Зразок конспекту уроку з фізичної культури.

Про матеріал
Конспект уроку на тему : "Організуючі вправи вивчені на попередніх уроках. Комплекс вправ ранкової гімнастики з малим м’ячем. Метання малого м'яча у горизонтальну ціль. Рухливі ігри та естафети".
Перегляд файлу

Тема уроку: Організуючі вправи вивчені на попередніх уроках. Комплекс вправ ранкової гімнастики з малим м’ячем. Метання малого м'яча у горизонтальну ціль. Рухливі ігри та естафети.

Мета уроку: Повторити організуючі вправи вивчені на попередніх уроках. Розучити з  дітьми комплекс вправ ранкової гімнастики з малим м’ячем. Навчити техніці метання малого м'яча у горизонтальну ціль.

Завдання уроку:

1. Розвивати в учнів гнучкість в плечових суглобах і в грудному відділі;

2.Вдосконалювати в  учнів швидкісно – силові якості;

3. Формування в учнів навичок здорового способу життя;

4. Виховання морально-вольових якостей: дружби, взаємодопомоги, відповідальності за свою команду за допомогою рухливих ігор.

Обладнання: малі м'ячі, секундомір, кеглі, свисток.

Методи навчання: ігровий, метод змагання.

Тип уроку: ____________________________

             Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

1. Підготовча частина. 10-15 хв.

 

1. Організація учнів до уроку:

  • Шикування .
  • Перевірка правильної постави.
  • Привітання.
  • Мотивація діяльності учнів, пояснення сутності діяльності школярів на уроці.

2.Організуючі вправи.

  • виконання команд: “Праворуч!”, “Ліворуч!”, “Кругом!”, “На місці — кроком руш!”, “Клас, стій!”.

А зараз нам треба розім’яти свої м’язи.

3. Різновиди ходьби:

  • звичайним кроком;
  • на носках;
  • на п’ятах;
  • на внутрішньому боці стопи;
  • на зовнішньому боці стопи;
  • у напівприсіді;
  •  в повному присіді.

4. Різновиди бігу:

  • з високим підняттям стегна;
  • з захлестом гомілки назад;
  • приставними кроками лівим і правим боком;
  • із зупинкою по свистку і зміною напряму руху;
  • спиною вперед;
  • рівномірний біг.

 

5.Перешикування в дві шеренги.

Клас! На 1-2 розрахуйсь! Перші номери залишаються на місці, другі номери роблять 2 кроки вперед.

6. Комплекс  вправ ранкової гімнастики на місці з малим  м’ячем.

  • „Азбука м’яча”

В.п. – м’яч в руках знизу

Крок на місці

1 – м’яч підняти до грудей;

2 – м’яч вгору;

3 – м’яч до грудей

4 – в.п.

  • В.п. – о.с., м’яч в лівій руці

1-2 – руки через сторони вгору, потягнутися; перекласти м’яч в праву руку;

3-4 – опустити руки вниз. Те саме, передати м’яч із правої руки в ліву

  • В.п.стійка ноги нарізно, м’яч в лівій руці

1 – нахил праворуч, руки за голову, передача м’яча в праву руку;

2 – випрямитися, руки вниз;

3-4 – те ж саме вліво

  • В.п. – стійка ноги нарізно, руки в сторони, м’яч в лівій руці

1 – руки вперед, передача м’яча в праву руку;

2 – руки в сторони і стрибок назад;

3-4 – передача м’яча в ліву руку, стрибок вперед

  • В.п. – стійка ноги нарізно, руки з м’ячем вгорі

1 – нахил вперед, покласти м’яч на підлогу між стоп;

2 – в.п.;

3 – нахил вперед – підняти м’яч

  • В.п. – стійка ноги нарізно, м’яч в руках знизу

1 – випад вперед лівою ногою, підкинути м’яч і зловити;

2 – в.п.;

3- випад вперед правою ногою, підкинути м’яч і зловити;

4 – в.п.;

  • В.п. – стійка ноги нарізно, м’яч в руках знизу

1-3 – нахил вперед і прокат м’яча по підлозі навколо лівої ноги;

4 – в.п.;

5-8 – те ж саме навколо правої ноги

  • В.п. – стійка ноги разом, м’яч в руках знизу

1-3 – нахил вперед, прокат м’яча по підлозі навколо ніг;

4 – в.п.

  • В.п. – ноги нарізно, м’яч в руках

1 – підкинути м’яч вгору;

2 – присісти і зловити м’яч двома руками

3 – в присіді підкинути м’яч вгору;

4 – встати зловити м’яч

  • В.п. – стійка ноги нарізно, руки на пояс, м’яч на підлозі між стоп

1 – стрибком ліву ногу вперед, праву назад;

2 – стрибком ноги нарізно;

3 – стрибком праву ногу вперед, ліву назад;

4 – стрибком ноги нарізно

 

15 сек.

30 сек.

15 сек

1 хв.

 

1 хв.

 

 

 

 

1 хв.

0,5 кола

0,5 кола

0,5 кола

0,5 кола

0,5 кола

10 м.

10 м.

3хв.

0,5 кола

0,5 кола

0,5 кола

0,5 кола

0,5 кола

0,5 кола

3 кола

 

     1 хв.

 

 

    6-7 хв.

 

4-6 повт.

 

 

 

 

 

 

4-6 повт.

