8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів

Конспект уроку з фізичної культури з модулю "Футбол"

Про матеріал

Конспект уроку з футболу для 9-го класу (5-й рік вивчення). Доступність підібраних вправ дає можливість застосовувути їх як для юнаків так і для дівчат з не високим рівнем технічної підготовленості для даної вікової групи.

Перегляд файлу

ПЛАН-КОНСПЕКТ уроку № 2 з футболу для 9-го класу.

Модуль (тема): Футбол

Мета: Вдосконалення технічних прийомів і навичок гри у футбол.

Завдання: 

Навчальні:

  1. Повторити техніку виконання передачі м’яча у русі.
  2. Закріпити техніку виконання ударів у ворота по м’ячу, що котиться.
  3. Вдосконалювання навичок звільнення від опіки, вибору позиції та боротьби за м’яч.

Розвиваючі:

  1. Сприяти розвитку координації, спритності та  швидкісно-силових якостей футболіста.

Виховні:

  1. Виховувати організованість, відчуття колективізму та командного духу.
  2. Сприяти вмінню самовдосконалення на заняттях з фізичної культури.

Тип та форма уроку: комбінований комплексний урок (повторення та  вдосконалення  вивченого матеріалу, розвиток фізичних якостей)

Інвентар: футбольний майданчик, м’ячі, фішки, секундомір, свисток.

Місце проведення: спортивна зала.

 

Хід уроку

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА (17-18 хв.)

1. Організаційний момент. Шикування.

 

2 хв.

 

Перевірити готовність учнів до уроку. Повідомлення завдань уроку, правила техніки безпеки під час занять футболом.

2. Стройові вправи на місці

30 сек.

Досягти чіткості виконання.

3. Різновиди ходьби та бігу:

   Ходьба:

  • Руки вгору – на носках;
  • Руки за спину – на п'ятках;
  • Руки за спину – на зовнішній, внутрішній стороні стопи;
  • Руки на поясі – в напівприсіді;
  • Руки на колінах – ходьба в повному присіді, стрибки (правим, лівим боком, спиною вперед).

– Біг

  •  Рівномірний біг;
  • Перехресним кроком – правим та лівим боком;
  • Спиною вперед;
  • З високим підніманням стегна, з послідуючим прискоренням;
  • Із закиданням гомілки, з послідуючим прискоренням
  •  «зигзагом», з послідуючим прискоренням;
  • Повільний біг.

 

3,5-4,5 хв.

1-1,5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2,5-3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В колону один за одним, дотримуючись дистанції.

 

Спину тримають рівною.

 

 

Стрибки виконувати за рахунок роботи стоп.

 

 

 

 

 

Дихання рівномірне (два кроки – вдих, два - видих). Дотримуватись дистанції.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Поступовий перехід на ходьбу, відновити дихання.

4. Перешикування з колони по одному в колону по двоє

30 сек.

Учні стають по парах, при потребі підібрати партнерів відповідного росту, маси, фізичних можливостей

5. Комплекс загально розвиваючих вправ в парах

7 хв.

 

  • В.п. – стійка ноги нарізно, обличчям один до одного, руки на плечах партнера.

1 – 4 – пружні нахили вперед, прогинаючись.

Руки не згинати, тиснути на плечі партнера.

 

 

 

  • В.п. – спиною один до одного, руки з’єднані внизу.

1 – крок лівою, руки дугами назовні вгору, прогнутися.

2 – В.п.

3 – 4  - те саме кроком правою.

Руки не згинати.

 

 

 

 

 

  •  В.п. – те саме, ноги нарізно, руки в сторони, з’єднані.

1 – нахил ліворуч.

2 – В.п.

3 – 4  - те саме праворуч.

Ноги від підлоги не відривати, не нахилятися вперед.

 

 

  • В.п. – руки з’єднані вгорі.

1 – нахил прогинаючись з партнером на спині.

2 – В.п.

3 – 4 – те саме виконує партнер.

Руки не відпускати та не згинати.

 

 

  • В.п. – обличчям один до одного триматись за руки партнера.

1 – присісти на правій нозі (лівій), інша – в сторону пряма.

2 – В.п.

3 – 4 – те саме на іншій нозі.

Руки не відпускати, не нахилятися.

 

 

 

 

 

  • В.п. – те саме, але присід на правій нозі.

1 – 4 – перенос ваги тіла з однієї ноги на іншу.

Спину тримати рівно, руки не відпускати, ноги вирівнювати повністю, п’ятки від підлоги не відривати.

  • В.п. – спиню один до одного, ноги на ширині плечей, руки з’єднані в ліктях.

1 – присід.

2 – В.п.   

Спину тримати рівно, п’ятки на підлозі, злегка тиснути на спину партнера.

  • В.п. – сід ноги нарізно, тримаючись руками.

1 – нахил назад, потягнути партнера на себе.

2 – В.п.

3 – 4 те саме виконує партнер.

 

Максимально нахилитись, ноги не згинати.

  • В.п. – сід ноги зігнуті та переплетені з ногами партнера, руки за головою.

