Конспект уроку з фізики для 7 класу на тему : « Сила тяжіння. Вага тіла. Невагомість » . Комбінований урок. Це урок з використанням різних форм роботи: індивідуальне опитування окремих учнів, бесіда з класом, робота в парах - виконання експериментального завдання, завдання на перевірку знань та закріплення знань теж різноманітні.
СИЛА ТЯЖІННЯ. ВАГА ТІЛА. НЕВАГОМІСТЬ.
( підготувала - вчитель фізики Олександрійського навчально-виховного комплексу ЗНЗ I – II № 17, ліцей – Нечипор Таїсія Петрівна )
Мета: сформувати поняття « гравітаційна взаємодія », « сила тяжіння », « вага »; встановити різницю між ними; з'ясувати природу цих сил; з'ясувати, що таке невагомості; встановити залежність сили тяжіння від маси тіла; закріпити навички роботи з динамометром; продовжувати формувати уміння спостерігати та робити висновки, аналізувати; продовжувати розвивати уміння й навички учнів застосовувати свої знання на практиці; виховувати інтерес і любов до науки, уважність, зібраність; виховувати почуття взаєморозуміння і взаємодопомоги в процесі виконання фронтальних завдань.
Тип уроку: комбінований урок
Матеріали, обладнання: картки-завдання, динамометри, важки по 102г, штатив, кулька на нитці, ножиці, горох ( або маленькі кульки ) , металева лінійка, опори, вантажі різної маси, трубочка, таблиця « Сила тяжіння »
Кожний день, коли ви не додали до своєї освіти хоча б маленьку
крихту знань, вважайте втраченим його для вас безнадійно
К.С. Станіславський
План уроку:
1. Організаційний момент
2.Актуалізація опорних знань учнів
3.Мотивація навчальної діяльності
4. Оголошення теми і мети уроку
6. Вивчення нового матеріалу
7. Закріплення і узагальнення вивченого матеріалу
8. Підведення підсумків уроку
9. Домашнє завдання
Хід уроку:
Доброго дня вам. Бажаю, щоб ми з вами добре попрацювали на уроці. Привітайте один одного посмішкою і рукостисканням.
Три учні працюють індивідуально біля дошки.
Завдання для 1 учня: Обвести номер правильної формули, пояснити свій вибір, назвати кожну фізичну величину у формулі та її одиниці
Завдання для 2 учня: СІ – хвилинка ( перетворити одиниці в основні , пояснити )
Завдання для 3 учня: створити візитну картку сили пружності за схемою:
Позначення |
|
Одиниця |
|
Формула |
|
Прилад |
|
Причини виникнення |
|
Точка прикладання |
|
Напрямок |
|
Значення ( модуль ) |
|
Від чого і як залежить |
|
Робота з класом:
інше ))