 

 

 

 

       4 повт.

 

 

 

 

4-6 повт.

 

 

 

 

4-6 повт.

 

 

 

 

4 повт.

 

 

 

 

 

 

 

4 повт.

 

 

 

 

 

4 повт.

 

 

 

6-8 повт.

 

 

 

 

      6-8 повт.

Фронтальний метод

 

Звернути увагу  на зовнішній вигляд учнів і  самопочуття

Націлити учнів на основне завдання уроку.

 

Фронтальний метод

 

 

 

 

Стежити за правильною поставою учнів.

Фронтальний метод. Темп повільний.

Руки на пояс. Дихання глибоке.

Руки за голову. Тримати дистанцію

Руки на пояс.

Руки за голову.

Руки на пояс. Спину тримати рівно.

Руки на коліна.

 

Спину тримати рівно

 

Руки на пояс.

Тримати дистанцію.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кожен рух руками виконувати на два кроки

 

 

 

 

 

 

Піднімаючи голову, слідкувати за передачею м’яча.

 

 

 

 

Лікті відведені в сторони – назад під час передачі м’яча .

 

 

 

Руки прямі на рівні плечей.

 

 

 

 

Ноги в колінах не згинати, м’яч на підлогу не кидати.

 

 

 

Підкидати м’яч двома руками невисоко і вертикально, не відриваючи стопи від підлоги.

 

 

 

 

 

 

Ноги в колінах не згинати.

 

 

 

 

 

Ноги в колінах не згинати.

М’яч весь час підтримувати.

 

 

Висота кидка 1-1,5м.

З місця не сходити.

 

 

 

Стрибати м’яко на носках.

Дивитися за м’ячем .

 

 

2.Основна частина. 20-25 хв.

 

7.Метання малого м'яча у горизонтальну ціль.

7.1.Розповідь вчителя.

 М’яч утримується вказівним та середнім пальцями, які розміщені позаду м’яча, а великий та підмізинний утримують його збоку. Кисть з м’ячем знаходиться на рівні голови.
З вихідного положення, учень стоїть обличчям до напрямку метання в ціль, ліва нога попереду на всій ступні, а права на крок позаду на носок. М’яч тримається у правій руці (або лівій) на рівні голови, інша рука розташована довільно. З цього положення праву ногу опустити на всю ступню (носок праворуч і зігнути в коліні). Праву руку (ліву) з м’ячем відвести униз – назад і в сторону, тулуб повернути і нахилити вправо, ліву руку підняти угору – вперед. Потім швидко випрямитися і повернути тулуб вліво у напрямку метання, права нога позаду на носок. Одночасно рука швидко рухається над плечем вперед – угору, погляд спрямований прямо. М’яч випускається в горизонтальну ціль. Тулуб по інерції нахиляється уперед.

7.2.Показ вчителя.

7.3.Спроби учнів.

8.Рухливі ігри та естафети.

                Рухлива гра «Влучи в ціль»
Місце для гри окреслюють середніми і лицьовими лініями. На середній лінії вряд ставлять 10 кеглів (5 червоного кольору і 5 білого). Гравців ділять на 2 команди. Кожна з команд розташовується за лицьовими лініями на відстані 6 – 10м від кеглів.
Усі гравці одержують по малому м’ячу. За сигналом вчителя збивають кеглі.
Варіанти гри:
• одна команда збиває червоні кеглі, інша – білі;
• за одну хвилину скільки зіб’є одна команда.

              Рухлива гра «Мисливці та качки»
З двох боків за визначеними лініями розміщені «мисливці» з м’ячами. Всередині – «качки».
За сигналом учителя «мисливці» намагаються влучити м’ячем в «качок» вивченим способом кидка з – за голови. Вибита «качка» виходить з гри. Потім команди міняються ролями.

Варіанти гри:
• у гру грають певний час;
• гра продовжується доти, поки у грі залишаються «качки».

 

10-15 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    

5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

М’яч утримується вказівним і середнім пальцями, які розміщені позаду м’яча, а великий підмізинний утримує його збоку.

Кисть з м’ячем знаходиться на рівні голови.

Відведення руки з м’ячем здійснюється вперед – вниз – назад до рівня плеча.

Вага тіла швидко переноситься з правої ноги на ліву.
 

 

Слідкувати за дотриманням правил гри.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за дотриманням правил гри.

3.Заключна частина (5 хв.)

 

1.Шикування.

2.Нестандартні вправи по оздоровленню дітей: „Дихальна гімнастика”:

  •   в.п. – о.с. короткі голосні вдихи;
  • в.п. – о.с. рух головою праворуч-ліворуч;
  • „Вушки” – покачування головою праворуч-ліворуч;
  • „Малий маятник” – голова вперед-назад;
  • „Обійми плечі”

3. Підбиття підсумків уроку.

4. Виставлення оцінок за урок.

5. Домашнє завдання.

6. Організований вихід із спортивного залу.

30 сек.

1 хв.

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

1 хв.

1 хв.

30 сек.

 

Вдих повинен бути коротким і активним. Думати тільки про вдих.

Вдих носом, голосний, короткий.

Вдих носом, плечі нерухомі.

Вдих виконується з кожним рухом рук.

 

 

 

Відзначити роботу учнів на уроці.

 

 

doc
Додано
22 лютого 2023
Переглядів
824
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку