Тема уроку: Організуючі вправи вивчені на попередніх уроках. Комплекс вправ ранкової гімнастики з малим м’ячем. Метання малого м'яча у горизонтальну ціль. Рухливі ігри та естафети.
Мета уроку: Повторити організуючі вправи вивчені на попередніх уроках. Розучити з дітьми комплекс вправ ранкової гімнастики з малим м’ячем. Навчити техніці метання малого м'яча у горизонтальну ціль.
Завдання уроку:
1. Розвивати в учнів гнучкість в плечових суглобах і в грудному відділі;
2.Вдосконалювати в учнів швидкісно – силові якості;
3. Формування в учнів навичок здорового способу життя;
4. Виховання морально-вольових якостей: дружби, взаємодопомоги, відповідальності за свою команду за допомогою рухливих ігор.
Обладнання: малі м'ячі, секундомір, кеглі, свисток.
Методи навчання: ігровий, метод змагання.
Тип уроку: ____________________________
№ |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
1. Підготовча частина. 10-15 хв. |
|||
|
1. Організація учнів до уроку:
2.Організуючі вправи.
А зараз нам треба розім’яти свої м’язи. 3. Різновиди ходьби:
4. Різновиди бігу:
5.Перешикування в дві шеренги. Клас! На 1-2 розрахуйсь! Перші номери залишаються на місці, другі номери роблять 2 кроки вперед. 6. Комплекс вправ ранкової гімнастики на місці з малим м’ячем.
В.п. – м’яч в руках знизу Крок на місці 1 – м’яч підняти до грудей; 2 – м’яч вгору; 3 – м’яч до грудей 4 – в.п.
1-2 – руки через сторони вгору, потягнутися; перекласти м’яч в праву руку; 3-4 – опустити руки вниз. Те саме, передати м’яч із правої руки в ліву
1 – нахил праворуч, руки за голову, передача м’яча в праву руку; 2 – випрямитися, руки вниз; 3-4 – те ж саме вліво
1 – руки вперед, передача м’яча в праву руку; 2 – руки в сторони і стрибок назад; 3-4 – передача м’яча в ліву руку, стрибок вперед
1 – нахил вперед, покласти м’яч на підлогу між стоп; 2 – в.п.; 3 – нахил вперед – підняти м’яч
1 – випад вперед лівою ногою, підкинути м’яч і зловити; 2 – в.п.; 3- випад вперед правою ногою, підкинути м’яч і зловити; 4 – в.п.;
1-3 – нахил вперед і прокат м’яча по підлозі навколо лівої ноги; 4 – в.п.; 5-8 – те ж саме навколо правої ноги
1-3 – нахил вперед, прокат м’яча по підлозі навколо ніг; 4 – в.п.
1 – підкинути м’яч вгору; 2 – присісти і зловити м’яч двома руками 3 – в присіді підкинути м’яч вгору; 4 – встати зловити м’яч
1 – стрибком ліву ногу вперед, праву назад; 2 – стрибком ноги нарізно; 3 – стрибком праву ногу вперед, ліву назад; 4 – стрибком ноги нарізно |
15 сек. 30 сек. 15 сек 1 хв.
1 хв.
1 хв. 0,5 кола 0,5 кола 0,5 кола 0,5 кола 0,5 кола 10 м. 10 м. 3хв. 0,5 кола 0,5 кола 0,5 кола 0,5 кола 0,5 кола 0,5 кола 3 кола
1 хв.
6-7 хв.
4-6 повт.
4-6 повт.
4 повт.
4-6 повт.
4-6 повт.
4 повт.
4 повт.
4 повт.
6-8 повт.
6-8 повт. |
Фронтальний метод
Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів і самопочуття Націлити учнів на основне завдання уроку.
Фронтальний метод
Стежити за правильною поставою учнів. Фронтальний метод. Темп повільний. Руки на пояс. Дихання глибоке. Руки за голову. Тримати дистанцію Руки на пояс. Руки за голову. Руки на пояс. Спину тримати рівно. Руки на коліна.
Спину тримати рівно
Руки на пояс. Тримати дистанцію.
Кожен рух руками виконувати на два кроки
Піднімаючи голову, слідкувати за передачею м’яча.
Лікті відведені в сторони – назад під час передачі м’яча .
Руки прямі на рівні плечей.
Ноги в колінах не згинати, м’яч на підлогу не кидати.
Підкидати м’яч двома руками невисоко і вертикально, не відриваючи стопи від підлоги.
Ноги в колінах не згинати.
Ноги в колінах не згинати. М’яч весь час підтримувати.
Висота кидка 1-1,5м. З місця не сходити.
Стрибати м’яко на носках. Дивитися за м’ячем .
|
2.Основна частина. 20-25 хв. |
|||
|
7.Метання малого м'яча у горизонтальну ціль. 7.1.Розповідь вчителя.
М’яч утримується вказівним та середнім пальцями, які розміщені позаду м’яча, а великий та підмізинний утримують його збоку. Кисть з м’ячем знаходиться на рівні голови. 7.2.Показ вчителя. 7.3.Спроби учнів. 8.Рухливі ігри та естафети.
Рухлива гра «Влучи в ціль»
Рухлива гра «Мисливці та качки»
Варіанти гри:
|
10-15 хв.
5 хв.
5 хв. |
М’яч утримується вказівним і середнім пальцями, які розміщені позаду м’яча, а великий підмізинний утримує його збоку. Кисть з м’ячем знаходиться на рівні голови. Відведення руки з м’ячем здійснюється вперед – вниз – назад до рівня плеча.
Вага тіла швидко переноситься з правої ноги на ліву.
Слідкувати за дотриманням правил гри.
Слідкувати за дотриманням правил гри. |
3.Заключна частина (5 хв.) |
|||
|
1.Шикування. 2.Нестандартні вправи по оздоровленню дітей: „Дихальна гімнастика”:
3. Підбиття підсумків уроку. 4. Виставлення оцінок за урок. 5. Домашнє завдання. 6. Організований вихід із спортивного залу. |
30 сек. 1 хв.
1 хв. 1 хв. 1 хв. 30 сек. |
Вдих повинен бути коротким і активним. Думати тільки про вдих. Вдих носом, голосний, короткий. Вдих носом, плечі нерухомі. Вдих виконується з кожним рухом рук.
Відзначити роботу учнів на уроці.
|