1 – опускання в положення лежачі.

2 – В.п.

Вправа для м’язів черевного пресу.

  • В.п. – боком один до одного, ближні руки на плечах партнера.

1 – 4 – кругові оберти стегном

Корпус тримати вертикально.

Повернутись іншим плечем.

  • В.п. – пліч-опліч один до одного.

 

За свистком учні намагаються зіштовхнути один одного з місця, (те саме іншим боком та спиною).

6.1Спеціальні вправи в парах для вдосконалення техніки володіння м’ячем.

3-4 хв.

Учні виконують завдання в парах позмінним методом.

  • Передача серединою підйому після накидування партнера.

1хв

Дистанція 2-3 м. Учні виконують вправу з просуванням вперед гравця, який виконує передачу. Звернути увагу на техніку виконання.

  • Передача внутрішньою стороною стопи після накидування партнера.

1хв

  • Передача коліном після накидування партнера

1хв

  • Передача головою після накидування партнера

1хв

ОСНОВНА ЧАСТИНА (24-25 хв. )

1.1 Повторення техніки виконання передачі м’яча у русі.

6-7 хв.

Учні виконують завдання в четвірках.

  • Зустрічна передача зі зміною місць.

 

ХХ                                         ХХ        

 

2-3 хв.

Учні знаходяться в протилежних колонах по два чоловіки (в одній колоні м’яч). Перший учень виконує ведення до середини, потім передачу в протилежну колону і переміщуються в її кінець. Учень, що отримав м’яч виконує те саме.

  • Передачі « в стінку» зі зміною місць.

                                             ХХ

 

 

ХХ

 

3-4 хв.

В.П. – те саме. Перший учень виконує ведення до відмітки (одночасно із зустрічної до відмітки вибігає учень)

2. Вдосконалювати навички звільнення від опіки, вибору позиції та боротьби за м’яч.

9-10 хв.

 

  • Рухлива гра «Ривок за м’ячем»

4хв

Гравці розподіляються на дві команди, шикуються в дві колони та розраховуються за порядком номерів. Вчитель з м’ячем стає між командами, і називаючи будь який номер кидає м’яч в поле. Учні з названим номером пробігають «зигзагом» між фішками та прискорюються за м’ячем. Хто з учнів першим торкається м’яча тій команді зараховується очко. По закінченню гри учні команди,  що набрала меншу кількість очок виконують по 10 віджимань, а команда-переможець – по 10 вистрибувань.

  • Рухлива гра «П’ять передач»

5хв

Хлопці грають окремо від дівчат. Гравці розподіляються на дві команди та займають визначений майданчик. Учні намагаються виконувати передачі не втрачаючи м’яча, використовуючи будь-які дозволені прийоми пересування та боротьби за м’яч, але  грають руками, передачу виконують ногою з руки, з м’ячем не дозволено робити більше трьох кроків. Якщо команда виконує п’ять передач поспіль – отримує одне очко, передає м’яч супернику і гра продовжується. По закінченню гри учні команди,  що набрала меншу кількість очок виконують по 10 віджимань, а команда-переможець – по 10 вистрибувань.

3.Закріпити техніку виконання ударів у ворота по м’ячу, що котиться.

8 хв.

 

  • Виконання удару після ведення.

 

 

 

 

         х

         х  

 

 

 х

                                              х

4хв.

Учні розподіляються на дві підгрупи, стають в колони вздовж бічних ліній близько середньої лінії (в колоні 2-3 м’ячі). Одночасно, по одному учню з кожної колони виконують обведення фішок та удар по воротах з флангу з 10-12 метрів. Після чого підбирають м’яч і стають в іншу колону.  Таким чином працюють по колу. Наступний учень починає, коли попередній виконав удар.

  • Виконання удару після передачі партнера.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                 Х3

 

 

 

 

 

            Х2                                                               Х1

       Х2                                                               Х1

4хв.

Учні розподіляються на дві підгрупи, стають в колони вздовж бічних ліній близько лінії воріт (у учнів однієї з колон м’ячі). В центральному колі більш підготовлений учень або вчитель. Перший учень (Х1)однієї колони виконує передачу в центр (Х3) і переміщується вперед по флангу, а другої (Х2) – одночасно вибігає вперед і отримує передачу від гравця Х3, далі виконує передачу на випередження першому учню Х1, який і замикає комбінацію ударом по воротах. Передачі намагатись виконувати в один дотик. Після удару починає комбінацію наступна пара. По поверненню учні в колонах міняються місцями.

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА (3 хв.)

1. Біг, ходьба.

2. Шикування.

 

1хв.

2хв.

Відновлення дихання.

Перевірити фізичний стан учнів,ЧСС.

Підвести підсумки уроку.

 

 


Умовні позначки:

ХХХХ              учні (гравці)

                          переміщення гравця

                          передача м’яча

                          ведення м’яча ( обведення фішок)

                          удар по воротах

                          ворота

docx
Додано
29 листопада 2018
Переглядів
303
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку