Матеріал для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Урок з використанням конструктора LEGO "Шість цеглинок". Цеглинки є сигнальними картками, діти показують свою відповідь. Всі етапи уроку направлено на забезпечення умов, які б допомогли успішно сформувати потребу у мовному спілкуванні та практично оволодіти мовленням як засобом комунікації. Мета.Удосконалювати вміння дітей визначати перший звук в слові, визначати наявність звука в слові. Розвивати зорову та слухову увагу,дрібну та загальну моторику. Виховувати любов до рідної мови, старанність.
КЗО «Навчально – реабілітаційний центр «Мрія»
Дніпропетровської обласної ради»
Конспект уроку
з розвитку художньо – естетичних навичок (малювання)
в 2-А класі
Вчитель Ярцева Н.В.
м. Кам’янське
2018р.
Тема. Малювання візерунка в колі «Прикрашаємо тарілочку».
Мета. Вчити дітей малювати орнамент, складаючи ритмічний візерунок. Вправляти у вмінні виконувати роботи у техніці «пальчикового живопису».
Розвивати дрібну та загальну моторику, зорову та слухову увагу, стимулювати мовленнєву активність.
Виховувати охайність, старанність під час роботи, естетичний смак.
Обладнання : конструктор LEGO «Шість цеглинок», малюнок – зразок, тарілки різних форм і кольорів з орнаментом і без нього, шаблон тарілки,фарби, баночки з водою, серветки, альбом.
Тип уроку : формування нових знань, умінь і навичок
Хід уроку
І. Підготовча частина
1.1Орг. момент
Психогімнастика
Я малюю зайчика для вас-раз.
Це у нього,бачите,голова-два.
Це у нього вушка догори-три.
Це у нього хвостик сірий-чотири.
Це оченята весело горять –п’ять.
- Чи сподобалось вам бути зайчиком? А художником?
- Діти,зараз урок малювання. Будьте уважними,активними.
1.2 Нервово – психічна підготовка
Вправа «Що зайве?»
Малюнки: чашка,тарілка, пірамідка
ІІ. Загально-корекційна частина
2.1 Ігрова вправа для розвитку дихання
2
«Чайник закипає»
Коли чайник закипає,
Пару з носика пускає,
Пихкає та булькотить:
«Чай скоріше пити йдіть!»
2.2 Пальчикова гімнастика
«Я тарілку розмалюю»
Я тарілку розмалюю:
Гарну квітку намалюю,
Ще і листячко зелене-
Ох і гарна вона в мене!
2.3 Гра «Чи знаєш ти кольори?» з використанням конструктора LEGO «Шість цеглинок»
Назвіть кольори цеглинок.
2.4 Відгадування загадки
Круглими завжди бувають,
То глибокі ,то мілкі,
Суп та кашу насипають діточкам у…(тарілки).
2.5 Повідомлення теми уроку
2.6 Вступна бесіда
Познайомити дітей з предметами декоративно-прикладного мистецтва: тарілки,іграшка,скриньки.
2.7 Аналіз зразка
Що ви бачите на малюнку?
Скільки кружечків у колі?
Якого кольору кружечки?
2.8 Пояснення вчителя. Визначення послідовності виконання малюнка.
Малювання нетрадиційним способом-пальчиковий живопис.
3
1.Вказівний палець вмочаємо в червону фарбу й ставимо на аркуші паперу відбитки зверху. знизу, зліва. справа.
2.пальчик вмочаємо в жовту фарбу й ставимо відбитки між червоними кружечками.
2.9 Фізхвилинка
Склали ручки й олівці,
Стали всі біля стільців.
Зробимо зарядку:
Руки вгору, в боки,вниз,
Раз, два, три, не помились.
2.10 Повторення учнями послідовності виконання малюнка.
2.11 Самостійна робота дітей під музичний супровід.
Індивідуальна робота з учнями Кирпиченко Д, Івановою Д.
ІІІ. Заключна частина
3.1Аналіз і виставка учнівських робіт.
3.2 Підсумок уроку.
- Що ми малювали на уроці?
4