома руками від грудей

в русі

- двома руками з відскоком від підлоги, в русі

- однією рукою з боку

 

- двома руками в русі

 

 

Закріпити техніку ведення м’яча:

- ведення м’яча змійкою

- ведення м’яча зигзагом

 

- ведення м’яча в колі

 

 

 

Повторити техніку подвійного кроку, кидку в кільце після передачі партнера.

 

-техніка подвійного кроку та кидка в кільце після ведення.

 

- техніка подвійного кроку, кидку в кільце після передачі партнера.

 

Гра:’Баскетбол’’ в ускладнених умовах.

 

 

 

 

 

4хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5хв.

 

 

 

 

 

 

5хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7хв.

 

 

 

 

 

За командою, поворот на 180%.

Дотримуватись дистанції.

 

Слідкувати щоб не випустити м’яч з рук.

 

Слідкувати щоб не випустити м’яч з рук.

 

 

 

Рухаючись один до одного і назад.

Рухаючись в одному напрямку. Середній темп.

Вправа виконується двома м’ячами.

Вправа виконується в русі, приставними кроками.

 

 

Слідкувати за правильністю виконання.

 

Клас поділяється на чотири підгрупи. Вправа виконується не виходячи з кола.

 

 

 

 

 

Слідкувати за правильністю виконання, виправляти помилки.

 

 

 

Група поділяється на чотири команди. Одна команда захищає два кільця, які розташовані в спортивному залі по діагоналі, і атакує два інші. Переможець визначається по кубковій системі. Суддівство відповідно до правил гри у баскетбол.

ІІІ ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА (5хв.)

 

1.

 

2.

 

3.

4.

Біг з переходом на ходьбу.

 

Підведення підсумків заняття.

 

Завдання додому.

Організований вихід з спортивного залу.

1хв.

 

2,5хв.

 

1хв.

0,5хв.

Для приведення організму у відносно спокійний стан.

 

 

Вчити правила гри.

 

 

doc
Додав(-ла)
Муляр Олена
Додано
26 квітня
Переглядів
117
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку