КЗ «БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА
ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ»
Конспект уроку з фізичної культури
на тему «Вправи для формування та корекції постави.
Виконання акробатичних вправ:
стійка на одній нозі, стійка на лопатках» (10-й клас).
Підготував:
вчитель фізичної культури
Жаботинський Петро
м. Білгород-Дністровський
2022 рік
Тема: Вправи для формування та корекції постави. Виконання акробатичних вправ: стійка на одній нозі, стійка на лопатках.
Завдання уроку
Навчальні:
- закріплювати техніку виконання акробатичних вправ: стійки на одній нозі та стійки на лопатках;
- продовжувати формувати рухові вміння та навички, правильну поставу;
-закріплювати правила самоконтролю під час виконання фізичних вправ;
Розвиваючі:
-сприяти розвитку основних фізичних якостей, уваги, координації рухів;
-удосконалювати вміння вільно виконувати комплекс ЗРВ під музичний супровід;
Оздоровчі:
-сприяти формуванню свідомого ставлення до власного здоров’я, позитивної мотивації до занять фізичною культурою та спортом;
Виховні:
-виховувати морально-вольові якості особистості: витримку, впевненість у собі, наполегливість у досягненні позитивних результатів; дисциплінованість та взаємоповагу.
Обладнання: ноутбук, навчальні відео: комплекс ЗРВ під музичний супровід, виконання стійки на одній нозі та стійки на лопатках, презентація «Види акробатики».
Тривалість уроку: 45 хв.
Місце проведення: спортивна зала.
Зміст матеріалу |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
1. Привітання. Повідомлення теми уроку.
2. Виконання стройових вправ (повороти, стройовий крок). 3. Спеціальні бігові вправи на місці: - високе піднімання стегна; - «ножиці» вперед; - стопа назад (захлест). 4. Дихальні вправи у поєднанні з перекатами (носок-п’ятка). 5. Виконання комплексу ЗРВ під музичний супровід. |
1 хв.
2 хв.
3 хв.
1 хв.
5 хв.
|
Звернути увагу на готовність учнів до уроку, їх самопочуття, зовнішній вигляд. Чіткі команди, аналіз виконання.
Слідкувати за правильним виконання кожної вправи, положенням рук.
Слідкувати за правильною поставою. Тримати в полі зору кожного учня. |
1. Перегляд та аналіз відео «Профілактика порушень постави у дітей». 2. Виконання Комплексу вправ для формування правильної постави (8 вправ). 3. Перегляд та аналіз презентації «Акробатика». 4. Перегляд навчального відео «Стійка на одній нозі».
5. Виконання вправи учнями.
6. Перегляд навчального відео «Стійка на лопатках».
|
2 хв.
9 хв.
3 хв.
1 хв.
6 хв.
1 хв.
|
Закріпити поняття «постава», умови формування правильної постави. Фронтальний метод, кожна вправа-5-7 разів.
Закріпити поняття «акробатика», види акробатики. Пригадати порядок групування, техніку виконання: 1.Вихідне положення: стоячи, обрати опорну ногу. 2. Утримуючи рівновагу на опорній нозі, зайняти горизонтальне положення за рахунок відведення назад іншої ноги. 3. Руки відвести в сторони, утримувати до 7 с. Спочатку фронтально, потім індивідуально. Пригадати порядок групування, техніку виконання: 1.Вихідне положення: упор присівши. 2. Перекат назад, піднімаючи тулуб, спертися долонями об тулуб, зігнутими ліктями в мат. |
7. Виконання вправи учнями. 8. Створення акробатичної композиції. |
6 хв. 2хв.
|
3. Ноги підняти вгору, тулуб у вертикальному положенні. Тільки індивідуально. Дівчата одночасно виконують стійку на одній нозі, а хлопці-стійку на лопатках. |
1.Підведення підсумків уроку: -які акробатичні вправи закріпили; -значення правильної постави для людини; -які бувають види акробатики. 2. Домашнє завдання. |
2 хв.
1 хв. |
Об’єктивний аналіз роботи учнів на уроці, закріплення основних понять.
Виконувати стійку на одній нозі, стійку на лопатках |
Комплекс вправ для формування правильної постави
(з вихідного положення стоячи)